Çok sağolun , ben süratliydim 100 110 ile gidiyordum,burası kapikule yolu, yağmurdan yol neredeyse tamamen göl olmuş durumdaydı, ve 4 lastiğin de yolla tamamen bağlantısı kesildi. Araç tamamen kontrolsüz kaldı, ne fren ne direksiyon sonuç ortadaGeçmiş olsun hocam beterinden korusun canınız sağ size birşey olmasın herşey yerine gelir. Tahminiz nedir lastik kaynaklı mı oldu acaba lastik markası diş derinliği kaynaklı mı?
Sürat mi fazla idi fotoda başka araçlarında girmiş olduğu su birikintisi sanırım sizin kazaya sebep olan. Yolda bu kadar suyun birikiyor olması yolunda kusurlu olduğunu gösterir ama sizin düşünceniz nedir?
Selamlar, aşırı yağmurdan şu obeginde aracın kontrolünü kaybedip kaza yaptım.
Aracın kaskosu var bulunduğum ilde yetkili servisi yok ,Çorlu ya çektirdim Aracı. Acaba ne kadar hasar oluşur ?
Nelere dikkat edeyim.motor ve şanzıman da sıkıntı yoktu ,denedim çalıştırdım.
Çok korkunçtu gerçekten Allah kimseye yaşatmasın, aracın kontrolü tamamen kayboldu,neyse ki girdiğim alan çamurdu.arac durdu bi şekilde .
Çok teşekkürler, yüzde 100 katılıyorum korkusu yetti, aman arkadaşlar yağmur şu birikintisi varsa ne olur olabildiğince yavaş gidin.o araba hakimiyeti kaybolmuşken ve spin atarken gerçekten insan da acaba sağ salim çıkabilecek miyim korkusunu iliklerine kadar hissediyorsun ve tek düşündüğüm tek parça çıkayım ne olursa olsun ,bir an airbagler de açılacak sandım.neyse ki onlar açılmadı, oradaki çamur ve taşa takılıp araç durdu.Büyük geçmiş olsun. Kaskonuz da varmış zaten. Hasarı falan düşünmeyin bence. Orjinal parça fiyatları epey yüksek şu an. Muhtemelen baya yüksek bir tutar çıkacaktır.
2 sene önce çok daha yüksek süratlerde futbolcu Ahmet Çalık hayatını kaybetmişti benzer bir durumda. Yine aquaplaining sonucu aracının kontrolünü kaybetmiş fakat 170-180 km hızlarda olduğundan ve iddia edilene göre emniyet kemeri de takılı olmadığından hayatını kaybetmişti.
Tekrardan büyük geçmiş olsun. Korkusu yeter insana..
Airbag açılmayacağı düşük kuvvetli çarpışmalarda emniyet kemeri fişekleri patlayarak sizi koltuğa sabitler, bu nedenle emniyet kemeri fişeklerini de kontrol ettirin mutlaka.Çok teşekkürler, yüzde 100 katılıyorum korkusu yetti, aman arkadaşlar yağmur şu birikintisi varsa ne olur olabildiğince yavaş gidin.o araba hakimiyeti kaybolmuşken ve spin atarken gerçekten insan da acaba sağ salim çıkabilecek miyim korkusunu iliklerine kadar hissediyorsun ve tek düşündüğüm tek parça çıkayım ne olursa olsun ,bir an airbagler de açılacak sandım.neyse ki onlar açılmadı, oradaki çamur ve taşa takılıp araç durdu.