Birçok sorunun cevabı

Var mı sizin kullandığınız memnun kaldığınız bir marka hocam?
Kendime n11den motorcu bir arkadaşımın tavsiyesi ile oxford'un linteki basınç ölçerini aldım.
Mekanik olması sayesinde elektroniklerin bozulma problemlerinin yok ancak ölçüm oturma kafası esas motorsikletler, bu nedenle otomobil lastiklerinde ölçüm yapmak biraz alışkanlık gerektiriyor ama ölçüm hassasiyeti konusunda beni şimdilik üzmedi diyebilirim :)

Babama da Michelin'in linkteki hava pompasında almıştım, iki cihazında ölçümlerini kontrol etmiştim ve ikisi de aynı değerleri veriyorlardı.

Şu anki düşüncemde hava pompa özelliği de olduğu için Michelin'in ürünü bana daha tercih edilir geliyor.
Bir tanıdığımda linkteki Michelin'in sadece ölçüm aletini almıştı ve memnun olduğunu söylemişti.
 
Kendime n11den motorcu bir arkadaşımın tavsiyesi ile oxford'un linteki basınç ölçerini aldım.
Mekanik olması sayesinde elektroniklerin bozulma problemlerinin yok ancak ölçüm oturma kafası esas motorsikletler, bu nedenle otomobil lastiklerinde ölçüm yapmak biraz alışkanlık gerektiriyor ama ölçüm hassasiyeti konusunda beni şimdilik üzmedi diyebilirim :)

Babama da Michelin'in linkteki hava pompasında almıştım, iki cihazında ölçümlerini kontrol etmiştim ve ikisi de aynı değerleri veriyorlardı.

Şu anki düşüncemde hava pompa özelliği de olduğu için Michelin'in ürünü bana daha tercih edilir geliyor.
Bir tanıdığımda linkteki Michelin'in sadece ölçüm aletini almıştı ve memnun olduğunu söylemişti.
Teşekkürler hocam, inceleyeceğim..
 
Arkadaşlar ülkemizdeki en iyi Honda bayi tam olarak hangisi ?? (HER ANLAMDA)
 
Arkadaşlar ülkemizdeki en iyi Honda bayi tam olarak hangisi ?? (HER ANLAMDA)
bütün şartları aynı anda karşılayan bayi yok, mesela videodaki Mehmet İlgar abimizi gibi iyi birisiyle tanışmak adına Ayışığı plaza iyidir satış temsilcisi sanırım ve kendi çalıştığı markanın dizelini otizm ve kansere karşı kötüleyen birisi olduğu söyleniyor yani tarafsız yaklaşımın dibidir Mehmet abimiz.

Honda nın Türkiyede 1985 yılında İstanbul Fenerbahçe de ilk olarak açılan bayisi ise Mutluhan yani en eskisi bu firma, ama Mutluhan a giderseniz bir dayak yemediğiniz kalıyor bazen:) insana karşı muamele de sizin erken davranıp kaşlarınızı çatmanız servis ve bayi çalışanlarına en başından posta koymanız güzel netice veriyor. Servis müdürü İzmir lidir kıyak adam ama kafa dengi anını yakalamak zor, müşteri temsilcileri ise fena. Acımasız ters adamlardır vesselam bağırıp çağırdıkları olur.

İstanbul a yakın olan diğer büyük bayiler Efe, Park, Cem, Çiftkurtlar, Sandıkçı vs. bunlara gidenler genelde memnun olsalar da holding bazında diğer otomobil markalarına da ayrı bir çatı altında da olsa hizmet veren bazı paragöz patronların servislerine gitmemek lazım. Bence İstanbul yakınındaki bu beş bayii satış rakamının çoğunu elde ettiren bayilerdir tahminen.

Mesela Kocaeli İzmit Haldız, Mazda Honda Peugeot Hyundai uhuuuuu başkaaaa..... bunların hepsini denemiş hepsine hizmet veren bir büyük firmadır haliyle bu mantığı güdenlerden hizmet almak ne kadar mantıklıdır? bence mantıksızdır..... Giden 10 kişiden 4-5 tanesi Haldız da illa bir problemle karşılaşmıştır.

Bilenler tecrübelerini yazsın ilave etsin lütfen. Ankara? Gaziantep? Konya ? oralarda Honda bayileri nasıl?
 
bütün şartları aynı anda karşılayan bayi yok, mesela videodaki Mehmet İlgar abimizi gibi iyi birisiyle tanışmak adına Ayışığı plaza iyidir satış temsilcisi sanırım ve kendi çalıştığı markanın dizelini otizm ve kansere karşı kötüleyen birisi olduğu söyleniyor yani tarafsız yaklaşımın dibidir Mehmet abimiz.

Honda nın Türkiyede 1985 yılında İstanbul Fenerbahçe de ilk olarak açılan bayisi ise Mutluhan yani en eskisi bu firma, ama Mutluhan a giderseniz bir dayak yemediğiniz kalıyor bazen:) insana karşı muamele de sizin erken davranıp kaşlarınızı çatmanız servis ve bayi çalışanlarına en başından posta koymanız güzel netice veriyor. Servis müdürü İzmir lidir kıyak adam ama kafa dengi anını yakalamak zor, müşteri temsilcileri ise fena. Acımasız ters adamlardır vesselam bağırıp çağırdıkları olur.

İstanbul a yakın olan diğer büyük bayiler Efe, Park, Cem, Çiftkurtlar, Sandıkçı vs. bunlara gidenler genelde memnun olsalar da holding bazında diğer otomobil markalarına da ayrı bir çatı altında da olsa hizmet veren bazı paragöz patronların servislerine gitmemek lazım. Bence İstanbul yakınındaki bu beş bayii satış rakamının çoğunu elde ettiren bayilerdir tahminen.

Mesela Kocaeli İzmit Haldız, Mazda Honda Peugeot Hyundai uhuuuuu başkaaaa..... bunların hepsini denemiş hepsine hizmet veren bir büyük firmadır haliyle bu mantığı güdenlerden hizmet almak ne kadar mantıklıdır? bence mantıksızdır..... Giden 10 kişiden 4-5 tanesi Haldız da illa bir problemle karşılaşmıştır.

Bilenler tecrübelerini yazsın ilave etsin lütfen. Ankara? Gaziantep? Konya ? oralarda Honda bayileri nasıl?
Honda diyince neden se akla hep İnallar gelir sebebini bilmiyorum

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Honda diyince neden se akla hep İnallar gelir sebebini bilmiyorum

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
İnallar da Mazda Kia ve Hyundai bayilerini farklı çatı altında satış ve servis hizmeti veren yani birçok farklı markaya birden saldırmış olan para gelsinde ne olursa olsun şüphesi uyandıran holdinglerden birisi gibi duruyor.

Ancak İnallar ın müşteriye yaklaşımından insanlar genelde memnunlar.

Tek markaya hizmet eden büyük kurumlar bence başarıya en yakın olanlarıdır. Bir şirkette birden fazla markaya hizmet veriliyorsa o iş pek hayırlı sonuçlar vermez diye düşünürüm hep çünki o anki şartlara göre daha avantajlı olan daha çok para kazandıran markayı kayıracaklardır. Mesela Honda nın Type 2 yağı pahalı geliyor diye Kia ve Mazda servisleri için anlaştıkları Petrol Ofisi varil yağlarından Honda servisine eco modellerde kullanılmak üzere kaydırabilirler, Mazda halihazırdaki modellerde olan tasarımı makyajlamaz eski kasayı satarken Kia yeni model çıkartırsa Kia stoklarını bayiye hemen getirirler ama geri planda kalan Mazda modelleri bir süre gelmez bayiye Mazda almak istersiniz çok beklersiniz. Yedek parça stoklarını bile manipüle edebilirler. Markalar farklıdır ama cebe giren para hep stabil kalsın isteyebilirler, müşteri memnuniyeti bu anda geri planda kalabilir. tamirciler arasında meşhur bir laf vardır para kazanmak isteyen gitsin Opel özel servisi açsın derler, İstanbul Tuzla da çok memnun olduğumuz Dumankaya Hyundai servisi bu marka bize para kazandırmadı diye kapandı Dumankaya firması Toyota ve Peugeot bayisi olarak devam ediyor. Bu netice bu bölgede ikamet eden bizlerin otomobil marka tercihlerimizi bile değiştirdi.

Bugün Honda nızda milyonda bir görülen bir problem çıksa ve aynı şirketin farklı çatı altında Opel e de hizmet veren bir şirket olduğunu bilseniz ve o çok markalı şirketin patronuna bu sorununuzu gidermesi için şikayet amaçlı başvursanız patron size cevaben: biz Opel e de bakıyoruz inanın ki Opel lerinde her gün biryerleri bozuluyor ne olmuş ki Honda da problem çıktıysa idare edin dese??
 
İnallar da Mazda Kia ve Hyundai bayilerini farklı çatı altında satış ve servis hizmeti veren yani birçok farklı markaya birden saldırmış olan para gelsinde ne olursa olsun şüphesi uyandıran holdinglerden birisi gibi duruyor.

Ancak İnallar ın müşteriye yaklaşımından insanlar genelde memnunlar.

Tek markaya hizmet eden büyük kurumlar bence başarıya en yakın olanlarıdır. Bir şirkette birden fazla markaya hizmet veriliyorsa o iş pek hayırlı sonuçlar vermez diye düşünürüm hep çünki o anki şartlara göre daha avantajlı olan daha çok para kazandıran markayı kayıracaklardır. Mesela Honda nın Type 2 yağı pahalı geliyor diye Kia ve Mazda servisleri için anlaştıkları Petrol Ofisi varil yağlarından Honda servisine eco modellerde kullanılmak üzere kaydırabilirler, Mazda halihazırdaki modellerde olan tasarımı makyajlamaz eski kasayı satarken Kia yeni model çıkartırsa Kia stoklarını bayiye hemen getirirler ama geri planda kalan Mazda modelleri bir süre gelmez bayiye Mazda almak istersiniz çok beklersiniz. Yedek parça stoklarını bile manipüle edebilirler. Markalar farklıdır ama cebe giren para hep stabil kalsın isteyebilirler, müşteri memnuniyeti bu anda geri planda kalabilir. tamirciler arasında meşhur bir laf vardır para kazanmak isteyen gitsin Opel özel servisi açsın derler, İstanbul Tuzla da çok memnun olduğumuz Dumankaya Hyundai servisi bu marka bize para kazandırmadı diye kapandı Dumankaya firması Toyota ve Peugeot bayisi olarak devam ediyor. Bu netice bu bölgede ikamet eden bizlerin otomobil marka tercihlerimizi bile değiştirdi.

Bugün Honda nızda milyonda bir görülen bir problem çıksa ve aynı şirketin farklı çatı altında Opel e de hizmet veren bir şirket olduğunu bilseniz ve o çok markalı şirketin patronuna bu sorununuzu gidermesi için şikayet amaçlı başvursanız patron size cevaben: biz Opel e de bakıyoruz inanın ki Opel lerinde her gün biryerleri bozuluyor ne olmuş ki Honda da problem çıktıysa idare edin dese??
Bayıler her zaman prosedür neyse onu işler hıc bıri iyi değildir her zaman eksıgı olur ve kullandıkları urunler de Honda onaylı urunler dır zaten servis kagıdında da yazar Honda dışı tedarik diye demekkı Orjinal olmamasında sıkıntı yok ama olsa tabiki daha iyi ayrıca son dedıği nızı dıyemez aracın garanti sı servısı bakımlıysa bız bu markaya da bakıyoruz bunlarda olmuyor dıye bir şey söz konusu olamaz

Birde bayıler arası sıralama olur müşteri memnuniyet acısından hangısı memnuniyet bakımından ondeyse o seçilir

Servıs Hizmeti sonrası sizi Honda Türkıye arar puan ister

Ayrıca servis de arar ve yıne puan ister

Servis neden istıyor degerlendirmeyi derseniz. Sizinle ilgilenen kişiye prim vermek içindir ? O verdıgınız puan sizin ile ilgilenen kısının prim kısmıdır.

BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst