Civic FC5 Brake Hold hakkında

sıkışık trafikte daha verimli

Bende sıkışık trafikte aracı tam durdurmadan rölantide, saatte 1-2 km hızla gidecek şekilde frene basarken bazen brake hold devreye giriyor ve buzlu yolda abs devreye girdiğinde çıkan takırtı benzeri bir ses çıkıyor. O yüzden sıkışık trafikte brake hold'u açamıyorum.
 
brake hold un otomatik vitesli civic lerde en büyük avantajı özellikle trafik ışıklarında durduğunuz yerden çok seri bir kalkışa izin verebilmesi, kırmızıda beklerken brake hold a basıp sonra vitesi S ye alıyorsunuz ve sağ ayak gaz pedalına yakın bekliyorsunuz ondan sonra kalkış için sadece gaza basacaksınız, yani ışık yeşile dönünce frenden ayağınızı kaldırıp sonra gaza basmayacağınız için bir yarım saniyeden fazla zaman kazanacaksınız eğer önünüzde başka hiçbir araç yoksa ilk 2 saniyede rahat 3 boy fark yapıyor.
 
İyi akşamlar break hold devrede iken gaza çok hafif basınca tık diye bi ses geliyor birden çok kez denedim bu sesi hep duydum bi arıza mi var yoksa bu sizin araçlarınizda da aynı mı aracım 2018 Eco elegance otomatik cevaplar için teşekkürler şimdiden
 
gaza basınca frende tutma özelliği yani breake hold devre dışı kalıyor. o tık sesi breake holdun devre dışı kalma sesi.
İyi akşamlar break hold devrede iken gaza çok hafif basınca tık diye bi ses geliyor birden çok kez denedim bu sesi hep duydum bi arıza mi var yoksa bu sizin araçlarınizda da aynı mı aracım 2018 Eco elegance otomatik cevaplar için teşekkürler şimdiden

SM-A605F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bir de geri viteste calismiyor, arkaya kaciyor araba.

Acik tutmanin bir zarari yok frene basmiyorsaniz bir islem yapmiyor zaten.
Bazen cok dur kalk yapinca kararsiz kalip gacirdiyor o zaman kapatiyorum.
 
Ben sürekli acik tutuyorum, emniyette hissettiriyor. Sürekli frene basmaktansa break hold ile daha rahat bir sürüş deneyimi hissediyorum. Sürekli birseylerw basmak veya tutmaktansa break hold + hiz sabitleyici ile konforlu bir sürüş deneyimi elde ediyorum.
Sürüş profilim : sürekli sol şeritten uçarcasına değil de sağ şeritte stabil ve liner bir hızda ilerleme tercih etmekle beraber olabildiğince az fren kullanmayı tercih ediyorum.

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst