BRC sıralı LPG ile 5000+ devir, hatta kesiciye revlemek

Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Aracınız
İlk konum. Öncelikle kendimi tanıtayım. Ben Gökalp, Balıkesirliyim, Çanakkale'de üniv. okuyorum.

3 yıl kadar EJ9 Civic Otomatik kullandım, hala daha kullanıyorum ama daha 1 hafta olmadı garaja FB7 de girdi :gut:
Bu araçla olan tecrübelerimden ötürü bu soruyu sormak istedim.
Atiker LPG ile genelde yüksek devir çevirmemden ötürü EJ9 da lpg enjeksiyonlarında 3 yerden delinme vardı, gaz kokusu bariz geliyordu şimdi sorum FB7 de fabrika çıkışlı BRC tüp ile zorlama da benzer sonuc yaratır mı yada şu an yaptığım gibi - 30 saniyeliğine de olsa - canım limitor çektiğinde benzin moda alıp, sonra tekrar lpg ye dönmek mi daha sağlıklı?
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
288
Tepki puanı
3
Aracınız
30 saniye boyunca aralıksız kesici yapan bi babayiğit görmedim. (o kadar deli tanırım ama cıks yani) [MENTION=4561]Benedettini[/MENTION]
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Aracınız
30 saniye boyunca aralıksız kesici yapan bi babayiğit görmedim. (o kadar deli tanırım ama cıks yani) [MENTION=4561]Benedettini[/MENTION]
Yok o kadar da değil demek istediğim çok kısa süreli agresif kullanımı kastettim :) Sakin sakin giderken S modda yüksek devir çevirmek. 30sn boyunca kesici yemez :D Kesiciye en fazla 2-3 sn sokarım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
543
Tepki puanı
128
Konum
Zonguldak Ereğli
Aracınız
Civic FB7 2012
S vitese alınır
1 vitese çekilir
Gaza çökülür
Devir kırmızıya getirilir
Motor sesi dinlenir
Bir kaç yüz metre gittikten sonra, yaklaşık bir 10 saniye geçmiş olur.
Araba sürücüsüne notunu verir ve bir üst vitese atar.
LPG/Benzin geçişi gibi bir talep olmamaktadır.

Sık yapılmamıştır, deneyseldir.
.muha.
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
556
Tepki puanı
90
ben de sayin Mesudum gibi, defalarca denedim.
lpg-benzin gecisi bir kez bile yapmadim fakat brc yaziliminda 4500 devirden sonra bir miktar benzini motora veren sistemi aktif etmelerini istemistim belki ondandir.
arac 45 bin km den beri lpgli ve su ana kadar hic bir sorun yasamadim.
bu motor atmosferik degil de turbo lpg li olsaydi bu kadar dayanikli olurmuydu derseniz, orasi tartisilir.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Aracınız
Yorumlar için teşekkürler. :thank:

Anladığım, BRC nin zorlanma durumunda karma moda otomatikman geçmesi. Bu da gaz enjeksiyonlarını koruyor. Muhtemelen benimki de öyledir ayarı yapılmıştır. Gerçi servis zamanı yaklaştı, götürdüğümde bunu da gösteririm emin olmak için.
 
Üst