Bugün Honda'nıza ne yaptınız?

Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
171
Çözümler
2
Tepki puanı
146
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
Burak
Yaş
30
Aracınız
Civic FD6 2011
Geçmiş olsun.
20 bin km.de subaplarda ne gibi bir değişiklik gördünüz. (Sıkma gevşeme vs. Değerleri neydi) Ben en son 14 bin km.once subap ayarını yapmıştım. Biraz devirli kullanıyorum.
Emmede 0.15 zor girdi egzozda 0.20 diyebilirim, yapınca motor saat gibi oldu
 

Emirbey

Project Man
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,487
Çözümler
4
Tepki puanı
3,527
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
37
Aracınız
Civic FB7 2015
Emmede 0.15 zor girdi egzozda 0.20 diyebilirim, yapınca motor saat gibi oldu
Aslında çok kaçık ta değilmiş. Ciddi bir fark yaratmaması gerekir.
Orjinal ölçüler emme 0.18 eksoz 0.23

Ben biraz yüksek devir çeviriyorum. Sanırım benim yapmam da faydalı olacak.
 
Katılım
18 Ağu 2021
Mesajlar
171
Çözümler
2
Tepki puanı
146
Konum
Kocaeli
Ad Soyad
Burak
Yaş
30
Aracınız
Civic FD6 2011
Aslında çok kaçık ta değilmiş. Ciddi bir fark yaratmaması gerekir.
Orjinal ölçüler emme 0.18 eksoz 0.23

Ben biraz yüksek devir çeviriyorum. Sanırım benim yapmam da faydalı olacak.
Ben yakıtta fark ettim hocam, çalışmada da hissetttim detaycı olduğum için olabilir 😄
 

m2hamid

FD6 Moderatör/Editör
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,346
Çözümler
9
Tepki puanı
13,217
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
40
Aracınız
Civic FD6 2010
Geçen ay daha önceden temin ettigim 555 marka z rot-rot kolu ve rot başı ile direksiyon bağlantılarını yenilemistim, bugünde sabah artık çok belirgin hale gelen gıcırtı sesi nedeniyle yine daha önce servisten aldığım salıncak burçlarını degistirttim.

15 yıllık burçların son hali resimdeki gibi :)
Özellikle fotoda üstte duran neredeyse kopmak üzereydi.
1000086322.jpg
Ek bilgi: Araç durur halde iken direksiyonu hızlıca sağ-sol yaptığımda alt takimdan tak-tuk tarzı sesler geliyordu, ana nedeni bu burçlarmış. Özellikle sabah soğuğunda çok belli oluyordu, motor ısındıkça azalır gibi oluyordu. Tecrübe olarak paylaşmak istedim.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst