C Sınıfı Japon vs C Sınıfı Alman

Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
hocam tezinizi yine sizin örneğinizle çürütücem. madem gaz pedalının tel ile bağlı olması sağlamlık demek o zaman neden yeni modellerini elektronik yaptı honda. yoksa teknolojiyi geriden mi takip ediyor. ne kadar az elektronik o kadar iyi diyerek cam açma düğmesine bile aydınlatma koymayan honda yeni modellere koyarak neden fikir değiştirdi. konuyu amacından saptırmamak adına daha fazla uzatmak istemiyorum. ama faydalı bir tartışma olduğunu düşünüyorum. postu okuyan arkadaşlara oldukça faydalı olacaktır.





SM-G925F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Okadar yazıda tele mi takıldın :)




vtec kicked in yo !!!
 

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,523
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
Japon araçlarının sorunsuz olmalarının sebebi detaylarda yatıyor, çünkü detaylarda bir şey yok, örnek vereyim 2001 astra da soğutma suyu bittiği zaman uyaru veriyor bu 2010 cıvıcde bile yok ama bu tür elektıronik oyuncaklar çoğaldıkça araba yaşı arttıkça sıkıntılar başlıyor japon basit, ben web tasarımcıyım yazılımda bile böyle değil mi ? İos’a bakın android’e göre hiç bir şey yok nerdeyse basit bu yüzden yıllarca format atmadan kasmadan kullanılıyor güzel bir örnek oldu :)




vtec kicked in yo !!!

Ses izolasyonu , trim sesini kesmek donanımdan sayılıyorsa sonuna kadar haklısınız


06 HONDA 2234
 
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
560
Tepki puanı
272
Konum
izmir
Aracınız
Hocam söylediklerinize sonuna kadar katılıyor olmasaydım şu an 3. hondamı alıp kullanıyor olmazdım. sanırım söylemek istediklerim tam olarak anlaşılmadı yada ben kendimi ifade edemedim. Sorunsuzluk konusunda zaten herkes hem fikir, aksi bir durum olsa zaten o kadar insan tercih etmezdi. söylemek istediklerimi bir kaç örnekle anlatmaya çalışayım. şanzıman motor harika buraya kadar ok ancak iş diğer konulara geldimi eleştirilecek bir çok yönü var; örneğin honda neden hala 2018 model araca bile 100 liralık bagaj yayı koymayıp insanları farklı arayışlar içine iter. Neden en full pakette bile opsiyon olarak serviste satılan otomatik cam ve ayna kaldırma modülü fabrikasyon değilde servislerde orayı burayı söküp modül takılarak müşteriye sunuluyor. kaldı ki zamanında kullandığım 2001 focusta, 2000 passatta hatta şirket aracı olarak kullandığımız 2005 WW caddy de bile cam kaldırma varken neden 2018 model araçta yok. tamam malzeme kalitesi olarak bu fiyata bir passat kalitesi beklemiyoruz ama her tarafa tahta gibi plastik koymak nedir. 60-70 bin kilometreyi bile görmeden soyulan direksiyonlar var. yalıtım adına C sınıfı bir araç için yapılabilecek onca şey varken tabana basit bir örtü sermek nedir. Bu örnekler böyle uzar gider. Diyeceğim odur ki 135 bin liraya araç satıyorsan 135 binliralık araba üreteceksin. 80 bin liralık araba yapıp sırf motorum şanzımanım sağlam diye 135 bine satmak tüketiciyi enayi yerine koyamaktır. Bu yazıyı okuyanlardan illaki diyenler olacaktır maden bu kadar memnun değilsin honda dan neden alıp kullanıyorsun diye; ona da şöyle cevap vereyim 135 bine sorunsuz otomatik şanzımanlı araç satan başka marka yok. olurda ileriki yıllarda muadili başka markalar ortaya çıkar o zamanda onu alıp kullanırız tabiki.
Şimdi Alman japon kıyaslamasında civic için 80binlik araba 135bine satılıyo derseniz ben de vw polo 150bin tl ye satılıyor der ve kıç kadar polo 150bin eder mi ederi kaçtır diye sorarım?Aynı şekilde golf de 146bin tl den başlıyor 1 litre tsi
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Şimdi Alman japon kıyaslamasında civic için 80binlik araba 135bine satılıyo derseniz ben de vw polo 150bin tl ye satılıyor der ve kıç kadar polo 150bin eder mi ederi kaçtır diye sorarım?Aynı şekilde golf de 146bin tl den başlıyor 1 litre tsi

Yav gardaş bakma sen wv dünyada rezil olmuş bir marka ülkemizde çok abartılıyor 135 cıvıc olmazda , 400 milyar passat olur mu ?




vtec kicked in yo !!!
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
32
Tepki puanı
19
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2016
Şimdi Alman japon kıyaslamasında civic için 80binlik araba 135bine satılıyo derseniz ben de vw polo 150bin tl ye satılıyor der ve kıç kadar polo 150bin eder mi ederi kaçtır diye sorarım?Aynı şekilde golf de 146bin tl den başlıyor 1 litre tsi
hocam rakamlar farazi örnek olsun diye söylediğim rakamlardır. 80 olmaz 100 olur çok takılmamak gerek. Ayrıca türkiyedeki bu marka fanatikliğinide hiç bir zaman anlamamışımdır. almanın arabası almana japonunki japona. kazandıkları para bizim cebimize girmiyor en nihayetinde. durumu olumlu ve olumsuz yönleriniyle ele alıp objektif olmak gerek. aslında bizim burada tartışmamız gereken konu böyle araçları türkler olarak biz neden üretemiyoruz dünyaya pazarlayamıyoruz olması gerek o konuya girersek tartışma uzar gider o yğzden gerek yok

SM-G925F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Volkan Dizge

0
Yönetici
Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,105
Çözümler
1
Tepki puanı
1,523
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Volkan Dizge
Yaş
32
Aracınız
Civic FD6 2011
İzmir yollarında ses yapmıcak C sınıfı araba varsa alalım toyota ve hondaya biniyorum 2 side ses yapıyor önerdiğiniz bir araç var mı ?




vtec kicked in yo !!!

Bende istanbul yollarında biniyorum toyota ve hondaya, o yüzden eleştiriyorum. Yaz aylarında da satmayı planlıyorum. Sıfır C segment araca binmektense ikinci el üst segment almayı planlıyorum. Accord yada Avensis olmayacağı kesin volvo s80-v60 / audi A6 / passat 3lüsünden biri olabilir. Tamam genç arabası,şekli şemali dikkat çekiyor falan da 30 umdan sonra yol sesi,lastik sesi,trim sesi uğraşmak istemiyorum.Araçtaki seslere karşı bende takıntı var sanırım yada bu japon araçlarına binmeye başladıktan sonra da oluşmuş olabilir aslında işin kısası tercih,zevk ve bütçe meselesi,herkesin tercihleri,zevkleri ve bütçeleri aynı olsa hiçbir sektörde bu kadar çeşitlilik olmaz. Bugün hondayı tercih ediyoruz yada etmek zorunda kalıyoruz umarım ileride daha iyilerini tercih edebiliriz.


06 HONDA 2234
 
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
787
Tepki puanı
292
Konum
İzmir
Bende istanbul yollarında biniyorum toyota ve hondaya, o yüzden eleştiriyorum. Yaz aylarında da satmayı planlıyorum. Sıfır C segment araca binmektense ikinci el üst segment almayı planlıyorum. Accord yada Avensis olmayacağı kesin volvo s80-v60 / audi A6 / passat 3lüsünden biri olabilir. Tamam genç arabası,şekli şemali dikkat çekiyor falan da 30 umdan sonra yol sesi,lastik sesi,trim sesi uğraşmak istemiyorum.Araçtaki seslere karşı bende takıntı var sanırım yada bu japon araçlarına binmeye başladıktan sonra da oluşmuş olabilir aslında işin kısası tercih,zevk ve bütçe meselesi,herkesin tercihleri,zevkleri ve bütçeleri aynı olsa hiçbir sektörde bu kadar çeşitlilik olmaz. Bugün hondayı tercih ediyoruz yada etmek zorunda kalıyoruz umarım ileride daha iyilerini tercih edebiliriz.


06 HONDA 2234

Accord japonun uçan halısı 2.4 ivtec tadından yenmezdi :)




vtec kicked in yo !!!
 
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
32
Tepki puanı
19
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FB7 2016
Bende istanbul yollarında biniyorum toyota ve hondaya, o yüzden eleştiriyorum. Yaz aylarında da satmayı planlıyorum. Sıfır C segment araca binmektense ikinci el üst segment almayı planlıyorum. Accord yada Avensis olmayacağı kesin volvo s80-v60 / audi A6 / passat 3lüsünden biri olabilir. Tamam genç arabası,şekli şemali dikkat çekiyor falan da 30 umdan sonra yol sesi,lastik sesi,trim sesi uğraşmak istemiyorum.Araçtaki seslere karşı bende takıntı var sanırım yada bu japon araçlarına binmeye başladıktan sonra da oluşmuş olabilir aslında işin kısası tercih,zevk ve bütçe meselesi,herkesin tercihleri,zevkleri ve bütçeleri aynı olsa hiçbir sektörde bu kadar çeşitlilik olmaz. Bugün hondayı tercih ediyoruz yada etmek zorunda kalıyoruz umarım ileride daha iyilerini tercih edebiliriz.


06 HONDA 2234
+1 kesinlikle katılıyorum.

SM-G925F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst