Civic FB7 Civic FB7 - 4 Kapı + Bagaj + Alt Takım Pütür = Hand Made İzolation :)

herkese ıyı forumlar öncelikle yapanların eline koluna sağlık 29 sayfayı sıkılmadan okudum bazı arkadaslar cıvıcde ılk yapılması gereken uygulamayı yapmıssınız dıye yorum yapmıslar sonuna kadar haklılar son sayfalarda arka kapıların içler acısı hallerini gördüm , ben ses olayından çok sıkayetcıydım helekı bundan oncekı 3 aracım vw grubu olunca bu araca bı turlu alısamadım. neyse 29 sayfayı tamamen okuyunca aracın içine kapılarına ,arka koltuga,bagaja nasıl yalıtım yapacagımı hıc yapmasam bıle sızler sayesınde daha onceden yapmısım gıbı yapacagımı umuyorum, ön davlumbaz içlerıne gelınce davlumbazı soktükten sonra karşımızdakı manzarayı önce guzelce temızleyip daha sonra sıyah olan yalıtkandan döşesek ve üstüne pütür atsak faydası olmazmı en azından davlumbazın kapattığı yerlere bu işlemi yapsak nasıl olur çünkü bu kısımlar fazla suya maruz kalmaycaklar, birde sayfalardan bırınde bir arkadasımızın yazısı aklıma takıldı bu yalıtım malzemelerını yaptıgımızda aracta bır agırlık buna istinaden performans kaybı yakıt sarfiyatı fazlalasma gıbı durumlar söz konusu olurmu kısaca bu yaptıklarımızın faydası oldugu kadar dezavantajları nelerdır ?
 
herkese ıyı forumlar öncelikle yapanların eline koluna sağlık 29 sayfayı sıkılmadan okudum bazı arkadaslar cıvıcde ılk yapılması gereken uygulamayı yapmıssınız dıye yorum yapmıslar sonuna kadar haklılar son sayfalarda arka kapıların içler acısı hallerini gördüm , ben ses olayından çok sıkayetcıydım helekı bundan oncekı 3 aracım vw grubu olunca bu araca bı turlu alısamadım. neyse 29 sayfayı tamamen okuyunca aracın içine kapılarına ,arka koltuga,bagaja nasıl yalıtım yapacagımı hıc yapmasam bıle sızler sayesınde daha onceden yapmısım gıbı yapacagımı umuyorum, ön davlumbaz içlerıne gelınce davlumbazı soktükten sonra karşımızdakı manzarayı önce guzelce temızleyip daha sonra sıyah olan yalıtkandan döşesek ve üstüne pütür atsak faydası olmazmı en azından davlumbazın kapattığı yerlere bu işlemi yapsak nasıl olur çünkü bu kısımlar fazla suya maruz kalmaycaklar, birde sayfalardan bırınde bir arkadasımızın yazısı aklıma takıldı bu yalıtım malzemelerını yaptıgımızda aracta bır agırlık buna istinaden performans kaybı yakıt sarfiyatı fazlalasma gıbı durumlar söz konusu olurmu kısaca bu yaptıklarımızın faydası oldugu kadar dezavantajları nelerdır ?
Aracınız FB7 mi FC5 mi?
Davlumbazın kapladığı alanın altına işlem yapmak bence de mantıklı ancak FB7lerde davlumbaz zaten çok küçük olduğu için pütür harici yalıtım ciddi etkili olmayacaktır. FC5lerde ise etkili olabilir, kapladığı alan çok daha geniş. Siyah belirttiğiniz ses emici malzemenin etkili olabilmesi için bence bitüself gerekli ama.
Ağırlık olarakta ortalama en fazla 20-30 kg. farkedecektir, elde ettiğiniz yalıtıma istinaden bence önemli değil.
Sonuçta atmosferik grup araçlarda performans ikinci öncelikli bence.
 
Aracınız FB7 mi FC5 mi?
Davlumbazın kapladığı alanın altına işlem yapmak bence de mantıklı ancak FB7lerde davlumbaz zaten çok küçük olduğu için pütür harici yalıtım ciddi etkili olmayacaktır. FC5lerde ise etkili olabilir, kapladığı alan çok daha geniş. Siyah belirttiğiniz ses emici malzemenin etkili olabilmesi için bence bitüself gerekli ama.
Ağırlık olarakta ortalama en fazla 20-30 kg. farkedecektir, elde ettiğiniz yalıtıma istinaden bence önemli değil.
Sonuçta atmosferik grup araçlarda performans ikinci öncelikli bence.

aracım fb 7 hocam , az once baktım evet davlumbaz kısa cok buyuk etkı yaparmı yalıtım muamma, ama ozellıkle o davlumbaz ıcıne ıyı bır yalıtım sart dıye dusunuyorum .
 
foto çıkmadı mesajda silemedim öyle kaldı yazdığımız kusura bakmayın tarif etmek gerekirse bagajın yükleme kısmındaki plastik parçası bagaj kapağının kilidinin erkek kısmının bulunduğu parca .
 
Geri
Üst