iyi forumlar arkadaşlar. forumda 40.000 bakım paylaşımları göremedim ve burdan paylaşalım istedim. 2 gün önce konya toros honda da 40k bakımını yapatırdım ve 700tl tuttu. istanbul cem hondaya bakım yaptırmadan önce telefonla arayıp 40k bakımında neler yapılması gerektiğini sordum ve bu bakımda subap ayırı yapılması gerektiğini söyledi anca konya toros bu işlemi yapmadı. honda müşteri hizmetlerini aradığımda bilgi alıp size dönüş yapıcaz dediler ama halen bir dönüş yapılmadı. eksik hizmetten dolayı başka bir serviste ilerleyen günlerde garanti dışı kalma durumu olabilirmi? servislerde hizmet farklılıkları neden oluyor? ayrıca bu uçuk fiyatlar konusunda müşteri hizmetleri yasal yollarla hakkınızı arayabilirsiniz diyor. 30k bakımını van honda kavalda 400tl ya yaptırmışken 40k bakımının 700tl olması ve yapılan işlemlerinin aynısı olmasına karşın fiyatın %80 artması mantıksız değil mi? burdan bir dayanışma başlatmak nasıl olur?