Civic FB7 Rampa perfonmansı

Aferin araçların katoloklarını iyi ezberlemişsin bilader ama hiç HONDA kullanmadığını bu kadar belli etmeseydin bari. Bu konu hakkındaki özlü sözümüzde şu. Hondacılar bilir. "Tork tork dediğin nedir ki gülüm, ben senin için devir çevirmeyi göze almışım."
Altımda 2015 ten beri fb7 var ve hondasıyla haddinden fazla ilgili biriyimdir. Mesele katalog ezberlemek değil kendi aracından başka otomobil sektörünü teknoloji
yi takip etmektir. Sende bu kadar ezbere konuşmasaydın keşke. Artık şu eskiden kalma gazı kökledim de önümde kimse duramadı gibi ifadeleri geçelim. Motoru yırtarcasına 6000 devre getir, motor avazı çıktığı kadar bağırsın, sende yokuşta aracım efsane diye mutlu olmaya devam et.
Sonuç olarak benim bu tür egolarım olmadığı için rahatım ve objektif görüşünü her yer de söyleyen bir HONDACIYIM.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Valla tork diyorsunuz ama gecen sakar gecidinde S modda 2. ve 3. vitesle nekadar dizel varsa solladim birtek 2.0 tdi vardi ona yetisemedim

LG-D855 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Yeni nesil dizeller düz yolda gider gibi yokuş çıkıyor. Bizimki Atmosferik turbosuz bir motor. Sizde takdir edersinizki motoru zorlayarak araçları değerlendirmek çok mantıklı olmaz. Ya bide dizel de vites düşürürse ne olur biliyormusunuz.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
arkadaşlar neyi tartışıyoruz gerçekçi olalım en önemli eksiğimiz yeni nesil turbo olayını birtürlü uygulanmamasıdır,kıçı kırık pololar cliolar kialar turboya geçeli yıllar oldu.yokuş mokuş turbo olunca araçlar ok gibi fırlıyo bunu yeni ehliyet almış biri bile farkeder.atmosferik motor kesinlikle çağın gerisinde kalmaktır,benim düşüncem sırf turbo arıza problemiyle uğraşmasın diye inatla turbo kullanmıyorlar.birde beklentinizle alakalı,eğer sakin kullanan ve kompleksli biri değilseniz bizim araçlar keyifli ve lpg oluncada ekonomik.ama sert araç kullanan biriyseniz,ışıklarda kalkışta aman milletin önünde olayım sorunsalınız varsa bizim araçlar sıkıntı.bağrım bağrım bağırtçan anca öle tatmin olursun.herkese sakin,ekonomik,kazasız sürüşler dilerim.
 
Altımda 2015 ten beri fb7 var ve hondasıyla haddinden fazla ilgili biriyimdir. Mesele katalog ezberlemek değil kendi aracından başka otomobil sektörünü teknoloji
yi takip etmektir. Sende bu kadar ezbere konuşmasaydın keşke. Artık şu eskiden kalma gazı kökledim de önümde kimse duramadı gibi ifadeleri geçelim. Motoru yırtarcasına 6000 devre getir, motor avazı çıktığı kadar bağırsın, sende yokuşta aracım efsane diye mutlu olmaya devam et.
Sonuç olarak benim bu tür egolarım olmadığı için rahatım ve objektif görüşünü her yer de söyleyen bir HONDACIYIM.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kardeş bende 2009 dan beri fd6 manuel kullanıyorum 8 aydırda fc5 cvt. Tabiki bende en az senin kadar diğer markaları takip ediyorum. Dünyada bi tek honda yok. Senin yaptığın karşılaştırma saçma yok honda bağırıyormuş dizel bağırmadan gidiyomuş falan. İkisinin çalışma prensibi farklı. Bu aracın rampada gitmesini istiyorsan tabiki bağırtıcaksın hem 6000 değil fd6 manuelim 7250 devirde kesiciye girerdi ah ah böyle bi zevki ne dizelde nede benzinli turboda alabilirsin bilen bilir. Hele o kesiciye girdiğindeki ses hiç bi markada yok. Şimdiki fc5 exe cvt'im çok rahat ama işte böyle zevkli değil ne yapcan. Bence kardeşim sen bi an önce sat kafana göre bi dizel al mutlu ol. Sağlıcakla kal
 
2006 vtec vardı bende 2014 yılında satıp fb7 aldım.
Performans olarak fb7 seni tatmin etmeyecek.
İç malzeme kalitesi olarakta memnun olmayacaksın.
Rampaları da performanslı çıkamayacaksın.
Düz yollarda felan dizelleri geçeceksin ama rampalarda basarlarsa onlar seni geçecek.
Saygılar hayırlı akşamlar


2013 Cıvıc Elegance Otomatik
iPhone cihazından
 
2006 vtec vardı bende 2014 yılında satıp fb7 aldım.
Performans olarak fb7 seni tatmin etmeyecek.
İç malzeme kalitesi olarakta memnun olmayacaksın.
Rampaları da performanslı çıkamayacaksın.
Düz yollarda felan dizelleri geçeceksin ama rampalarda basarlarsa onlar seni geçecek.
Saygılar hayırlı akşamlar


2013 Cıvıc Elegance Otomatik
iPhone cihazından
Hocam yorumunu çok beğendim ve tebessüm ederek okudum.Aşırı derecede realist bir yorum olmuş. Dünyada otomotiv sektörüne "Honda ve diğerleri" diye bakanları belki uyandırır. Tebrikler ???

"VTEC" Bir milin yaptığı fırlamalıklar bütünüdür...
 
Hocam yorumunu çok beğendim ve tebessüm ederek okudum.Aşırı derecede realist bir yorum olmuş. Dünyada otomotiv sektörüne "Honda ve diğerleri" diye bakanları belki uyandırır. Tebrikler

"VTEC" Bir milin yaptığı fırlamalıklar bütünüdür...

Hocam Sağolasın
Eğri oturup doğru konuşmak lazım
Hondamızı seviyoruz ama dünyanın en iyi arabası ilan etmeye gerek yok :)


2013 Cıvıc Elegance Otomatik
iPhone cihazından
 
Hocam Sağolasın
Eğri oturup doğru konuşmak lazım
Hondamızı seviyoruz ama dünyanın en iyi arabası ilan etmeye gerek yok :)


2013 Cıvıc Elegance Otomatik
iPhone cihazından
Hayir olamaz.. Yüzümüze vurmayın bunu

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Arkadaşlar hem dizel araç hem de fb7 kullanmış biri olarak yazıyorum.bir yıl öncesine kadar dizel megane 3üm vardı 240 nm torkunu 1750 devirden itibaren verir ve o uzun otoyol yokuşlarını hiç bağırmadan hangi vitesle girmişseniz onunla çıkarsınız.şuan sahip olduğum otomtk fb7 ye gelirsek 152 nm torkunu 4500 devirden sonra verir.çok konforlu ve keyiflidir ama dizel alışkanlığından sonra yokuşlarda bir faciadır. bir de klimanız açıksa vay halinize.çok bayıldı biraz hızlanayım, bari şu 1.2tdi poloyu geçeyim diye kulaktan bir vites düşersiniz olmaz birtane daha, bu seferde avazı çıktığı kadar bağırır.içindekiler ne oluyor gibisinden tuhaf tuhaf size bakarlar ama o dizel poloyu geçemezsiniz.ha düz yolda 125 beygiri ile o,beygiri az tdi dci hdi ... yanına yaklaşamaz.yokuşlarda şu dizeli tokatladım bu dizeli hırpaladım diyenler kendini kandırmasın, yokuşta geçtiğiniz o dizeller gazı köklememişler.velhasıl yine de fb7 çok güzel tekrar gidip megane alır mıyım almam.atmosferik bir arabayı turbo dizel veya turbo benzin araçlarla kıyaslamayın yerleri farklıdır.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
arkadaşlar neyi tartışıyoruz gerçekçi olalım en önemli eksiğimiz yeni nesil turbo olayını birtürlü uygulanmamasıdır,kıçı kırık pololar cliolar kialar turboya geçeli yıllar oldu.yokuş mokuş turbo olunca araçlar ok gibi fırlıyo bunu yeni ehliyet almış biri bile farkeder.atmosferik motor kesinlikle çağın gerisinde kalmaktır,benim düşüncem sırf turbo arıza problemiyle uğraşmasın diye inatla turbo kullanmıyorlar.birde beklentinizle alakalı,eğer sakin kullanan ve kompleksli biri değilseniz bizim araçlar keyifli ve lpg oluncada ekonomik.ama sert araç kullanan biriyseniz,ışıklarda kalkışta aman milletin önünde olayım sorunsalınız varsa bizim araçlar sıkıntı.bağrım bağrım bağırtçan anca öle tatmin olursun.herkese sakin,ekonomik,kazasız sürüşler dilerim.
Görüşlerime tercüman oldunuz. Aslında görüş ayrılığımızın temeli Hondayı özümsercesine sevmemiz belkide. Honda da(HONDA TÜRKİYE) bunu biliyor özellik açısından araçları sövüşleyip 110 binden satıyor. Forumun genelinde hep ifadesi geçen bir görüş varki, oda biz hondaya olan ilgimizin ölçüsünü duygusal davranır kaçırırsak ki kimi buna fanatizm de diyebilir, olacağı da budur.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst