Civic FB7 Rampa perfonmansı

Arkadaşlar hem dizel araç hem de fb7 kullanmış biri olarak yazıyorum.bir yıl öncesine kadar dizel megane 3üm vardı 240 nm torkunu 1750 devirden itibaren verir ve o uzun otoyol yokuşlarını hiç bağırmadan hangi vitesle girmişseniz onunla çıkarsınız.şuan sahip olduğum otomtk fb7 ye gelirsek 152 nm torkunu 4500 devirden sonra verir.çok konforlu ve keyiflidir ama dizel alışkanlığından sonra yokuşlarda bir faciadır. bir de klimanız açıksa vay halinize.çok bayıldı biraz hızlanayım, bari şu 1.2tdi poloyu geçeyim diye kulaktan bir vites düşersiniz olmaz birtane daha, bu seferde avazı çıktığı kadar bağırır.içindekiler ne oluyor gibisinden tuhaf tuhaf size bakarlar ama o dizel poloyu geçemezsiniz.ha düz yolda 125 beygiri ile o,beygiri az tdi dci hdi ... yanına yaklaşamaz.yokuşlarda şu dizeli tokatladım bu dizeli hırpaladım diyenler kendini kandırmasın, yokuşta geçtiğiniz o dizeller gazı köklememişler.velhasıl yine de fb7 çok güzel tekrar gidip megane alır mıyım almam.atmosferik bir arabayı turbo dizel veya turbo benzin araçlarla kıyaslamayın yerleri farklıdır.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Çok güzel yazmışsın. Merak ettim kardeşim neden almazsın bidaha megane. Ne güzel rampalarda yormuyormuş seni.
 
Kardeş bende 2009 dan beri fd6 manuel kullanıyorum 8 aydırda fc5 cvt. Tabiki bende en az senin kadar diğer markaları takip ediyorum. Dünyada bi tek honda yok. Senin yaptığın karşılaştırma saçma yok honda bağırıyormuş dizel bağırmadan gidiyomuş falan. İkisinin çalışma prensibi farklı. Bu aracın rampada gitmesini istiyorsan tabiki bağırtıcaksın hem 6000 değil fd6 manuelim 7250 devirde kesiciye girerdi ah ah böyle bi zevki ne dizelde nede benzinli turboda alabilirsin bilen bilir. Hele o kesiciye girdiğindeki ses hiç bi markada yok. Şimdiki fc5 exe cvt'im çok rahat ama işte böyle zevkli değil ne yapcan. Bence kardeşim sen bi an önce sat kafana göre bi dizel al mutlu ol. Sağlıcakla kal
Ben fb7 imle mutluyum okadar ki kısa bi zaman önce AliExpress ten aldığım 10. 2 inch lik yeni navigasyon umu paylaşıcam, görüşlerinize sunacağım.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Görüşlerime tercüman oldunuz. Aslında görüş ayrılığımızın temeli Hondayı özümsercesine sevmemiz belkide. Honda da(HONDA TÜRKİYE) bunu biliyor özellik açısından araçları sövüşleyip 110 binden satıyor. Forumun genelinde hep ifadesi geçen bir görüş varki, oda biz hondaya olan ilgimizin ölçüsünü duygusal davranır kaçırırsak ki kimi buna fanatizm de diyebilir, olacağı da budur.

F3111 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hem bu kadar şikayetçisiniz neden alıyorsunuz o zaman merak ediyorum gerçekten. Dizel alın rahat edin rampalarda bağırtmadan çıkın oh be honda da neymiş diyin.
 
başka arabaya gitmememizin nedeni ortak aslında:) 2012 meganı iki yıl kullandım at gibi arabaydı ama hep elim yüreğimdeydi ha bugün bozulur ha yarın yolda kalırım diye.şimdi öyle bir derdim yok :)


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
başka arabaya gitmememizin nedeni ortak aslında:) 2012 meganı iki yıl kullandım at gibi arabaydı ama hep elim yüreğimdeydi ha bugün bozulur ha yarın yolda kalırım diye.şimdi öyle bir derdim yok :)


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Güven duygusu veriyor yani yolda kalmam diyorsun ne güzel. Benimde rampalarda yolda kaldığını gördüğüm hep fransız araçları zaten. O yüzden benim hondam istediği kadar bağırabilir rampalarda helal olsun ona.
 
Arkadaşlar hem dizel araç hem de fb7 kullanmış biri olarak yazıyorum.bir yıl öncesine kadar dizel megane 3üm vardı 240 nm torkunu 1750 devirden itibaren verir ve o uzun otoyol yokuşlarını hiç bağırmadan hangi vitesle girmişseniz onunla çıkarsınız.şuan sahip olduğum otomtk fb7 ye gelirsek 152 nm torkunu 4500 devirden sonra verir.çok konforlu ve keyiflidir ama dizel alışkanlığından sonra yokuşlarda bir faciadır. bir de klimanız açıksa vay halinize.çok bayıldı biraz hızlanayım, bari şu 1.2tdi poloyu geçeyim diye kulaktan bir vites düşersiniz olmaz birtane daha, bu seferde avazı çıktığı kadar bağırır.içindekiler ne oluyor gibisinden tuhaf tuhaf size bakarlar ama o dizel poloyu geçemezsiniz.ha düz yolda 125 beygiri ile o,beygiri az tdi dci hdi ... yanına yaklaşamaz.yokuşlarda şu dizeli tokatladım bu dizeli hırpaladım diyenler kendini kandırmasın, yokuşta geçtiğiniz o dizeller gazı köklememişler.velhasıl yine de fb7 çok güzel tekrar gidip megane alır mıyım almam.atmosferik bir arabayı turbo dizel veya turbo benzin araçlarla kıyaslamayın yerleri farklıdır.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
????

"VTEC" Bir milin yaptığı fırlamalıklar bütünüdür...
 
Valla tork diyorsunuz ama gecen sakar gecidinde S modda 2. ve 3. vitesle nekadar dizel varsa solladim birtek 2.0 tdi vardi ona yetisemedim

LG-D855 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

sizin can cekiserek ciktiginizin farkindamiydi dizeller :)
Sadece Honda degil tum atmosferik motorlar turbolara nazaran yokuslarda dezavantajlidir. Aksini iddia eden sadece kendini kandiriyordur.

Eski aracim fb7 otm. Su anda turbo benzinli ve dizel 2 aracim var. Sakar yokuslarini 30 senedir yilda 6-7 defa gecerim....
 
Bu konuyu iki ay da bir kesin tartışıyoruz :)

Şu an yeni araç alma arefesinde olan birisi olarak yorumum şu şekilde, Civic in beni cezbeden en güzel yanı ikinci el de satışının kolay olması, diğer güzel yanı sorunsuz atmosferik motoru. Eskiden olsa sorunsuz tam otomatik şanzımanı diyecektim ama cvt nin gelecekte durumu ne olur belli değil.
Başka da bir güzelliği olmayan bir araç :)
 
Cvt şanzuman güçlü değildir. Ekonomik dir s modu rampada tatmin eder etmiyorsa range rover bakıcan dağ tepe cıkıcan oda honda değildir. Araba da honda motorda yamaha bu ikileme dikkat !! çok tecrübe saygılar .


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst