Civic FC5 Civic FC5 Geyik testi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan m2hamid
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Özellikle videoda ani manevralarda kalitesiz süspansiyonlarda gözlenen sekme hareketinin olup olmadığına da dikkatlice baktım, bir gram sekme yok (y) Maşallah diyim stabilitesi gayet başarılı :)

Sekme nedir diye sormayı düşünenlerin bu videoyu izlemelerini tavsiye ediyorum :)

 
Konuyla alakası yok ama buda Passat ın slalom testi ....


BV6800Pro cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bu araç 4 çeker ve 19 jantlı :) yol tutuş açısından Civic’e göre çok daha güçlü kartları var ancak muhtemelen gövde ağırlığından dolayı ancak Civic’e yakın performans sergileyebiliyor.
 
Golf 2017 GTI (özel spor versiyonu) km77.com' daki testte geyik testini 77 km/h ile tamamlarken,
Civic HB 2017 (Sport Plus yani bildiğiniz yol modeli) yine km77.com da 84 km/h ile tamamlıyor.
Aradaki fark ciddi manada uçurum kadar ve biri GTI diğeri normal binek Sport Plus :D

???? ??? ???????? (??????)
???? ??? ????????? ??-? ?-???? (?????)
???? ??? ???????? ?-???? (?????)
 
Bu test arabamın güvenliği açısından beni çok memnun etti. Paylaşım için teşekkürler (y)

Yalnız aklıma bir şey takıldı :unsure:: Hani test esnasında fren ve gaz kullanılmıyor ya... Biz trafikte böyle ani bir manevra yapmak mecburiyetinde kalsak; mesela o andaki hızımız 100 km civarında olsa ve manevradan önce bir miktar fren kullanma mesafesi olsa; elbette ki refleks olarak, önce arabayı yavaşlatmaya sonra manevrayı yapmaya çalışırız. Bu durumda aracın öne doğru (ve zemine) doğru yapacağı kasıntı, bu hareketi olumlu mu etkiler; yoksa kayma ihtimalini arttır mı? Tabi Allah göstermesin; ve o anda böyle şeyleri düşünecek fırsat kalır mı bilinmez ama, fikir yürütmek açısından...
Sürücülük geçmişimde bu manevraya benzeyen, ani bir kaç maceram oldu. Şükür atlatabildim. Ama, kabaca verebileceğim birkaç ayrıntı haricinde tam olarak ne yaptığımı hatırlayamıyorum bile:giggle:
 
Son düzenleme:
Geri
Üst