Civic Fc5 orjinal lpg hakkında?

zevra

0
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
185
Tepki puanı
2
Yaş
2023
yani arkadaşlar honda şirketi orjinal uyumlu motorunda 25 parça değişiklik yapıp piyasaya sürüyorda dışardan taktırdığımız zaman 3 parçamı değişiyor bunu anlamadım
 
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
350
Tepki puanı
28
FB7 -2015 model aracim var. fabrikasyon LPG kullanıyorum.Daha sonra takılan ile orjinal aynı hiç bir zaman aynı olmaz.Hemde sonradan takılan olduğunda Prins yada BRC öneririm..Hemde sonradan lpg taktirirsan muayene vs gibi birçok iş ile uğraşıyorsun. Araç alırken fabrikasyon LPG olmayan hiç bir araca bakmadım.

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
143
Tepki puanı
8
Aracınız
Yıl sonuna doğru belki bende alabilirim ama kesin değil :)

Lpg için istedikleri fark çok fazla, fiyat farkından dolayı lpg yi sonradan taktırmak daha cazip gözüküyor.
Uyum açısından sorun olacağını düşünmüyorum 2013 yılına kadar fabrikasyon lpg diye bir şey yoktu, piyasadaki tüm civicler sonradan lpg takıldı hepside piyasa da sorunsuz geziyor.

kesinlikle katılıyorum . 1.6 125 beygirlik motor yıllardır kullanılan bir motor ve fabrikasyon lpgden önceki motorlarda yada fabrikasyon olmayan lgpli arabalarda bi sorun yaşayan görmedim ben şimdiye kadar. 6000tl tüpe verip her bakımdada 700 lira vermediğinizde 100000km sonra aşağu yukarı 12 13 bin tl garantisi bozulmasın diye vermiş olacaksınız. 3000 tl dışarda tüpe verip bakım başınada dışarda 300 tlye yaptırdığınız taktirde. toplam maliyeti size 6000 tl olacak. oluşabilecek her hangi bir sorunda ya da satarken değer kaybı anlamında elinizde 7000 tl bulunmuş olacak. Ayrıca lpg'de gelen ses başlığını incelerseniz. Fabrikasyon lpgde bayilerin ve servislerin onliralık plastik takozu koymaktan aciz olup müşterisine ses sıkıntısı yaşatmasını bunla ilgili hiç bir çözüm üretmeyişinide. Fabrikasyon lpg de oluşabilecek sorunların çözümüyle ilgili fikir sahibi olurken göz önünde bulundurun
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
54
Tepki puanı
1
kesinlikle katılıyorum . 1.6 125 beygirlik motor yıllardır kullanılan bir motor ve fabrikasyon lpgden önceki motorlarda yada fabrikasyon olmayan lgpli arabalarda bi sorun yaşayan görmedim ben şimdiye kadar. 6000tl tüpe verip her bakımdada 700 lira vermediğinizde 100000km sonra aşağu yukarı 12 13 bin tl garantisi bozulmasın diye vermiş olacaksınız. 3000 tl dışarda tüpe verip bakım başınada dışarda 300 tlye yaptırdığınız taktirde. toplam maliyeti size 6000 tl olacak. oluşabilecek her hangi bir sorunda ya da satarken değer kaybı anlamında elinizde 7000 tl bulunmuş olacak. Ayrıca lpg'de gelen ses başlığını incelerseniz. Fabrikasyon lpgde bayilerin ve servislerin onliralık plastik takozu koymaktan aciz olup müşterisine ses sıkıntısı yaşatmasını bunla ilgili hiç bir çözüm üretmeyişinide. Fabrikasyon lpg de oluşabilecek sorunların çözümüyle ilgili fikir sahibi olurken göz önünde bulundurun
Lpg bakimini yetkili servis disindaki brc yetkili servislerinde de yaptirabilirsiniz. O bakimlar da sistemsel olarak honda tarafindan takip ve kabul ediliyor. fb7 yi 96k km ye kadar kullanan ve satan biri olarak, fabrikasyon montajli (eco) modeli her zaman ikinci elde de sonradan takilanlara nazaran tercih edilen bir araç oldugunu soyleyebilirim. Evet sonradan takilanlarda ben de bir sorun duymadim, gormedim ancak eco modelinin lpg sistemiyle daha uyumlu ve dayanikli oldugunu soyleyebilirim. Ornegin eco modelindeki buji iridyum bujidir ve 125k km ye kadar dayaniklidir. Tercih tabiki alici ve kullanicinindir. Saygilar

Sent from my Lenovo K53a48 using Tapatalk
 

Conk

0
Katılım
26 Tem 2017
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
ANKARA
Aracınız
merhaba
ilk çalıştırdıktan sonra benzinden lpg ye kaç dk sonra geçmekte yarar var sağlıklı olanı nedir?
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
54
Tepki puanı
1
Yazın ilk 300 ila 500 metre içinde devreye girmeli. Kışın 700 metre içinde. Bu durum gazlamanız ve hava şartlarına göre değişir. Benim fb7 öyle idi.

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst