Civic FD6 geri kaçırma

Katılım
10 Tem 2022
Mesajlar
2
Tepki puanı
2
Konum
Ankara
Ad Soyad
Emin Gültekin
Yaş
55
Aracınız
Civic FD6 2011
Öncelikle herkese merhabalar aracım civic FD6 2011 model otomatik aracı ilk aldığımda bir rampada kaçırıp kaçırmadığımı denemiştim kaçırma problemi olmamıştı.(ki aracı alalı 1 yıl oluyor.) 2 gün önce tekrar aynı rampada denediğimde araç baya bi kaçırdı sebebi ne olabilir? bir başka bir sitede şanzıman yağı ile ilgili olduğu söyleniyordu sizce onunla bir alakası varmıdır? yanıtlarsanız sevinirim iyi forumlar...
 
Bende de arada bi kaçırıyordu fd6 :)
 
Öncelikle herkese merhabalar aracım civic FD6 2011 model otomatik aracı ilk aldığımda bir rampada kaçırıp kaçırmadığımı denemiştim kaçırma problemi olmamıştı.(ki aracı alalı 1 yıl oluyor.) 2 gün önce tekrar aynı rampada denediğimde araç baya bi kaçırdı sebebi ne olabilir? bir başka bir sitede şanzıman yağı ile ilgili olduğu söyleniyordu sizce onunla bir alakası varmıdır? yanıtlarsanız sevinirim iyi forumlar...
Hocam öncelikle şunu diyeyim belki biliyorsunuzdur ama onlarda yokuş kalkış yok, o anlık size çok minik bi süre duruş yapmıştır, kavrama esnasında önceden, zorlu yerlerde el freniyle kalkış yapiyordum önceden o araç bende de vardı, sizde öyle deneyin, Ayrıca D deyken vites, manuel gibi asla geri geri salmayin park vs ediceniz zaman bayır aşağıya tak tak diye ses duymaya başlarsınız R ye alın yoksa dişliler sorun çıkartır...

Honda madness
 
Öncelikle herkese merhabalar aracım civic FD6 2011 model otomatik aracı ilk aldığımda bir rampada kaçırıp kaçırmadığımı denemiştim kaçırma problemi olmamıştı.(ki aracı alalı 1 yıl oluyor.) 2 gün önce tekrar aynı rampada denediğimde araç baya bi kaçırdı sebebi ne olabilir? bir başka bir sitede şanzıman yağı ile ilgili olduğu söyleniyordu sizce onunla bir alakası varmıdır? yanıtlarsanız sevinirim iyi forumlar...
Civiclerin otomatik şanzımanlarında tork konvertörünü korumak için yokuşun açısı belli bir seviyeyi geçerse geri kaçırmaya izin verir, bu normaldir.
Ayrıca motor soğukken araç rolantide yüksek devir çalıştığı için tork konvertöre daha fazla güç verir ve motor sıcakken kendini saldığı rampada ileri gitmenize yardımcı olabilir, böyle bir durumla da karşılaşmış olabilirsiniz.
Aynı rampada araç yeni çalıştıktan sonra motor soğukkende dur-kalk denemenizi öneririm.
 
Civiclerin otomatik şanzımanlarında tork konvertörünü korumak için yokuşun açısı belli bir seviyeyi geçerse geri kaçırmaya izin verir, bu normaldir.
Ayrıca motor soğukken araç rolantide yüksek devir çalıştığı için tork konvertöre daha fazla güç verir ve motor sıcakken kendini saldığı rampada ileri gitmenize yardımcı olabilir, böyle bir durumla da karşılaşmış olabilirsiniz.
Aynı rampada araç yeni çalıştıktan sonra motor soğukkende dur-kalk denemenizi öneririm.
Cevabınız için çok teşekkürler dediklerinizi biliyordum yazarken göz onünde bulundurdum lakin araç sıcakken de kaciriyor soğukkende yine de zahmet edip cevap verdiğiniz için çok çok teşekkür ederim hayırlı günler...
 
Geri
Üst