Civic HB aksesuar

O zaman hayırlısı olsun diyelim karaşimşeğine ;)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Servise bakıma gideceğiniz zaman yazılımı geri alıp garantiyi sürdürme durumunuz oluyor mu? Bir de alternatif Hondata var biliyorsunuzdur. Onu düşündünüz mü?

Hangisini yaptırırsanız yaptırın muhakkak sonuçlarını hem kısa vadede hem de uzun vadede burada bizlerle paylaşın :)

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Beyin sökülmediği için garantinin bozulacağını düşünmüyorum olursada eski haline aldırırız problem olmaz herhalde:)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Bu hafta araca ecufast dan yazılım attırmayı düşünüyorum beygir 200 hp tork da 260 oluyo hız limitörünüde iptal ediyorlar beyni sökmeden yapiyolar işlemi sizce yaptırıyımı arkadaslar


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Benim kendi düşüncem, kendi aracıma bu şekilde bir uygulama yaptırmam ikinci elde de bu şekilde uygulama görmüş bir aracı satın almam.
Neden bu şekilde düşünüyorumun açıklaması,
Motor üzerindeki mekanik parçaların en verimli ve uzun süreli çalışabileceği motor gücü fabrika çıkışı gücüdür. Motorun gücünün arttırılması motorun mekanik ömrünü de etkilemektedir, şu şekilde düşünün piyasada çalışan ecudan motor basıncını yükselten elemanlar kadar fabrika da aracı dizayn eden mühendislerin kafası çalışmıyor mu?
Honda motoruna bu basınçta güvendiği için bu güçte bırakmış, daha fazlasına güvenmiş olsa idi 200hp olarak piyasaya sunardı :)
 
Benim kendi düşüncem, kendi aracıma bu şekilde bir uygulama yaptırmam ikinci elde de bu şekilde uygulama görmüş bir aracı satın almam.
Neden bu şekilde düşünüyorumun açıklaması,
Motor üzerindeki mekanik parçaların en verimli ve uzun süreli çalışabileceği motor gücü fabrika çıkışı gücüdür. Motorun gücünün arttırılması motorun mekanik ömrünü de etkilemektedir, şu şekilde düşünün piyasada çalışan ecudan motor basıncını yükselten elemanlar kadar fabrika da aracı dizayn eden mühendislerin kafası çalışmıyor mu?
Honda motoruna bu basınçta güvendiği için bu güçte bırakmış, daha fazlasına güvenmiş olsa idi 200hp olarak piyasaya sunardı :)
Hocam dediklerinize büyük ölçüde katılıyorum. Ancak piyasaya sürülen araçlar dayanıklılık / uzun ömür / sorunsuzluk kriterlerinin yanında satış stratejisi / yakıt tüketimi / rakiplere göre konumlandırma yapmak gibi konuları da dikkate alıyorlar. Bu da bazen araçlarda sorunsuzluğu etkilemeyecek rezerv bir güç potansiyeli bırakılmasına sebep olabiliyor.
Örneğin yurtdışında satılan civic Sİ modeli 1.5T ve 205 hp. Bu aracın yakıt tüketimi düz vites olmasına rağmen 8.4 lt olarak geçiyor. Yanı hb den 0.5 lt daha fazla yakıyor. Biraz daha performans isteyen standart civic yerine bunu alsın diyorlar sanki. Tabi bu araçta sadece güç artışı yok, ilaveten LSD vs. gibi performanslı sürüşe uygun ek donanımlar da araçla beraber geliyor. Saçma vergiler yüzünden bizim ülkemizde satılamıyor malesef.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Benim kendi düşüncem, kendi aracıma bu şekilde bir uygulama yaptırmam ikinci elde de bu şekilde uygulama görmüş bir aracı satın almam.
Neden bu şekilde düşünüyorumun açıklaması,
Motor üzerindeki mekanik parçaların en verimli ve uzun süreli çalışabileceği motor gücü fabrika çıkışı gücüdür. Motorun gücünün arttırılması motorun mekanik ömrünü de etkilemektedir, şu şekilde düşünün piyasada çalışan ecudan motor basıncını yükselten elemanlar kadar fabrika da aracı dizayn eden mühendislerin kafası çalışmıyor mu?
Honda motoruna bu basınçta güvendiği için bu güçte bırakmış, daha fazlasına güvenmiş olsa idi 200hp olarak piyasaya sunardı :)

Haklisiniz hocam sürekli performanslı sürüşlerde sıkıntı olabilir ama araç fazla sıkıştırılmazsa problem olacağını düşünmüyorum bizim ki arada yolu boş bulduğumuzda biraz gazlayıp stres atmak :)


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
3.20 ed alacaktım 2015 sonra 182 lik hb olunca direk aldım...
1.5 civic motor hep ayni Türkiye ve dışarısı farklı beygir , bu da yazılımla oluyor
1,6 136 hp ile
1,6 170 hp BMW ler farklı motor değil sadece yazılım
Önemli olan doğru yazılım bence
Honda da 3. Dünya ulkeleri icin üretimi bu yol şartları vs vs icin ve 207 limit honda Guvenlik icin..
Japonların motora birşey olacağını dusunmuyorum ne yaparsan yap, ama sıkıntı cvt ....
Narin bir şanzıman .... sıkıntı olursa sanzimanda olur,
Ayrıca 182 hp alıyorsun güç ve performans icin alıyorsun, ama veriler 182 değilde 170 hp sonucunu veriyor,
Daha fazla güç icin fazlası istenebilir
5.20 BMW yı geçerken
3.20 Ed geçen gün sapladi bana 170hp diyorsun bende 182 ama cvt den :((
Yazılım şart gibi diyorum bende
Sonuçta her zaman yapıştırmayacaksın
Ama yeri geldiğindede olması gereken bu.



iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
3.20 ed yazılımlı olmasın hocam:) çevremde farklı markalarda araç sahibi arkadaşların çoğunda var genelde de ecufast bi sıkıntısı olan olmadı


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst