Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Hatchback ler sıkıntılı o zaman.benim sedan Eco da cam tavan ,konsol açıklığı ,kaput dalgalanması ,arka koltukta konuşurken ondekinin duyulmamasi gibi sorunlarla hiç karailasmadim.bir tek yol gürültüsü var o da tekerin yolda gezerken verdiği hissi seviyorum.8 ay oldu aracı alalı 15 bin km yaptım 10 bin km su uzun yol.acayip zevkli araç 125 beygir olmasına rağmen.182 beygiri düşünemiyorum.gezmek için aldım aracı sırf o yüzden az yaksın diye Eco aldim.125 beygirin hepsini kullanıyorum yüksek devirler çok zevkli.araci sattıktan sonra araç aldınız mı? Sakıncası yoksa markasını öğrenebilir miyim?
MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam senin rs i bana satsanaRobot boyama kolları araca tutunmaz, bu boyama sorunudur. Fitil kenarı olması vs farketmez, görünür yerde olsa zaten fiyasko olurdu, şu anda basit bir hata gibi duruyor ama, size sorarım sadece astar olması dış etkenlere nispeten açık olan bu yüzey için risk değil mi? Millet bagaj içini bile boyuyor artık.
Bu arabada çok fazla işçilik hatası var. Konsol montajı sorunlu, cam tavan sorunlu, koltuk elektrik bel desteği kayıyor ve ses yapıyor sorunlu.
En basidinden torpidonuzu bir söktürün serviste, kilit toka yerine baktırın, 2018 model arabada küf içinde. Hatta merak ettim kokladım küf kokuyor bile. Yaw bu araba 10 yaşına gelince ne olacak? Cam tavan 80km hızda ses yapıyor. Böyle saçmalık mı olur? Ben de arabayı aldığımda kullanırken tabi insan malına konduramıyor yaw önemsiz falan diye kendimi kandırdım. Hayır arkadaşlar önemli.
Aracın kaput çizgilerine dikkat edin, kaputu 2-3 ayda bir ayarlatmak gerekiyor. Neden? Çünkü kaput kocaman ve ağır, kaput destek kolları ise çok çıtkırıldım. Yksek hızdaki bir ciddi darbede hemen ayarı bozuluyor. Kapı alt çizgilerine bakın öncden arkadaya alt çizgi tutmuyor.
İngiltere fabrikası kapatılacakmış, ben bu fabrikanın ekonomik sorunlar yüzünden değil bu tip çok kötü üretim hataları sebebi ile kapatılacağını düşünüyorum çünkü araç çok kötü üretilmiş bir araç.
Cam tavanın bu kadar ses yapmasının sebebi ne biliyor musunuz? Çünkü şasi çok fazla esniyor. Otopark çıkışımızda şasiyi esneten sola yukarı kavis dönüşü 120 derecelik bir nokta var, cam tavan orda dans etmeye başlıyordu. Orda anladım şasinin dans ettiğini. Ve bu da Kapı üstü çizgisinde minik gamzelenmelere sebep oluyor. Aynı sedanda C sütununda bükülme izleri vardı ya. İşte o bu arabada da kapı üstü çizgisinde oluyor ışıkta görebilirsiniz. Böyle esnemelere maruz kalıyorsa aracınız geçmiş olsun.
Yol gürültüsünü umursamıyorum diyenler sadece kendilerini kandırır. YUnanistan'a gittim uzun yok, daha önce gittiğim yol. Yemin ediyorum vardığımda kafam kazan gibiydi. Cam tavan 80den sonra üfürüyor, araba yolda uğulduyor. Arka koltukta oturan kızımla birbirimize bağırıyoruz. Ben o yolu daha önce de gittim. Bu sınıfta pek kimsenin sallamadığı ama çok kaliteli bir üretim olan 308 ile gittim. Karşılaştırmak değil, ama Qashqai ile de gittim. Golf ile de gittim. Civic açık ara en kötü otoyol arabası. O yolculukta anladım yol sesi ne demekmiş, 14 saat araba kullanınca arabadan oh be bitti diye iniyorsunuz. Bütün titreşim vücudunuzda. Yol gürültüsü demek, titreşim demek, titreşim demek yorgunluk ve huzursuzluk demek. Şurda Ağva virajlarında keyif yapayım 1 saatle insan anlamıyor arabanın kalitesini. Tırnak yolda felaket, otoyolda bile kötü.
Bu fyat seviyelerinde hemen her firmanın çok güzel motor şanzuman kombinasyonları var artık. 20000'de bir bakımları var. Bu herifler 10000'de bir bakım, çok özel yağ, şanzuman yağı çok özel...Yaw hani sorunsuzduk? Böyle olunca sorun olmasın zaten. Arabayı çalıştırıyorsun sabah 1400-1500 devirle ısınmaya çalışıyor, bazen 4 bazen 5 dakika.
İyi de kardeşim asfalt aracı asfalt aracı ama diğer araçlar da asfalt aracı. Ben tanıdığım kimseye tavsiye etmiyorum çok net.
Bu kadar güzel bir yürüyen, motor olacak, sen bu kadar kötü bir sonuç ortaya çıkaracaksın.
Muhteşem viraj kabiliyeyi, muhteşem egsoz sesi. Çok güzel estetiği. Ama onun altında birçok eksikliği olan bir araba.
Vallahi insan konduramıyor, çok da güzel araba ama, asla tavsye edeceğim, alacağım bir araba değil. Hatta marka olarak soğudum. Bir imaj oluşturmuşlar.Haklı da bir imajmış ama artık eskide kaldığı çok belli.
3008 1.6THP EAT8.
Civic ile arasında 100 bin fiyat farkı var.uzerine bu kadar para verebiliyorken dedigim gibi siz başta yanlıs tercih yapmissiniz.
MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam bende RS yoktu, fk7 vardı, sattım. Arkadaşım RS aldı.
Teşekkürler sağolun.Sorunsuz güzel günlerde kullanmak nasip olsun.
MI 6 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
O yola göre değişir elbet, ama karşılaştırdığımda Civic'ten çok daha iyi, karşılaştırılamaz. Hatta arkadaşımın 2017 320i'sinden daha az yol ve kabin gürültüsü var. Üzerinde M+S lastik olmasına rağmen. Ceple tek başıma çıktığımda civicle ayn yerde ölçeceğim.3008 le 90 km hizla giderken desibel kac cikiyor acaba Ben soundmeter programi indirdim Mazda 3 de ölcum 90 da 120 de de hep ortqlwma 69 71 arasi cikti
Ekli dosyayı görüntüle 258231