Civic

Katılım
14 Haz 2021
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FD6 2008
Herkese iyi günler. FD6 aracımda özellikle motor soğukken vites D veya R modunda ayak frendeyken araba vuruntu yapıyor. Sanki araç gitmek istiyormuş gibi 1-2 saniye arayana ileri doğru sarsıntı vuruntu yapıyor. Sebebi ne olabilir ?

iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
222
Tepki puanı
140
Konum
darıca/Kocaeli
Aracınız
Civic FD6 2010
Benim aracımda şöyle bı olay dikkatimi çekmişti. Araç soğukken rolenti yüksek oluyo ve hareket etmek istediğinde rolentiden dolayı araba birden gitmek istiyo ama ayak frende olduğundan gidemiyor ve silkeliyodu Bu durum sonraları normal bı olay olduğunu anlamıştım. Ama bariz bı vuruntu yoktu. Bahsettiğim durumsa normal.
Herkese iyi günler. FD6 aracımda özellikle motor soğukken vites D veya R modunda ayak frendeyken araba vuruntu yapıyor. Sanki araç gitmek istiyormuş gibi 1-2 saniye arayana ileri doğru sarsıntı vuruntu yapıyor. Sebebi ne olabilir ?

iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

RMX2170 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Herkese iyi günler. FD6 aracımda özellikle motor soğukken vites D veya R modunda ayak frendeyken araba vuruntu yapıyor. Sanki araç gitmek istiyormuş gibi 1-2 saniye arayana ileri doğru sarsıntı vuruntu yapıyor. Sebebi ne olabilir ?

iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Şanzıman yağınızı en son ne zaman değiştirdiniz? Ayrıca aracın km.si kaç?
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Araç 190 bin km 2008 model. Şanzıman yağı yaklaşık 40bin km önce değişti. Değiştirme aralığı 60 bin km diye biliyorum.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
60bin ilk değişim için, sonraki değişimlerde ise 40bin km. öneriliyor.
Bahsettiğiniz gibi normalden fazla görülen titreşim-vuruntularda öncelikle şanzıman yağının yenilenmesi önerilir.
Eğer şanzıman yağı değişimi sonrası sorun varsa selenoidler ve şanzıman iç balataları düşünülebilir.
 
Geri
Üst