Cvt vites geçişleri

İçim rahatladı çok sağolun, Civic in en hassas ve kötü kısmını buldum sonunda galiba, kaymak gibi asfalt istiyor bu araba:) yoldaki pürüzlerden mazgal kapaklarından parke taşlardan nefret eden bir yapısı var, eski arabam hyundai getz ti o da tam tersiydi:) toprak mıcır çukur tümsek severdi.

Esp açıkken zeminin ve lastiğin tutunma durumuna göre gaza fazla sert bastığınızda ön takımdan küt küt ses gelmesi normal çünkü o sırada esp devreye girip patinaja düşmemeniz için hızlı bir şekilde balataları kapatıp açıyor ve bu esnada da o küt küt ses ortaya çıkıyor.

Dediğiniz gibi civic belki emsallerine göre biraz fazla ses alıyor olabilir ama daha önce 207 RC kullanan biri olarak beni hiç rahatsız etmiyor açıkcası :)
 
Arkadaşlar bu gün birşey farkettim yokuş yukarı çıkarken biraz fazla gaz vererek çıktım 3000 devir civari araçta biran duraksama daha sonrasında sarsılma oluyor hayır vites kücültüyor diyeceğim ama devirde herhangi bir düşme yada yükselme de olmuyor vtec iteklemesi dediklerimi sizce fb7 de denk gelmemisdim buna
 
Arkadaşlar bu gün birşey farkettim yokuş yukarı çıkarken biraz fazla gaz vererek çıktım 3000 devir civari araçta biran duraksama daha sonrasında sarsılma oluyor hayır vites kücültüyor diyeceğim ama devirde herhangi bir düşme yada yükselme de olmuyor vtec iteklemesi dediklerimi sizce fb7 de denk gelmemisdim buna
Sanırım lastiklerden birisi partiye düştü ve çekiş kontrol gaz kesmiş. Dik yokuşlarda ben kapatıyorum genelde.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst