Dönerken Kaldırıma çıktım. Bir şey olmuş mudur ?

Hepinize tek tek cevaplarınızdan dolayı teşekkür ediyorum. :)
Aracın vurduğum tekerin, jant ve alt takım fotoğraflarını bırakıyorum. Alt kısmı geniş açı ile çektim. Bir şey kırılmışa benzemiyor ya da ben göremedim. Katalizör nerde nasıl darbe alır onuda bilmiyorum :)
> Fc5'te katalizör motorun ön kısmında yer alır. Ona birşey olmamıştır.
> Lastiğin kaldırıma çıktığı yer iz yapmış.
> Fotoğraflarda bir problem gözükmüyor.
> Görünmeyenler için ise 120 kilometre hızda balans kontrolü ve direksiyonu bıraktığınızda sağa veya sola çekmek varmı rot kontol, bozuk zenmin ve kasislerde alt takımdan anormal ses var mı diye kendiniz kontrol edebilirsiniz.

Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...
 
Son düzenleme:
Rot ayarı ölçtürüp eğer direksiyon geometrisinde eğilme varsa tespit edin muhtemelen çok az miktardadır ayarlatırsanız iyi olur, kaldırıma çıktığınız lastiği balans yaptırın eğer eğilme varsa ağırlık ilavesi ile balanslasınlar,

İlk bakışta görülmez ama Civic ön tampondan bir sarsıntı yemişse ve sert cisimle tampona temas olduysa bir süre sonra ön far, sis farı yada çamurluktaki amerikan park lambasına su girecektir bu olabilir dikkat edin, Civic in bu parçaları kaporta aksamıyla çok az boşluk bırakılarak takılmış ve ben ön sağ tekerleği çukura düşüp yarmıştım o sağ taraftaki amerikan park lambasına 6 ay sonra yağmurlu hava sürüşünden sonra su girmişti, sarsıntı ile çamurluk lambasının izolasyon yapışkanı çatlatmış olmalıydı. Diğer taraftakinde tık yok çünki. Kronik ve şikayet alan bir parça da değil.

Ben lambayı kendim söküp silikonlayıp geri taktım, lastiği değiştirdim ama rot ayarım bozulmuştu, onu da ayarlattım. Ancak Civic ön düzeni oldukça sağlam yapıda, amortisör takozu, alt takım rotili ve salıncakları bunun gibi yavaş hızlarda kaza yaparak biraz zor bozarsınız.
 
Geri
Üst