Dolar ve Araç ilanları

Geçen hafta abimin yeni şirket aracı benzinli otomatik corolla’sına bindim (hibrit değil), ama yeni araç kokusu haricinde hiç bir şeyini beğenemedim. Gaza yüklenince motoru civic’ten daha çok bağırıyor, daha geç hızlanıyor ve aracın içi nedense bana çok dar geldi. FB7 nin sürücü koltuğundaki ferahlığı çoğu araçta bulamıyorum. Ben şahsen hibrit de olsa yeni corolla için eski FB7 den bile vazgeçmem.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geçen hafta abimin yeni şirket aracı benzinli otomatik corolla’sına bindim (hibrit değil), ama yeni araç kokusu haricinde hiç bir şeyini beğenemedim. Gaza yüklenince motoru civic’ten daha çok bağırıyor, daha geç hızlanıyor ve aracın içi nedense bana çok dar geldi. FB7 nin sürücü koltuğundaki ferahlığı çoğu araçta bulamıyorum. Ben şahsen hibrit de olsa yeni corolla için eski FB7 den bile vazgeçmem.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Bende Corolla sevmiyorum ama araç yaşlandı değiştirmekte fayda var :)
 
Geçen hafta abimin yeni şirket aracı benzinli otomatik corolla’sına bindim (hibrit değil), ama yeni araç kokusu haricinde hiç bir şeyini beğenemedim. Gaza yüklenince motoru civic’ten daha çok bağırıyor, daha geç hızlanıyor ve aracın içi nedense bana çok dar geldi. FB7 nin sürücü koltuğundaki ferahlığı çoğu araçta bulamıyorum. Ben şahsen hibrit de olsa yeni corolla için eski FB7 den bile vazgeçmem.


iPad cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Toyota'nın CHR ile başlayan ve son kasalarında da hissedilen bir bir klostrofobik yapısı var.
Yeni kasa Corolla'da da bu durum hissediliyor, hissettiğiniz darlık hissiyatı nedeniyle bende rahatsız oldum.
FD6-FB7in çift katmanlı alçak ön gögüs yapısı sürücü ve yolcu açısından cidden ferah bir ortam oluşturuyor.
 
Acaba hb corolla 1.2T kullanan var mı? Bu aracı gerçekten merak ediyorum. Bir video da araçta 2 tane soğutma sistemi kullanıldığını (birisinin turbo soğutma sistemi olduğunu) ve 185 torku 1500 ile 4000 devir arasında full verdiğini söylüyordu test eden


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Toyota'nın CHR ile başlayan ve son kasalarında da hissedilen bir bir klostrofobik yapısı var.
Yeni kasa Corolla'da da bu durum hissediliyor, hissettiğiniz darlık hissiyatı nedeniyle bende rahatsız oldum.
FD6-FB7in çift katmanlı alçak ön gögüs yapısı sürücü ve yolcu açısından cidden ferah bir ortam oluşturuyor.

Son kasa corollaya binmedim chr ın arka koltuğundan baş dönmesi ve mide bulantısıyla zor attım kendimi araçtan.Arka taraf bildiğiniz cezaevi nakil aracı,hiç bu kadar kötü basık bir araca binmemiştim.Aracın bir yöne gittiğini algılıyor ama nereye gittiğini pek göremiyorsunuz. Babam 2011 corolla,ben 2011 civic kullanıyorum :) Uzun yol konforu ve ses yalıtımı bariz daha iyi ama o yıldaki otomatikleri yaramaz olduğu için civic almıştım.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Son kasa corollaya binmedim chr ın arka koltuğundan baş dönmesi ve mide bulantısıyla zor attım kendimi araçtan.Arka taraf bildiğiniz cezaevi nakil aracı,hiç bu kadar kötü basık bir araca binmemiştim.Aracın bir yöne gittiğini algılıyor ama nereye gittiğini pek göremiyorsunuz. Babam 2011 corolla,ben 2011 civic kullanıyorum :) Uzun yol konforu ve ses yalıtımı bariz daha iyi ama o yıldaki otomatikleri yaramaz olduğu için civic almıştım.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Özellikle 2013-2018 kasa Corolla genişlik olarak yeni kasadan çok ferah, CHRde dediğiniz gibi uzun yolda arkada oturmak çok sıkıntılı.
Neden Toyota bu şekilde klostrofobik araçlara yöneldi anlamak mümkün değil.
 
Geri
Üst