Düşük ebat lastik performans mukemmel

185 55 15 te %5 düşüyor iyi mi?
Deneyince zaten ne demek istediğimi anlarsınız. Bir arkadaşa tavsiye ettim denedi çapı düşürdü şimdi çok memnun denk gelirse bir deneyin sonra sizle yine konuşalım

Redmi 5 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
İnç ile oynamadan yapmalı. Lastik değişimi pek farkedilmez jant değişimi dışardan hemen farkedilir.
185-55-15 i sadece onlere takmaniz yeterli arkalar a kaç takarsaniz takın çünkü araçlarımız önden cekisli

Redmi 5 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 
Kötü ahlaklı taksici yöntemidir bu. Çap küçülükce kadranda hızda artar, gidilen mesafede artar. Tabi bunlar göstergelerde olan, gerçekte fizik kuralları neyse o.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lastik çapı değişmeden jant ve tabanı düşürmek en mantıklısı bence 215se 205 taban16 inçse 15inç gibi
 
Otomatik hondalarin şanzıman vites aralıkları çok büyük 1. Viteste 70km hız 2. Viteste 120 km hız 3. Viteste 170 km hız yapan araçtan bahsediyoruz. Cap düşünce şanzıman kısalıyor bu yüzden ciddi performans artışı oluyor

Redmi 5 Plus cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Herkesin kendi tercihi tabi ama attığınız taş ürküttüğünüz kuşa değecek mi? Km ve hız sayaçları hatalı gösterecek. Ön tekerlekdeki sürtünme azalıp, küçük de olsa yükseklik değişimi olacak ve aracın dinamikleri değişecek. Yol tutuşunu biraz azaltan bir etki olacak. Şanzımanda uzayan kısalan bir şey yok. Tekerlek miline etki eden yol direncinde ve atalette küçük bir azalma nedeniyle tekerlek dönüşü biraz rahatlayacak. Ama acayip farklar doğuracak bir mesele değil. Lastik değişimiyle, aracın ürettiği moment ve güç kesinlikle değişmez, yalnızca ön tekerlek miline etki eden yol direnci bir miktar azalır. Bir de GPS konusu geçmiş, GPS verisi araç sayacı doğruluğunda bilgi veremez, GPS de konum-ölçüm hatasına sebep olan birçok etmen vardır.

251458
 
Geri
Üst