Evet arkadaşlar öncelikle foruma yeni katıldım kalıcı olmak istiyorum zira bu araba işlerine çok düşkün biriyimdir. Şimdi soruma gelecek olursak başlıkta da belirttim biraz, benim 2005 model ls otomatik Bir civicim var. Bu arabada örnek veriyorum N vitesindeyim devir saati tam gaz yaptığımda 5000 deviri geçmiyor kesiciye giriyor. D1 konumunda tam gaz giderken yine 5bini geçmiyor. D2 konumunda tam gazda giderken 5.500 deviri geçmiyor. Biraz araştırdım fakat bu yazılımsal bir kısıtlama neticesinde oluyormuş ve bu olay bütün otomatik hondalarda olan bir olaymış. Benim isteğim bu durum nasıl ortadan kalkar? Yani vtec yeni açılmışken aracın kendini kısıtlaması hiç hoş bi durum olmuyor. Ayrıca otomatik araçların temel sorunu hantal olmasıdır. Benzinli bir aracın yüksek devirlere çıkamaması da o aracı ekstra hantal yapmaktadır diye düşünüyorum.
Birde söyle bir konum var. Daha önce 97 model 1.5 doch motor mitsubishi lancer kullanıyordum. Ornek 40 kmh hızla giderken kit down yaptigimda arac kendini 1. Vitese alabiliyordu ve çok süratli kalkışlar yapıyordu bu yüzden. Fakat honda civic 20 kmh nın üzerindeyken asla 1. Vitese geçmiyor kit down çok yetersiz kalıyor. Bunuda düzeltebilir miyiz acaba. (Her iki araçta 4 vites tork konvertörlü sistem) Teşekkür ederim.
Birde söyle bir konum var. Daha önce 97 model 1.5 doch motor mitsubishi lancer kullanıyordum. Ornek 40 kmh hızla giderken kit down yaptigimda arac kendini 1. Vitese alabiliyordu ve çok süratli kalkışlar yapıyordu bu yüzden. Fakat honda civic 20 kmh nın üzerindeyken asla 1. Vitese geçmiyor kit down çok yetersiz kalıyor. Bunuda düzeltebilir miyiz acaba. (Her iki araçta 4 vites tork konvertörlü sistem) Teşekkür ederim.