Civic FC5 F1 kulakçık vites

Arkadaşlar bu f1 vites tam olarak nasıl kullanılıyor ben kullandığımda hiçbir zaman istediğim gibi hızlanamıyorum da mesela bi kulakçıkları kullanarak sürüyorum otobanda bir de kullanmadan normal sürüyorum kullanmadan sürdüğümde araç daha seri hızlanıyor f1 viteste hızlanmak için vites düşüremiyorum düşürünce kendisi yükseltiyor istediğim gibi hızlanamıyorum o yüzden f1 viteste benim araçta mı sorun var anlamadım genelde yüksek devirli kullanıyorum aracı


35 ARS 909
Üstadım ilk başlarda alışmak lazım, yokuş aşağı inerken diyelim aracın istediğinden fazla hızlandı hemen kulakçıkla vites düşür, yetmedi bir tane daha, mantık aslında fren yapmadan aracı yavaşlatmak ve bende çok başarılı. Aracı hızlandırmak için de d konumdayken gaza yüklen vites düş, çok hızlanmak istiyorsan en dibe kadar düş ve sonuna kadar gaza yüklen.
 
Ben çok kullanıyorum, hatta bazen golf falan bakınca F1 yoksa vazgeçiyorum. Özellikle inislerde ışıklara yaklaşınca ve araç sollamada hatta bazen rampada hızlanmasını istediğimde de kullanıyorum. Malum aracımız güçlü değil ve F1 sayesinde şaha kaldırmak istiyorum.

Anladım çok sağolun


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Iki fd6 . Bendeki makyajlı, D konumda f1 kullanımına izin veriyor. Diğeri makyajsiz D konumunda f1 kullandirmiyor. Erzuruma gidiyoruz pespese. Uzun rampa inislerimiz var. Yol guzel 150 160 iniyoruz. Bir noktada arkadaşım telefonla arayıp aracın aşırı titreme yaptığını söyledi. Durdum bekledim. Frenleri aşıri ısınmisti. Bense doğru düzgün fren kullanmayıp f1 le yavaşlama sağlayıp zevkli bir sürüş yapmıştım. Kısacası f1 alışınca cok zevkli .

SM-N975F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Yokuş aşağı inerken eğimi anlayıp viteste tutuyor aslında arabayı. Bazende şu dikkatimi çekiyor mesela aracı 100km hıza ayarlamışım eğimli bir yere geldik araç 100km hızı geçince otomatik vites düşürerek motor freni yapıyor. Bende f1 olmasına rağmen ihtiyaç duymuyorum tercih meselesi.
 
2.civic aracımı alırken özellikle f1 istedim. neden?
1- sollamalarda iki vites düşünce araç fişekliyor, spor moddan daha etkili.
2- uzun yolda hız sabitleyici spor manuel modda kullanıyorum. nedeni yokuşlarsa drive modunda araç hızı yakalamak için araç yüksek devir çeviriyor, spor manuel de böyle bir durum olmuyor.
3-yokuş inerken spor manuel de motor freni yapma imkanı oluyor, böylece daha az frenle balata eskimiş oluyorum. :)
4- satarken bence f1 vites tercih sebebi. benim gibi illaki f1 olsun diyenlere de hitap etme seçeneği

MI 6X cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
zaten f1 olmayanlarda L modu var viteste, bunu düşük hızlarda yokuş iniş çıkışı için kullanabiliyorsunuz.
pek gerekmiyor ama gerekirse işte.

uzun yolda motor freni ve ani hızlanmalar için S gayet yeterli.

hani ek özellik tabi olsa hayır demem ama hiç de aramadım.
 
2.civic aracımı alırken özellikle f1 istedim. neden?
1- sollamalarda iki vites düşünce araç fişekliyor, spor moddan daha etkili.
2- uzun yolda hız sabitleyici spor manuel modda kullanıyorum. nedeni yokuşlarsa drive modunda araç hızı yakalamak için araç yüksek devir çeviriyor, spor manuel de böyle bir durum olmuyor.
3-yokuş inerken spor manuel de motor freni yapma imkanı oluyor, böylece daha az frenle balata eskimiş oluyorum. :)
4- satarken bence f1 vites tercih sebebi. benim gibi illaki f1 olsun diyenlere de hitap etme seçeneği

MI 6X cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Sanırım bu s modda manuel benim de işime yarayacak. Hiç kullanmadım ve düşünmemiştim. Yakıt olarak fark etmez mi? Fazla yakmaz mı spor mod olduğu için?
 
1- F1 Kulakçıklar ekstra bir hız sağlamaz.
Bir nebze olsun motor sesini duymak ve kontrolün kullanıcıda olması için tasarlanmıştır.
2- En doğru hızlanmayı arabanın kendisi belirler.

Yani "F1 ile vitesi küçülttüm araba fişekledi" yok öyle bir şey :) Sen S moduna alsanda araba aynısını yapacaktı zaten.

Bu sadece Honda için değil Tüm otomatik vitesler için geçerli. Yazılımın işine karışmayın. Araç kendisi halletsin.
 
Geri
Üst