Fb7 ağır bakımları hakkında bilgisi olanlar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gunes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kullanım kılavuzunda 120 binde tahrik kayışlarının değişimi demiş. Tahrik kayışları triger kayışı mı oluyordu acaba? FB7 de triger kayışı varmıydı onu da bilmiyorum.
Triger zincirli. Soğutma, klima, alternatör grubunun olduğu v kayışları hocam.

HTC U11 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Tahrik kayışından kasıt esasen V kayışı denilen parça.
2006dan beri bütün Honda Civic’lerde trigeri zincirlidir, eğer araç bakımlı ise ve yüksek devirle sürekli kullanılmıyorsa yani sürekli sıkıştırılmıyorsa nerdeyse motor ömrü kadar trigerin ömrü olduğunu eski bir Honda servisinden ayrılan usta söylemişti. Yine de LPG ve ona bağlı ekstra motorun iç parçalarındaki aşınma nedeni ile 250bin sonrası dikkatli olmakta fayda var bence.
 
İstanbul halkalı da oturuyorum
Araç 130.000 km ye geldi
Acil bir şekilde ağır bakıma sokmak istiyorum
Neyi var neyi Yok bakılmasını parça değişimi ayar düzeltme vs vs
Yetkili servise asla götürmek istemiyorum maliyetlerden dolayı
Önerdiğiniz bir sanayi ve usta rica ediyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst