Civic FB7 Fb7 fabrikasyon brc kit regülatör sorunu

Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
5
Konum
Erzurum
Ad Soyad
Serkan gülşen
Yaş
30
Aracınız
Civic FB7 2013
İyi akşamlar arkadaşlar 2013 model fb7 sahibiyim aracımda tekleme, sabahları geç çalışma ve ara sıra içerde hafif gaz kokusu hissetme sorunum vardı bugün brc yetkili bayiye gittim usta regülatörün değişmesi lazım dedi orjinal brc regülatöre işçilik dahil 1650 lira fiyat verdi bnde diyaframı değiştirsek kurtarmaz mı dedm yok olmaz diyaframın garantisi yok ne olacağı belli olmaz dedi regülatörün değişmesi lazım dedi fiyat olarak çok maliyetli geldi o kadar param yok açıkçası ayrıca atiker bayi olan başka bi ustaya gösterdim oda aynını dedi regülatör değilmesi lazım dedi onunda tavsiyesi atiker regülatör uygun fiyatlı 650 lira onu takalım dedi bnde şüphede kaldım araca uyum sağlar mı yada herhangi bir başka arızaya sebeb olur mu araçta çekiş düşüklüğü yada yüksek devirlerde tekleme sorunu yaşatırmı bilen arkadaşlarımız varsa bi yardımcı olurlarsa çok sevinirim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,734
Çözümler
8
Tepki puanı
8,791
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Geçmiş olsun. Demek bu ustaların genel yaklaşımı. Benzer durumu arkadaşımın aracında yaşadık. Brc servisi tamir önermiyor. Regülatör satma derdinde. Atiker serviside tamir etmek ile tam düzen tutmaz dedi. Yani sıfır tak demişti. O zamanlar ise belirttiğiniz regülatör fiyatları yarısı kadardı. Forumda kendi diyafram alıp değiştirenler olmuştu. Sorup fikir almak lazım.

 

cagdasozkan

Özel Üye
Katılım
15 Kas 2019
Mesajlar
369
Tepki puanı
580
Konum
Bursa
Aracınız
Civic FC5 2019
İyi akşamlar arkadaşlar 2013 model fb7 sahibiyim aracımda tekleme, sabahları geç çalışma ve ara sıra içerde hafif gaz kokusu hissetme sorunum vardı bugün brc yetkili bayiye gittim usta regülatörün değişmesi lazım dedi orjinal brc regülatöre işçilik dahil 1650 lira fiyat verdi bnde diyaframı değiştirsek kurtarmaz mı dedm yok olmaz diyaframın garantisi yok ne olacağı belli olmaz dedi regülatörün değişmesi lazım dedi fiyat olarak çok maliyetli geldi o kadar param yok açıkçası ayrıca atiker bayi olan başka bi ustaya gösterdim oda aynını dedi regülatör değilmesi lazım dedi onunda tavsiyesi atiker regülatör uygun fiyatlı 650 lira onu takalım dedi bnde şüphede kaldım araca uyum sağlar mı yada herhangi bir başka arızaya sebeb olur mu araçta çekiş düşüklüğü yada yüksek devirlerde tekleme sorunu yaşatırmı bilen arkadaşlarımız varsa bi yardımcı olurlarsa çok sevinirim


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam sorun diyaframda ise kit ile sorununuz çözülür, bir önceki mesajdaki konuya bakarsanız görürsünüz. Yalnız bir handikap şu: ustalar diyafram değişimi ile uğraşmak istemiyor, hem daha çok is yapıp hem daha az para kazanacaklar. Onun yerine 2 dkda komple regülatör söküp takmayı tercih ediyorlar bence. Kendiniz yapmak en güzeli ama fabrikasyon LPG'li olanlarda regülatöre ulaşmak biraz mesele olabilir. Eliniz yatkinsa biraz da uğraşacak imkanınız varsa kit alın kendiniz yapın derim.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
5
Konum
Erzurum
Ad Soyad
Serkan gülşen
Yaş
30
Aracınız
Civic FB7 2013
Geçmiş olsun. Demek bu ustaların genel yaklaşımı. Benzer durumu arkadaşımın aracında yaşadık. Brc servisi tamir önermiyor. Regülatör satma derdinde. Atiker serviside tamir etmek ile tam düzen tutmaz dedi. Yani sıfır tak demişti. O zamanlar ise belirttiğiniz regülatör fiyatları yarısı kadardı. Forumda kendi diyafram alıp değiştirenler olmuştu. Sorup fikir almak lazım.


Aynen dediğiniz gibi hocam uğraşmamak ve az kazandıkları için bu şekilde yol gösteriyorlar atiker fiyatı uygun ama oda uyum sağlar mı sorun yaşatır mı şüphede kaldım usta kesinlikle sıkıntı yapmaz 2 yıl garantili falan dedi ama bilmiyorum


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
5
Konum
Erzurum
Ad Soyad
Serkan gülşen
Yaş
30
Aracınız
Civic FB7 2013
Hocam sorun diyaframda ise kit ile sorununuz çözülür, bir önceki mesajdaki konuya bakarsanız görürsünüz. Yalnız bir handikap şu: ustalar diyafram değişimi ile uğraşmak istemiyor, hem daha çok is yapıp hem daha az para kazanacaklar. Onun yerine 2 dkda komple regülatör söküp takmayı tercih ediyorlar bence. Kendiniz yapmak en güzeli ama fabrikasyon LPG'li olanlarda regülatöre ulaşmak biraz mesele olabilir. Eliniz yatkinsa biraz da uğraşacak imkanınız varsa kit alın kendiniz yapın derim.

Redmi Note 7 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Regülatöre ulaşmak zor öyle bi yere yapmışlarki resmen ulaşmayalım diye boruları falan sökmesi gözümü korkutuyo dediğinz gibi söktükten sonrası kolay


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,179
Çözümler
9
Tepki puanı
12,991
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Regülatöre ulaşmak zor öyle bi yere yapmışlarki resmen ulaşmayalım diye boruları falan sökmesi gözümü korkutuyo dediğinz gibi söktükten sonrası kolay


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Aslında ulaşması çok zor değil ama öncesinde silecek kolları ve altındaki tablayı sökmek gerekli, o kısmı alınca motor ile kabin arası bölge çok rahat ulaşılır hale geliyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,468
Tepki puanı
1,266
Yaş
30
Konum
İstanbul
Aracınız
Arabayı Benzinle kullanın. Gaz kaçağının şakası olmaz. Ücreti çok buluyorsanız kendiniz yapın ama korkarak bir sey yapamazsınız. Regulatöre alttan da ulasabilirsiniz fakat lift gerekiyor size. Üstten sökerseniz siyah parçadan sonra aleminyum demir parça var onuda 6 adet 10 luk civata tutar. Alet edavat takımı alsanız en kötüsü 1000 liradan başlıyor. Tamir cesaret işidir kumar işidir, özellikle daha önce yapmamış biri için. Fakat yakıt sistemi riskli bu iş için benzinde hiç bir probleminiz kalmayacaktır.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
1,412
Çözümler
1
Tepki puanı
1,234
Aracınız
Hocam regülatör için önce silecekler, sonra yan minik plastikler, sonra fıskiyelerin olduğu büyük plastik sökülecek(3 tane siyah düğme gibi sekman var kırmadan sökülmeli). Sonra regülatöre bir fiil eğilerek hortumları ve elektrik fişini çıkaracaksınız. Bu arada eğilirken çamurluğa çok yüklenirseniz üstten eğiliyor. Ayrıca hortum kelepçeleri sökseniz bile hortum içten tırtıklı ise kesmeniz bile gerekebilir. Sonra uzatma cırcır tornavida ile regülatör sökülebilir.

Çünkü başımdan aynısı geçti, prins regülatörüm tıkandı ve sadece uğultu tarzı ses yapıyordu. Ustam soğuyan regülatörü böyle söktü ve alyanla açıp sonra ne yaptı bende bilmiyorum, gittiğimde herşey hallolmuştu.

Yani diyeceğim bence hiç uğraşmayın, çünkü birşey lazım olsa ellerinde her parça var ve iş bitince gaz kaçak bakılacak ve su radyatör havası alınacak daha.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
5
Konum
Erzurum
Ad Soyad
Serkan gülşen
Yaş
30
Aracınız
Civic FB7 2013
Aslında ulaşması çok zor değil ama öncesinde silecek kolları ve altındaki tablayı sökmek gerekli, o kısmı alınca motor ile kabin arası bölge çok rahat ulaşılır hale geliyor.
Çok teşekkür ederim sağol hocam


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
15 Ocak 2017
Mesajlar
543
Tepki puanı
477
Aynı sorunu 2014 fb7 de yaşadım 2 yıl önce,

350 TL diyafram lastigi işçilik vs. Hallettik. Yenisi 800 TL idi. Paraya kıyamadım. Sonra iki kere şu kaçağı oldu. Dirsek catlatti, oringden kaçırdı vs. Ama çok sevimli bur durum değil.

2012 FB7 ise 6 ay önce aynı sorunu yaşattı. 450 TL ye 1.000 TL fiyat çıktı karşıma. Bu aracı uzun süredir bindiğim için ve daha da uzun süre satmayı düşünmediğim icin verdim 1.000 TL yenisini taktirdim.

İşçilik dahil 1.650 ye yapıyorlar ise ve yetkili BRC bayisi ise hiç düşünme taktir. BRC 9 ay a kadar taksit imkanı sağlıyor kendi mail order dan.

El becerin ve alet edavatin yoksa hiç bulaşma zira alınan işçilik çok Bi para değil... plastik ızgarası tırnaklarını kırsan ki bilmeyen kırar seni üzer.

Son olarak kim ne derse desin farklı bir regülatör taktırma.

Dügme-Enjektör-Regülatör-Map Sensörü
Bu 4 bileşen farklı marka kabul etmez. Cekis kaybı yakıt yüksekliği tekleme vs dertler kapını çalar..

Ha bir de kimse kimse nin hakkına girmesin... sana regülatör değişimi öneren adam gerçek USTA ve seni düşünüyor.

Çünkü diyafram değişimi brc de çok mantıklı değil, tecrübe ile sabit.
 
Geri
Üst