FB7 hızlanma ve tekleme sorunu

Katılım
16 Mar 2018
Mesajlar
18
Tepki puanı
1
Konum
IZMİR
merhaba arkadaşlar yaklayık 10 seenedır otomatik honda kullanıcısıyım.10 senedir 2005 vtec otokatik cıvıc aracımı kullanıyordum ve çom memnundum.2 önce 2015 honda civic eco otoamatik aldım.ıkı aydır arabaya hala alışamadım desem yeridir.vtec ten bu kasaya geçince sahki umduğum perfonması bulaamadım.kafama takılan bir iki soru var eğer bilgisi olan arkadaş varsa cvplarsa sevinirim

1- araç 100 km hızdan sonra sanki kasılıyor gibi zor hızlanıyor .rampada yada araç sollarken dip gaz yatığımda 2005 vtec aracımda olduğu gibi beni koltuğa yapıstırmıyor hatta çoğu zaman vites bile düşürmeden ağır ağır sollamaya çalışıyor.çoğu zaman F1 kulakçıklarınan vites düşürüp sollama yapıyorum

2- araba lpg de 1500-2000 devirde sabit hızla giderken tekleme yapıyor.bunu benzinde yapmıyoır.arastırmalarıma göre lpg nin gaz borularının deliklerinin manifoltta uzak yerden delinmesiymiş ama tam bilgi alamadım.



FB7 kullanan arkadaşlar araç hakkında bilgi verirse yada bu yazdıklarım hakkında bilgisi varsa cvplarlarsa çok sevinirim saygılar...
 
Katılım
16 Eki 2023
Mesajlar
25
Tepki puanı
19
Konum
civicfb72013
Ad Soyad
SALİH KAPLAN
Yaş
30
Aracınız
Civic FB7 2013
ilk sahibenden aldım fabrikasyon tüplü dedi.büyük ihtimal bayi çıkışlı lpg vardır.batığımda zeski arabdaki gibi montaj var.galiba monifltan montajlı. bi farkı oluyormu pipoyu ile manifolttan olmasının
Şuan sizinle aynı sorunu yaşıyorum bi başlık açtım şuan ordan takip edebilirsiniz bu sorunu yaşayanlar ve çözebilenler bizimle paylaşacaktır.( evet bence manifolddan girişle pipo sistemi arasında fark var çünkü manifoldu doğru yerden delmiyorlar oda buna sebep olabiliyor. Ben tekrar pipoya döndürmeyi düşünüyorum bakalım


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst