FB7 Stop

Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Merhaba arkadaşlar.
2012 FB7 otomatik aracım var. 1 ay önce lpg ve diğer bakımlarını yaptırmıştım.
Az önce ışıklarda durdum, kalkayayım dediğim zaman araba hareket etmedi, vites D deydi. Baktım yağ lambası ve akü lambası yanıyor kırmızı renkte, herhalde stop etti araba. Telaşlandım, arabayı tekrar çalıştırdım. Forumda bu konu vardır mutlaka ama konu açayım dedim telaşla?. Acaba neden kaynaklanmış olabilir bu durum?
LPG mi? Akü mü? Bilemedim. Tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
 
Çözüm
Arkadaşlar merhaba,
1 haftadır benzinde kullandım arabayı, herhangi bir sıkıntı çıkmadı. Bugün lpg ci bir ustaya götürdüm, rölanti değerlerim çok kötü çıktı, onları düzeltti. Yola çıkıp yolda AFR ayarı yaptık. Sorunum çözülmüş oldu?

neasy

0
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
203
Tepki puanı
90
Aracınız
Benimde başıma gelmişti. Hava filtresine giden hortum var. Fb7lerde kronik sorun o yırtılıyor. Bende o yırtıkken bir iki sefer stop etmişti benimde. Kendiniz kaputu açınca boruyu ellerseniz anlayabilirsiniz.
Onun dışında yakında subap ayarı ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmadı iseniz o da bir sebep olabilir.
Hortum ise eğer orijinali biraz pahalı. İnternette muadilini alıp kendiniz bile değiştirebilirsiniz. Forumda konusu vardı.

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Merhaba arkadaşlar.
2012 FB7 otomatik aracım var. 1 ay önce lpg ve diğer bakımlarını yaptırmıştım.
Az önce ışıklarda durdum, kalkayayım dediğim zaman araba hareket etmedi, vites D deydi. Baktım yağ lambası ve akü lambası yanıyor kırmızı renkte, herhalde stop etti araba. Telaşlandım, arabayı tekrar çalıştırdım. Forumda bu konu vardır mutlaka ama konu açayım dedim telaşla?. Acaba neden kaynaklanmış olabilir bu durum?
LPG mi? Akü mü? Bilemedim. Tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
Araç stop etmiş :unsure: Genelde bu durum subap ayarı bozulduğunda veya kötü LPG ayarından oluyor ama @neasy 'nin belirttiği noktaları da inceleyin (y)
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Benimde başıma gelmişti. Hava filtresine giden hortum var. Fb7lerde kronik sorun o yırtılıyor. Bende o yırtıkken bir iki sefer stop etmişti benimde. Kendiniz kaputu açınca boruyu ellerseniz anlayabilirsiniz.
Onun dışında yakında subap ayarı ve boğaz kelebeği temizliği yaptırmadı iseniz o da bir sebep olabilir.
Hortum ise eğer orijinali biraz pahalı. İnternette muadilini alıp kendiniz bile değiştirebilirsiniz. Forumda konusu vardı.

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Subap ayarı 5k önce yapılmış. Boğaz kelebeğini hiç bilmiyorum daha önce temizlenip temizlenmediğini. Hava filtresi hortumunu kontrol edeceğim, teşekkürler tecrübeleriniz için
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Araç stop etmiş :unsure: Genelde bu durum subap ayarı bozulduğunda veya kötü LPG ayarından oluyor ama @neasy 'nin belirttiği noktaları da inceleyin (y)
Haklısın hocam, aklıma benim de o geldi. 2000 km önce lpg bakımında depodan katlı maddesi koydular enjektörlerde tıkanıklık varsa gidersin diye. Daha sonra bilgisayar üstünden bir ayarlama yaptılar o kadar. Bakımdan önce hiç başıma gelmemişti acaba bakımdaki ayarlar mı böyle yapmış olabilir diye düşünüyorum?
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
433
Çözümler
2
Tepki puanı
334
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2012
Merhaba arkadaşlar.
2012 FB7 otomatik aracım var. 1 ay önce lpg ve diğer bakımlarını yaptırmıştım.
Az önce ışıklarda durdum, kalkayayım dediğim zaman araba hareket etmedi, vites D deydi. Baktım yağ lambası ve akü lambası yanıyor kırmızı renkte, herhalde stop etti araba. Telaşlandım, arabayı tekrar çalıştırdım. Forumda bu konu vardır mutlaka ama konu açayım dedim telaşla?. Acaba neden kaynaklanmış olabilir bu durum?
LPG mi? Akü mü? Bilemedim. Tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
Bu arada arabayı 1-2 dk önce çalıştırmıştım, motor soğuktu yani. Hemen ışıklara gelince stop etti
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bu arada arabayı 1-2 dk önce çalıştırmıştım, motor soğuktu yani. Hemen ışıklara gelince stop etti
Genelde soğuk motorda stop etme subap ayarı bozulduğunda veya kötü LPG ayarından olabilir.
Belki araç olması gerekenden daha erken LPGye de geçiyor olabilir. Durumun tekrarlamasına göre hareket edin.
 

neasy

0
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
203
Tepki puanı
90
Aracınız
Bir sonraki subap ayarından sonra aracı 100 km civarı benzinde kullandıktan sonra lpgayari.com umut bey e ya da candan mühendislik e gidip afr ayarı yaptırmanızı öneririm. Arabanın hem gidişi değişiyor hemde silkeleme problemi en az iniyor.
Benim montaj vs hep üçel de oldu. Ama ne hikmetse her seferinde katkı vs diye tutturuyorlar. En son diğer dizel aracımı emisyon için götürdüm. Kaldı dediler. Enjektör temizleyici atalım bşr daha gelin dediler. Saflığıma geldi aldım. Bir sonraki gidişimde sıfır emisyon çıktı. Dedim bu mümkün değil. İyi temizlenmiş abi vs dediler. Bir katakulle yapıyorlar gibime geliyorlar. Her ne kadar aşırı fazla montaj yapan bir firma da olsa çok güven vermediler bana. Taktırırıken candan ile aynı fiyatı vardı. Eve yakın diye seçmiştim. Tekrar yaparsa gidin ayarlara baktırın siz üçelde. En azından ekstra para vermezsiniz bir daha.

SNE-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst