Civic FC5 RS FC5 1.5T (L15B7) ECU ve ECU parça numarası

Katılım
25 Ocak 2018
Mesajlar
1,928
Tepki puanı
2,189
Yaş
32
Konum
Aydın
Ad Soyad
Gökhan Bakkal
Yaş
31
Aracınız
Civic FC5 2017
Flash pro yu almasanız bile gerektiğinde ücretsiz olarak gidip işlem yaptırabilirsiniz.
O yüzden aradaki farkı başka şeylere harcamak daha mı uygun olur seçim size kalmış.
Şöyle de bir durum var. Yazılımda çok fazla özelleştirme seçeneği var. Arabanın bir çok özelliğini ayarlama imkanınız oluyor.
Ama yine de muhtemelen bizim arabalar için önceden hazırlanmış paketi yükleyip bir daha da dokunma gereği duymayacaksınız.

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Revizelerin ücretsiz olduğunu bilmiyordum.

Flash pronun arayüzünü baya bir araştırdım.

Kullanma şansım olmadı henüz ama hem hondatanın youtube kanalından, hem de diğer kullanıcı videolarından baktım. Muhtemelen baya bir kurcalarım diye düşünüyorum.

Ayrıca Flash prolar istenildiği zaman satılıyor. Resetlenmesi nasıl yapılıyor bilmiyorum ama bir yolu var muhtemelen.
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Sadece program yükleme olursa; Yetkili servis öncesi ücretsiz kaldırıp servis sonrası tekrar yükleme ücretsiz diye biliyorum ben de.

Resetlenip satılabilmesi mümkünse arada ~200$ fark olsa da günün birinde yarı fiyatına(400-500$) bile satılabilme ihtimali nedeniyle daha hesaplı olabilir flash pro...??

Flash pro’yla manuel işleme opsiyonunun da satın alınabiliyor olması bazı kullanıcıların ilgisini çekebilir...

İstanbul dışında yaşayanların servis öncesi-sonrası veya güncelleme-yeniden yükleme gereklilikleri için gidip gelmesinin maliyetli olması yada mümkün olmaması da flash pro almak için önemli bir neden gibi görünüyor.
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Dostum ben 600 usd ye adaptör almadan yaptırmıştım. Adaptör ile (yani yazılım programı aparatı ile alsaydım 750 usd idi)
Btg maslak tan fiyat aldınız mı?

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam siz memnun musunuz hondatalı aracınızdan? Eski haline göre bakımla ilgili bir değişikliğe gerek olacak mı?
Pedal box’da kullanıyor musunuz?

BMW 320i ed veya farklı araçlarla drag denemeleriniz oldu mu? Olduysa sonuçları merak ediyorum.

Bilgi ve kıymetli tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Esenlikler dilerim.
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Bugün konuyla ilgili bilgi edinmeye çalışırken Hondata ile KTuner karşılaştırmasına rastladım. Sürüşlerin neticelerini gösteren mukayese ekranını paylaşıyorum.

KTuner’le ilgili bilgisi olan var mı?
Ülkemizde satılıyor mu acaba?
 

Ekli dosyalar

  • A7E50235-B3B2-43F6-906F-E90C641E5C56.png
    A7E50235-B3B2-43F6-906F-E90C641E5C56.png
    98.1 KB · Görüntüleme: 86
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
Eski aracım 320i 40year dı. O aracı motor yönünden hiç aramıyorum
Hondatayı Türkiye de yaptıran 2. Kişiyim. Neredeyse 2 sene olacak. Çok memnunum. Arabanın orta devirlerde ki ivmelenmesi arttı. İyi ki yaptırmışım diyorum .
Şu an pedalbox u da aktif olarak kullanıyorum. Onunda çok faydasını görüyorum.
Kısaca basarsanız araba korkunç gidiyor. Ama ben sadece gerçek anlamda 2 kere bastım. Onun dışında pedalbox ayarım bile ekonomi modunda.

Hondatayı ilk yüklettiğim zaman 1 ay kullandım. Servis zamanı gelince gidip tekrar fabrika ayarlarına döndürttüm.(ücretsiz) o sırada araba bana çok hantal geldi.
Servisten sonra tekrar gidip yazılımı yüklettim. Daha sonraki servislerde bir daha da gidip yazılımı iptal ettirmedim. Gerek yok. Normal bir servisin anlamasına imkan yok.
Geçen 40 bin bakıma girdim. Cvt yi iyice kontrol ettiler. Tertemiz.hiç yıpranma vs yok.

Ama dediğim gibi kendiniz ayar yapacaksınız çok dikkatli olmak lazım. Çünkü bazı ayarlar sadece manuel vitese uygun. Bundan dolayı bir sorun olursa servis inat ederse yazılımı anlar.
Hocam siz memnun musunuz hondatalı aracınızdan? Eski haline göre bakımla ilgili bir değişikliğe gerek olacak mı?
Pedal box’da kullanıyor musunuz?

BMW 320i ed veya farklı araçlarla drag denemeleriniz oldu mu? Olduysa sonuçları merak ediyorum.

Bilgi ve kıymetli tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Esenlikler dilerim.

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Eski aracım 320i 40year dı. O aracı motor yönünden hiç aramıyorum
Hondatayı Türkiye de yaptıran 2. Kişiyim. Neredeyse 2 sene olacak. Çok memnunum. Arabanın orta devirlerde ki ivmelenmesi arttı. İyi ki yaptırmışım diyorum .
Şu an pedalbox u da aktif olarak kullanıyorum. Onunda çok faydasını görüyorum.
Kısaca basarsanız araba korkunç gidiyor. Ama ben sadece gerçek anlamda 2 kere bastım. Onun dışında pedalbox ayarım bile ekonomi modunda.

Hondatayı ilk yüklettiğim zaman 1 ay kullandım. Servis zamanı gelince gidip tekrar fabrika ayarlarına döndürttüm.(ücretsiz) o sırada araba bana çok hantal geldi.
Servisten sonra tekrar gidip yazılımı yüklettim. Daha sonraki servislerde bir daha da gidip yazılımı iptal ettirmedim. Gerek yok. Normal bir servisin anlamasına imkan yok.
Geçen 40 bin bakıma girdim. Cvt yi iyice kontrol ettiler. Tertemiz.hiç yıpranma vs yok.

Ama dediğim gibi kendiniz ayar yapacaksınız çok dikkatli olmak lazım. Çünkü bazı ayarlar sadece manuel vitese uygun. Bundan dolayı bir sorun olursa servis inat ederse yazılımı anlar.

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bilgilendirme için teşekkür ederim. Şanslıyım. Hondata’yı sorabilecek en doğru kişilerden birisine sormuşum.
Ayrıca BMW 320İ ed 40.yıl yakın bir arkadaşımın vardı. Bir kaç kez kullanıp çok beğenmiştim. RS’nin stock halinden daha dinamik gelmişti bana o.
Hondata’dan sonra en kötü ihtimalle dinamizmler eşitleniyor anladığım kadarıyla...

Peki 207km/s olan hız limitinin nedeniyle ilgili gerçek bilgiye ulaşabildiniz mi? Kimileri satış politikası Sİ’yi satabilmek için kimisi CVT’ye zarar gelmemesi için şeklinde yorumluyor...

Bir de BTG Maslak’ın youtubedeki videosunda sanırım 238’i görüyordu araç sizin eklediğiniz fotoğrafta 245’ti sanırım. Yanılmıyorsam daha da giderdi gibi bir yorumunuz vardı başka bir konuda...? Sizce son hız ne olabilir? 260 civarı görür mü?
 
Katılım
22 Eki 2017
Mesajlar
569
Tepki puanı
407
Konum
Türkiye
207 yi geçmemesi satış politikası ve bizim gibi bir kaç ülkenin koşullarının ağır olarak görülmesi yüzünden böyle bir sınır konulmuş. Mesela Türkiye ye ilk gelen hb de ( servis bayilerin test ettikleri araç) hız sınırı yoktu. Galiba bizimki gibi 207 hız sınırı malezya ve tayland ya da tayvan gibi bir kaç yerde vardı.

SM-N960F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst