Motor suyu taşırma kabı denir oraya..Motor veya radyatör ihtiyaç (eksik) duyduğu suyu o kab dan alıyor dolayısıyla eksilme oluyor....Max-Min arasında olması gerekli suyun... Eksilme az ise Max seviye çizgisine kadar arıtma su/antifriz/sulu antifriz hangisi varsa elinizde koyup tamamlamak gerekir...
(Ek bilgi motor sıcakken motor suyu taşırma kabı kapağı yada radyatör üzerindeki kapak asla ve asla açılmamalıdır,ciddi yanıklara,yaralanmalara sebebiyet verir, motor soğukken açılıp,kapanmalıdır)
Cam suyu kabı bizim araçlarda en solda mavi pıt pıt (vakumlu kapak) kapaklı olur...Su bitince cama su püskürtemezsin, onun da susuz kalmaması gerekiyor, silecek motoru bozulmasın diye...Ayrıca cam suyu kabına çeşme suyu (kireçli su) koymayın..Çünkü kireç silecek suyu borularını yada silecek fiskiyesini tıkıyor uzun vadede,,,,, (Kireçsiz su)Satın su, arıtma suyu yada marketlerde satılan antifrizli cam suyu koyun.
Saygılar