Fd6 2007 radyatör su eksiltmesi

Yazılanlara ek olarak, eğer aracın LPG li ise, LPG nin kullandığı sistemi de gözden geçirmekte fayda var. Eski arabamda da benzer belirsiz kaçaklar olurdu, turuncu renkli antifiriz kullandığım için su kurumuş olsa bile bıraktığı turuncu lekeden kaçağı bulmak çok zor olmazdı. Sen sadece su ekliyorsan bu eksilme hızında tespitin zor olacak, motor sıcağı ile buharlaşıp arkasında iz bırakmadan kaybolacak.

Kaçağın şehir içi-dışı farklı miktarda olması, motor ısısına bağlı olarak genleşme durumuna göre suyun dolaştığı hattın bir yerlerindeki bağlantı eklerinden birinde olabileceği kanısı uyandırdı bende.

Elinden geldiğince kaçağı sen bul, yoksa ustalar* birçok yere deneme yanılma ile bakar seni masrafa sokarlar.
 
Yazılanlara ek olarak, eğer aracın LPG li ise, LPG nin kullandığı sistemi de gözden geçirmekte fayda var. Eski arabamda da benzer belirsiz kaçaklar olurdu, turuncu renkli antifiriz kullandığım için su kurumuş olsa bile bıraktığı turuncu lekeden kaçağı bulmak çok zor olmazdı. Sen sadece su ekliyorsan bu eksilme hızında tespitin zor olacak, motor sıcağı ile buharlaşıp arkasında iz bırakmadan kaybolacak.

Kaçağın şehir içi-dışı farklı miktarda olması, motor ısısına bağlı olarak genleşme durumuna göre suyun dolaştığı hattın bir yerlerindeki bağlantı eklerinden birinde olabileceği kanısı uyandırdı bende.

Elinden geldiğince kaçağı sen bul, yoksa ustalar* birçok yere deneme yanılma ile bakar seni masrafa sokarlar.
Yani direk conta yaktı dedi

LG-H960 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Su dediğiniz Çeşme suyu ise önce araca uygun antifriz ve su karışımını radyatöre koyun ve izleyin hararet var mı, kaç derece, kendiniz radyatörün oralara bir bakın
 
Su seviyesinin kontrolünü radyatör üzerindeki kapaktan mı yoksa genleşme kabı yani diğer tabirle yedek su bidonundan mı kontrol ediyorsunuz?
Eğer bidonda. Kontrol esiyorsanız yanıltabilir. Şöyleki su seviyesinden fazla koyuyorsunuzdur ve fazla suyu araç atıyordur.
Ancak radyatör üzerindeki kapağı açıpta kontrol ediyorsunuz ve eksilme varsa kesinlikle önce hortumları, ardından kapağı kontrol edin.
Araç conta yaktıysa ve su eksiltiyorsa muhakkak yağa karışmış olması lazım. Yağ renginde bir değişme varmı?
 
Su seviyesinin kontrolünü radyatör üzerindeki kapaktan mı yoksa genleşme kabı yani diğer tabirle yedek su bidonundan mı kontrol ediyorsunuz?
Eğer bidonda. Kontrol esiyorsanız yanıltabilir. Şöyleki su seviyesinden fazla koyuyorsunuzdur ve fazla suyu araç atıyordur.
Ancak radyatör üzerindeki kapağı açıpta kontrol ediyorsunuz ve eksilme varsa kesinlikle önce hortumları, ardından kapağı kontrol edin.
Araç conta yaktıysa ve su eksiltiyorsa muhakkak yağa karışmış olması lazım. Yağ renginde bir değişme varmı?
Radyatörden takviye yapıyorum
Yedek su deposuna baktım şimdi
Ful dolu boşalttım max.a kadar

LG-H960 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst