Herkes aracın kaporta durumunu özellikle incelemeni istiyor ama bence aracın bakımlı olması çok daha önemli.
Bu konuda da galericiler hiçbirşey söylemezler, çünkü araç alım satımda kriter olarak kabul etmiyorlar.
Aracın subap ayarı ne zaman yapılmış, teker bilyaları değişmiş mi?
Direksiyon kutusundan ses geliyormu, amörtisörlerin verimlilik durumu nasıl, şanzıman yağları zamanında değişmiş mi (bu husus şanzıman ömrünü belirler), V kayışı, gergi kütüğü, balata-disk durumu, lastiklerin kondisyonu vs vs...
Bu husuların detaylı incelenmesi lazım, genelde galerilerdeki araçlar bu parçalara gerekli bakımları yapılmamış araçlar oluyor. Yeni araçlarda ömrünü tamamlamadığı için çok sorun olmuyor ama 220bin km.deki bir araçta ciddi bakımlı olmalı ki ilerleyen dönemlerde can sıkıcı masraflara yol açmasın.