Fd6 Bazı Sorunlar...

Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
20
Tepki puanı
0
Aracınız
Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bir kaç sorunum var aracım 2010 model otomatik civic.
1. Sorunum aracım ilk marşta 0.5 devire geliyor yaklaşık 1 saniye dinleniyor sonrasında 1.5 devire çıkıyor yani tık diye almıyor ve motorda normalden fazla gürültülü çalışıyor direksiyonda hafif titreme oluyor önceki aracım manuel honda civicti aynı kasaydı o daha stabil marş alıyordu ve ilk marşta bu kadar yüksek seste çalışmıyordu yağ bakım zamanı henüz gelmedi kaliteli yağ ve filitrelerle olay çözülür mü bilemiyorum.
2. Sorunum ise vitesin p r n d konumlarında sorun yaşıyor gibiyim sanki özellikle ilk marşta motor devri rolanti devrine inene kadar beklerim sonrasında o den r ye alırken biraz zor geçiyor gibi hafif güç uygulamak gerekiyor ve p r n d geçişlerinde devir saatinde hafif oynama oluyor araçta hafif sarsıntı oluyor km 118 binde bujileri ve subap ayarını daha yeni yaptırdım. Saygılar.
 
Fd6 larda araç icindeki vites kolundan, sanzumana direkt bi kol yok gibime geliyor. kutu okumali olabilir.bence vites konumlarinda (prnds)sensorler var. Elektronik yer bildirimini sanzumana iletiyor gibime geliyor. Eger fiZiksel bi iletim yoksa o vites geçişleri sadece oradaki mekanizmanin ilerleyemememsi gibi me geliyor. ??

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Merhaba, sanziman yagini degistirmenize ek olarak, ben araci stop ederken son hareketi N konumunda yapip el frenini cekerek yuku sanzimandan aliyorum ve hersey bittikten sonra son isim P konumuna almak oluyor. Calistirirken de yine once N konumuna alip calistiriyorum. Ozellikle P’ den cikisi zor oluyorsa park halinde sanzimana yuk bindigi icin olabilir.
En doğru olanı yapıyorsunuz.Otomatik Mercedes Siprenter eğitimine katılmıştım.Oradaki uzman arkadaşta bu şekilde anlatmıştı."Otomatik araçları stop etmeden önce boşa alınır ve stop edilir.El freni çekildikten sonra P ye alınır.Çalıştırma esnasında ise tekrar boşa alıp çalıştırılır.Bu yapılan işlem şanzımanın ömrünü uzatır."

LG-H815 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Hocam sizin dediğiniz gibi deniyim şanzıman yağını da henüz değiştirmedim kafama takılan şanzıman yağı p r n d konumlarındaki geçişin sert ya da yumuşak olmasını etkiler mi ve araç sadece ilk çalıştırmada p r n d geçişleri sert oluyor sonrasında yumuşuyor daha önce otomatik civic kullanmadım belki normaldir bilemiyorum
 
Merhaba arkadaşlar aklıma takılan bir kaç sorunum var aracım 2010 model otomatik civic.
1. Sorunum aracım ilk marşta 0.5 devire geliyor yaklaşık 1 saniye dinleniyor sonrasında 1.5 devire çıkıyor yani tık diye almıyor ve motorda normalden fazla gürültülü çalışıyor direksiyonda hafif titreme oluyor önceki aracım manuel honda civicti aynı kasaydı o daha stabil marş alıyordu ve ilk marşta bu kadar yüksek seste çalışmıyordu yağ bakım zamanı henüz gelmedi kaliteli yağ ve filitrelerle olay çözülür mü bilemiyorum.
2. Sorunum ise vitesin p r n d konumlarında sorun yaşıyor gibiyim sanki özellikle ilk marşta motor devri rolanti devrine inene kadar beklerim sonrasında o den r ye alırken biraz zor geçiyor gibi hafif güç uygulamak gerekiyor ve p r n d geçişlerinde devir saatinde hafif oynama oluyor araçta hafif sarsıntı oluyor km 118 binde bujileri ve subap ayarını daha yeni yaptırdım. Saygılar.
2010 civic fd6 otm var bendede vites in sert gecme sorunu ben söyle çozdum
Durduktan sonra ayagimi frenden cekmeden P konumuna alip yine ayagimi cekmeden el frenini cekiyorum..sonra calistirip kalkis yaparken vites konumunda ve kalkista vuruntu olmuyo

ZUK Z2131 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kardeşim ben bi konuya yorum yapayım sadece o konu hakkında bilgim var sanırım yokuş bir yere park ediyorsun aracını at acı park et sonra vitesi boşa al el freni çek sonra ayağını direnen kaldır araçtaki yük el freni ne binsin daha sonra aracını p konumuna al bi daha o problemi yaşamazsın diğer türlü bütün yük şanzımana biniyor. devir problemi bendede var Sibop ayarı ve gaz kelebeği ayarı yapın dediler bana

F3311 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Hocam ben ilk olarak N de el frenini çekip ayağımı frenden çekiyordum yükü şanzımandan alıp P ye getirip kontağı kapatıyordum ve çalıştırırken P de çalıştırıyordum ve geçişler videodaki gibi çok sert oluyorsu şindi dediğiniz gibi N de el frenini çekip ayağımı frenden çekip kontağı kapatıyorum ve P ye getirip kontak kapatıyorum ve aracı N pozisyonunda çalıştırıyorum sorunum büyük ölçüde çözüldü aracın P R N D modlarındaki geçişleri yumuşadı çok teşekkür ederim.
 
Merhaba, sanziman yagini degistirmenize ek olarak, ben araci stop ederken son hareketi N konumunda yapip el frenini cekerek yuku sanzimandan aliyorum ve hersey bittikten sonra son isim P konumuna almak oluyor. Calistirirken de yine once N konumuna alip calistiriyorum. Ozellikle P’ den cikisi zor oluyorsa park halinde sanzimana yuk bindigi icin olabilir.

Hocam ben ilk olarak N de el frenini çekip ayağımı frenden çekiyordum yükü şanzımandan alıp P ye getirip kontağı kapatıyordum ve çalıştırırken P de çalıştırıyordum ve geçişler videodaki gibi çok sert oluyorsu şindi dediğiniz gibi N de el frenini çekip ayağımı frenden çekip kontağı kapatıyorum ve P ye getirip kontak kapatıyorum ve aracı N pozisyonunda çalıştırıyorum sorunum büyük ölçüde çözüldü aracın P R N D modlarındaki geçişleri yumuşadı çok teşekkür ederim.
 
Geri
Üst