Fd6 Manuel Kütür Kütür

Katılım
13 May 2019
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Konum
Ankara
Merhaba Arkadaşlar,

2008 honda civiğim var alalı 2 3 ay oldu 45 binde vites çok geçişleri çok sert katır kütür ediyor normalmi yoksa birşeyinde eksik felanmı var?

Şimdiden teşekkürler.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Şanzıman yağı eksilmiş, debriyaj tam ayırmıyor ya da şanzımanda bir başka problem olabilir. Zaman kaybetmeden iyi bir ustaya göstermenizde fayda var. Aksi halde masrafınız çoğalabilir.
 
hidrolik debriyaj alt veya üst merkez silindirleri, debriyaj ayırma çatalı, debriyaj hidroliği seviyesi, balatada sıyrılmaya aşınmaya bağlı pedal uzaması sonucu çatalın eğrilip debriyajın tam ayıramaması, vites halatlarında problem, şanzıman yağının ömrünü doldurması yada eksilmesi gibi şeyler olabilir. Anormal masraf çıkartmaz.
 
hidrolik debriyaj alt veya üst merkez silindirleri, debriyaj ayırma çatalı, debriyaj hidroliği seviyesi, balatada sıyrılmaya aşınmaya bağlı pedal uzaması sonucu çatalın eğrilip debriyajın tam ayıramaması, vites halatlarında problem, şanzıman yağının ömrünü doldurması yada eksilmesi gibi şeyler olabilir. Anormal masraf çıkartmaz.
Arabayı yaksan daha iyiydi hocam :D
@kAizeR ucuz maliyetle kurtarırsın inşallah kardeşim. Ama iyi bir ustaya götürmelisin. Yoksa her önüne gelen usta birşey söyler.
 
Arabayı yaksan daha iyiydi hocam :D
@kAizeR ucuz maliyetle kurtarırsın inşallah kardeşim. Ama iyi bir ustaya götürmelisin. Yoksa her önüne gelen usta birşey söyler.
Yanlış anlaşılma olmasın:) aslında bu yazdıklarımdan sadece birisinde problem olabilir hepsinin aynı anda bozulmasına imkan yok:) mesela sadece debriyaj alt merkezi bozuk ise pedala basınca debriyajı ayırmaz. Bozulma sebebi şehir içi sık sık dur kalk debriyaja bas çek yaptıkça balata ve baskı aşınmamış bitmemiş bile olsa hidrolik debriyaj sistemlerindeki güç elemanları epey yıpranıyor.
 
Yanlış anlaşılma olmasın:) aslında bu yazdıklarımdan sadece birisinde problem olabilir hepsinin aynı anda bozulmasına imkan yok:) mesela sadece debriyaj alt merkezi bozuk ise pedala basınca debriyajı ayırmaz. Bozulma sebebi şehir içi sık sık dur kalk debriyaja bas çek yaptıkça balata ve baskı aşınmamış bitmemiş bile olsa hidrolik debriyaj sistemlerindeki güç elemanları epey yıpranıyor.
Haklısınız bakmadan birşey demek de doğru olmaz dediğiniz gibi 3 aşağı 5 yukarı olabileceği sebepler bunlar. Esprisine öyle yazdım yanlış anlamayın ;)
 
Haklısınız bakmadan birşey demek de doğru olmaz dediğiniz gibi 3 aşağı 5 yukarı olabileceği sebepler bunlar. Esprisine öyle yazdım yanlış anlamayın ;)
estağfurullah:) forum kültürü başkadır, forumlar bunlar için var:) tahmin, tecrübe, fikir:) iyilik, güzellik:)
 
Merhaba Arkadaşlar,

2008 honda civiğim var alalı 2 3 ay oldu 45 binde vites çok geçişleri çok sert katır kütür ediyor normalmi yoksa birşeyinde eksik felanmı var?

Şimdiden teşekkürler.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Kütür kütürden kastınız acaba vitesin mekaniğinden kaynaklı ses mi?
Çünkü yumuşacık bir vitesi yok FD6'nın. Biraz mekanik, atarken tık tık geçer. Hatta ben keyif alırım o vites geçişinden. Bahsettiğiniz bu ise sorun yok.
 
Fd6 manuel vitesi zaten yolu çok belli ve kemiklidir ama geçmemezlik yapıyorsa şanzıman yağı ve baskı balatayı kontrol ettirin




EK1 - ES7 - EP2 - FD6
 
Geri
Üst