Garanti Kapsamı ve Garantinin Bozulması

Rainzo

0
Katılım
22 Şub 2017
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Konum
Istanbul
Merhaba,

2014 model Elegance ECON aracımız var. Şu an 42 bin kilometreye yaklaştı, 10bin bakımını yaptıracağız. Daha önce ki bakımımız Honda - Park servisinde yaklaşık 780 TL gibi bir tutara yapıldı.

Aracın 6 yıl garantisi bulunmakta fakat bu yetkili servislerin bakım pahalılığı ve benim usta takıntım canımı sıkıyor. Tanıdığım çok iyi bir özel servis var ve onun işçiliğine sonuna kadar güveniyorum.

Aracın garantisi için ise, biliyorum ki yarın bir gün örneğin ses sistemi bozulsa kullanıcı hatası denilecek, far bozulsa kullanıcı hatası, motor yansa kullanıcı hatası gibi türlü türlü bahanelerle garanti kapsamına sokulmayacak. Hoş garanti kapsamı neleri içeriyor onu tam bilmiyorum orası ayrı.

Sizce 42bindeki bir aracın garantisini bozmak mantıklı mı ?

Teşekkürler
 
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
350
Tepki puanı
28
42000 km için değişecek parçalara bi bakın. Mesela hava filtresi, polen filtresi, yağ filtresi,yağ değişecekce. Burdan siz yağ filtresi ,yağ, LPG küçük &büyük serviste değiştirin. Bunun maliyeti yağ filtresi 40 tl ,yağ 250 tl (BAZI SERVİSLER DIŞARDAN YAĞ KABUL EDIYOR) , Lpg küçük &büyük 40 tl işçilik 200 tl .burdan 500 tl verirseniz işlem biter.daha sorma kendiniz hava ve polen filtresini dışardan yan sanayi fiyatı 20 tl alarak değiştirebilirsiniz

SM-N910C cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
6 Eki 2016
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Aracınız
Aynı dert bende de vardı 6 yıl 150.000 km garanti ama bozulacak :) 60.000 km şazuman yağını serviste değiştirdim.340 tl ye .motor bakımını ise (servisin 750 tl dediği) 200 tl ye dışarda özel bir serviste yaptıracağım.Garanti aynen sizin dediğiniz gibi '' kullanıcı hatası '' diyip sallayacaklar. Ayrıca Konya servisi ne dışardan malzeme kabul ediyor ne de dışarıya sıvı satışı yapıyor. Bu yüzden özel servis...garantisi biterse bitsin :(
 
Geri
Üst