GARANTİ SORUNU

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mesyag
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mesyag

0
Katılım
10 Kas 2016
Mesajlar
78
Tepki puanı
1
Yaş
55
Merhabalar. Aracım 2016 civic executive. Navigasyonda görüntü bozukluğu oluştu. Servise gittim. Araç 5yıl garantili ancak navigasyon 2 yıl garantili dediler. Bende biraz kızınca servis müdürü geldi. Araç ile birlikte verilen cihazların (executive modeli için) 5 yıl garantili olduğunu söyledi ve navigasyonun resmini çekip fabrikaya gönderdiler. Sonucu bekliyorum. Sizce de fabrikada takılan tüm ürünlerin garanti süresinin aynı olması gerekmez mi?

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Honda da garanti işi çok sıkıntılı, fabrikadan olumsuz yanıt bile gelebilir, inşallah ücretsiz hallederler, ancak akü, lastikler ve kaporta boya gibi farklı kısımlar diğer markalarda da farklı garanti sürelerine sahip. Mesela aküye hiçbir firma 3 yıldan fazla garanti vermez
 
Kriter cok basit.motor sanzuman harici kalan hersey 6 yil diye ifade edilen 3+3 yillik garantinin ilk 3 yillik kisminda kapsam dahili.Araci sifir alirken verilen 2 garanti kitapçığının 2.si herseyi garanti sisi sayiyor.
Motor şanzıman kendini tartısmasiz ispat etmis durumda zaten.
Bunun disinda benim garanti beklentim yok.

Mi A2 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
malesef navigasyonların çoğu çin malı necwox ,navigon vb.benimde bozuldu eskişehir honda servisi navigasyonun servisine yönlendirdi eskişehirde ışık oto ses sistemlerinde söküldü istanbula gönderildi tam 30 gün sonra geldi baya problemde çıkardılar ücret istediler fakat biraz bastırınca garantiden hallettiler.Ama cihazın eski tadı yok bazen kendi kafasına göre takılıyor.birde takılan cihazın honda ile alakası yokmuş cihazın firma garantisi 2 yılmış eğer size söylenen gibi 5 yıl ise bir daha gönderirim.Bana uzun süreli garantinin Aracın orjinal teyibi için geçerli olduğu söylendi.Kolay gelsin.
 
Geri
Üst