Garanti Sorunu

Katılım
9 May 2019
Mesajlar
10
Tepki puanı
3
Konum
Istanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Arkadaşlar merhaba...Garanti ile ilgili sorun yaşamaktayım.Aracimin gösterge panelinde ve göstergeyi 3 e bölen krom çıtada sorun var.Garanti bunun kullanıcı hatası olduğunu söylüyor.Ama bunun benle bir ilgisi yok malzemeden kaynaklanıyor.Tum bakımları serviste yaptırdım aracım 2018 eco exutive nasıl bir yol izlemeliyim.Honda araca sahip çıkmıyor nasıl ikna ederim.Aractan soğudum resmen.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
10
Tepki puanı
3
Konum
Istanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
Arkadaşlar merhaba...Garanti ile ilgili sorun yaşamaktayım.Aracimin gösterge panelinde ve göstergeyi 3 e bölen krom çıtada sorun var.Garanti bunun kullanıcı hatası olduğunu söylüyor.Ama bunun benle bir ilgisi yok malzemeden kaynaklanıyor.Tum bakımları serviste yaptırdım aracım 2018 eco exutive nasıl bir yol izlemeliyim.Honda araca sahip çıkmıyor nasıl ikna ederim.Aractan soğudum resmen.

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Altta yer alıyor.Cam 400 tl çıkması yok 20190619_131205.jpeg

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
9 May 2019
Mesajlar
10
Tepki puanı
3
Konum
Istanbul
Aracınız
Civic FC5 2018
O zaman degistirtmeniz zor. Silerken cizemediğinizi kanitlayamazsiniz.

SM-G950F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Hocam şikayet var a girdim sanirim en sorunlu otomobil firması.Bu kadar çok sorin yaşatması malzeme kalitesizligidir.Deri kısım torpido vs en ufak dokunuslarda gidiyor.Bu kadar hassas olması çok üzücü...Ve herşeye kullanıcı hatası diyor.Sanirim bu araçları garanti için servise götürmenin hiç bir manasi yok.1.100 tl lik bakım dışarıda 350 tl bu paraya yazık.Sahip çıksada alsa amenna...En beğenmediğimiz fransız araçlar garantide bu sorunları yaşatmıyor.Honda Sorun Onda...

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,161
Çözümler
10
Tepki puanı
12,951
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Geçmiş olsun :( Garanti olayı ilk 1000 km haricinde dış ortama açık malzemelerin çizilmesi durumlarını maalesef kullanıcı hatası olarak tanımlıyorlar, bu sadece Honda'ya özgü değil. Uygulama yanlış ancak garanti belgesindeki "dış etkenlere maruziyet" kavramı o kadar geniş ki, garanti sorumluları istediği gibi yorumlayabiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
732
Tepki puanı
462
Konum
İstanbul
Aracınız
Civic FB7 2013
Hocam şikayet var a girdim sanirim en sorunlu otomobil firması.Bu kadar çok sorin yaşatması malzeme kalitesizligidir.Deri kısım torpido vs en ufak dokunuslarda gidiyor.Bu kadar hassas olması çok üzücü...Ve herşeye kullanıcı hatası diyor.Sanirim bu araçları garanti için servise götürmenin hiç bir manasi yok.1.100 tl lik bakım dışarıda 350 tl bu paraya yazık.Sahip çıksada alsa amenna...En beğenmediğimiz fransız araçlar garantide bu sorunları yaşatmıyor.Honda Sorun Onda...

SM-G930F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Honda servislerinde en çok duyduğum söz kesinlikle Kullanıcı hatası olmuştur şimdiye kadar yok o sizin değil bizim hatamızdır ücretsiz düzeltelim abi dedikleri birşey olmadı aslında 3 sene sonra yetkili servise uğramayacaksın en güzel tepki olur bunlara da. :censored:
 
Geri
Üst