Garantinin faydasini gorenler

Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
80
Tepki puanı
63
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2016
Merhabalar,

Hondanin bize sagladigi 6 yil 150k garanti sebebi ile yüksek servis fiyatlarini sineye cekmek zorunda kalıyoruz.

Şuan bir problem yokken harcadigimiz bu paranin karsiliginda, basimiza gelecek ilk aksaklikta "kullanici hatasi" cevabini alma endişesi var bende.

Bu nedenle aramizda iyiki garantiyi bozdurmadim faydasini gördüm diyenler varsa bizimle nasil bir fayda sagladigini paylasabilir mi? Mesela sanzuman arızalandı, servis tik degistirdi diyen?

Ya da kullanici hatasi olmasına ragmen müşteri memnuniyeti kapsaminda garantiden fayda saglayan var mi?

Tabiki koruyucu bakim acisindan ve servislerin 'isin ehli' olmasindan dolayi aracimizi guvenle kullaniyoruz fakat, her talepte duvara carpacaksak özel servislere yonelme konusunu dusunmemiz lazim.

Konularin icinde benzer hususlar var fakat bir baslik altinda goremedigim icin bu konuyu actim.

Yorumlarınızı bekliyorum.. Iyi forumlar

BLA-L09 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
383
Çözümler
2
Tepki puanı
325
Konum
Kayseri
Aracınız
Civic FC5 2018
Bu konu benimde kafamda, özellikle arkadaşlarımızın servis tecrübelerinde sıkça "Kullanıcı hatası" reddi yemesi beni düşündürüyor. Ama bir yandan da servis işin ehli kullandıkları yağdır parçadır orjinal ve ayrıca aracı satarken full servis bakımlı olması bir avantajda sağlar buda ayrı.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Servisler gerçekten çok pahalı 6 yıl boyunca gitmek masrafı arttırıyor. Her servisin verdiği tepki aynı olmuyor insanların tutumu servisin bir işi yapmasında etkili oluyor. Bazı kişiler sorunlarını kavga boyutuna çevirip haklı durumdan haksız duruma düşebiliyor bazen de servisler işgüzarlık yapabiliyor.
Benim multimedya ekranının içine toz girmişti bir serviste sorduğumda kullanıcı hatası tarzında konuşuldu başka serviste garanti onayı verildi değişti. Değeri 5000 tl imiş böyle şeylerde avantajlı oluyor gerçekten.
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
286
Tepki puanı
58
Konum
Ordu
Aracınız
Civic FC5 2018
Şu bir gerçek ki servis bakımlı araç hem bir tık daha yüksek fiyata hem de daha hızlı satılıyor. Bunu kimse inkar edemez sanırım. Servisler çoğu durumda kullanıcı hatası diyebiliyor fakat servisle arayı iyi tutunca yardımcı olmaya çalışıyorlar. Bu yüzden garanti bozmak mantıklı gelmiyor bana. Arkadaşın dediği gibi bir durum olsa zaten o aradaki farkı çıkarmış oluyorsunuz.
 

UK61

0
Yönetici
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
2,364
Tepki puanı
1,277
Konum
Bursa-Trabzon
Ad Soyad
Uğur
Yaş
35
Aracınız
Civic FK7 HB 2017
Şu bir gerçek ki servis bakımlı araç hem bir tık daha yüksek fiyata hem de daha hızlı satılıyor. Bunu kimse inkar edemez sanırım. Servisler çoğu durumda kullanıcı hatası diyebiliyor fakat servisle arayı iyi tutunca yardımcı olmaya çalışıyorlar. Bu yüzden garanti bozmak mantıklı gelmiyor bana. Arkadaşın dediği gibi bir durum olsa zaten o aradaki farkı çıkarmış oluyorsunuz.

Yoruma katılıyorum da şu 40 bin bakımına 2000 tl üstü demeseydiler iyiydi :)
 
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
400
Tepki puanı
430
Konum
ANKARA
Aracınız
Civic FC5 2017
sürücü koltuğumun yükseklik ayarında sıkıntı vardı. yukarı çıkarıyor ama aşağıya indirmiyordu. daha doğrusu çok zor yani çatır çutur sesler çıkararak iniyordu. garantiden koltuk iskeleti değişti.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,151
Çözümler
10
Tepki puanı
12,932
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Açıkası 2-3 yıl öncesine kadar bu kadar yüksek değildi fiyatlar. Motor yağımı da kendim götürüp polen filtresini kendim değiştirdiğim içinde garanti devamı ile birlikte bakım ciddi mantıklı kalıyordu ancak FC5 ile itibaren 40binde ağır bakım denen saçmalık ortaya çıktı. Önceki kasalarda böyle bir yaklaşım hiç yoktu.
Kendi adıma FB7de,
- Anahtar logosunu değiştirttim.
- Araçta bir anda kendiliğinden LPGden atma durumu ortaya çıktı, komple tesisat kontrol edildi, dirence neden olan kablolar tespit edilip düzeltildi. Meşhur silkelemeyi kontrol ettirdim ama en sonunda motorun çalışma prensibine bağlı olduğunu kabul edip mevcut durumla devam ediyorum.
- Sağ ön kapıdan zırıltı sesi geliyordu, döşemenin içine sünger koydurdum, bu vesile ile kapı döşemelerinin nasıl söküleceğini iyice kavramış oldum ;) Sonrasında kendim izolasyon yaptım zaten (y)
- Aracımda LPG modülü ve stepne sabitleme aparatı yoktu, bunları taktırdım hatta LPG modülü bakım sonrası garantiden bir kere değişti.
- Aracın şöför paspas kısmında kışın ıslaklık oluşuyordu, sol ön çamurluk arkasında kabloların araç içine girdiği bölgedeki koruma parçası takılı değilmiş, onu taktılar ve ıslaklık sorunu şimdilik tekrarlamadı.
Şimdilik başka bir durumla karşılaşmadım gibi, inş ilerde de başka bir arıza çıkmaz :geek:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2019
Mesajlar
40
Tepki puanı
69
Konum
Turkiye
Aracınız
Civic FC5 2018
:confused:Müşteri:Merhaba
:)Servis: Hoşgeldiniz
:confused:Müşteri: Benim aracımda bi problem...
:cool:Servis: Kullanıcı hatası.
 

kayhanbozkus

0
Yönetici
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,335
Tepki puanı
1,100
Yaş
35
Konum
Ankara
Bir arabayi en az 60 bine kadar kullaniyoruz 6 bakim yapiyor. Ozel ile servis arasinda en az yari yariya fark oldugunu dusunursek satista yapilacak 1-2 bin tl fark bize kâr mi olur zarar mi diye de dusunmek lazim.



ES7 - FB7 - FC5

#06AFM316
 
Geri
Üst