Gösterge paneli cam çatlaklığı

Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
213
Tepki puanı
7
Bu kadar servis yok.ne desen kullanım hatası diyip kenara cekiliyorlar.insani yalancı yerine koyuyorlar

HTC Desire 816 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

biroll

0
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
26
Tepki puanı
2
Yaş
57
Honda tüketici hizmetleri sonunda bana ulaştı sonuç hüsran kullanıcı hatası o parça defalarca test görmüş kırılması imkansızmış ben yalancı çıktım ne kadar direndiysem garanti belgesini oluşunuzun dedi hayır dedim satır satır okudu Araç çam-plastik aksam garanti dışı
Geriye ne kaldı
ARKADAŞLAR 6 YIL GARANTİ FALAN TÜMÜ HİKAYE
Benim tek söyleyeceği HONDA YA YAKIŞTIRAMADIM


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Necat

0
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
70
Tepki puanı
30
İkinci el aracımı (2014) bir kez servise götürdüm B

SM-T700 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bir daha gitmem. Garantilerine de pek inanmıyorum takip ettiğim kadarıyla genelde kullanıcı hatası diyorlar. Garantiyle vatandaşı servise bağlayıp yoluyorlar o kadar. Servise verdiğin ekstra ücreti bir kenara koysan arıza durumunda sana yeter. Değişik forumlarda bunun hesaplamasını yapanları okudum. Son bakımı dışardan yatırdım memnunum

SM-T700 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst