Gösterge paneli cam çatlaklığı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan biroll
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kadar servis yok.ne desen kullanım hatası diyip kenara cekiliyorlar.insani yalancı yerine koyuyorlar

HTC Desire 816 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Honda tüketici hizmetleri sonunda bana ulaştı sonuç hüsran kullanıcı hatası o parça defalarca test görmüş kırılması imkansızmış ben yalancı çıktım ne kadar direndiysem garanti belgesini oluşunuzun dedi hayır dedim satır satır okudu Araç çam-plastik aksam garanti dışı
Geriye ne kaldı
ARKADAŞLAR 6 YIL GARANTİ FALAN TÜMÜ HİKAYE
Benim tek söyleyeceği HONDA YA YAKIŞTIRAMADIM


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
İkinci el aracımı (2014) bir kez servise götürdüm B

SM-T700 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bir daha gitmem. Garantilerine de pek inanmıyorum takip ettiğim kadarıyla genelde kullanıcı hatası diyorlar. Garantiyle vatandaşı servise bağlayıp yoluyorlar o kadar. Servise verdiğin ekstra ücreti bir kenara koysan arıza durumunda sana yeter. Değişik forumlarda bunun hesaplamasını yapanları okudum. Son bakımı dışardan yatırdım memnunum

SM-T700 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst