> Tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz.
CivicTR kullanıcılarının tanışma forumu
www.civictr.com
> Ve aleykümselam. Geçmiş olsun. Su probleminin bir çok nedeni vardır. Tek tek eleyerek gitmeniz gerekiyor.
> Öncelikle su azalması var mı? Su azalırsa dediğiniz tablo oluşur.
> Hortumlarda çatlak ve bağlantı yerlerinde problem var mı?
> Sabah aracı çalıştırmadan radyatör kapağını açtığınızda hava kabarcıkları geliyor mu?
> Su hattında tıkanıklık var mı bilhassa radyatörde?
> Geçmişte çeşme suyu kullanılmış mı?
> Termostat orjinal mi? Termostat bozuk isede yapar.
> Fan devreye giriyor mu? Obd ile ısı takibi yapılır.
> Devirdaim tam olarak işlevini yerine getiriyor mu?
> Isı göstergeniz ısı simgesini geçiyorsa kabaca su 90 derecenin üstünde seyrediyordur.
> Yüksek ısıda (100 derece ve üstü) seyahat contaya zarar vermeye başlar. Kompresyon testi ile radyatör kapağında fokurdama varmı konrol edilir.
> Bujilerde nemlenme varmı kontol edilir. Normalde ateşleme bölgesi siyah olmalı.
> Silindire çok su kaçarsa egzosdan beyaz duman çıkar.
> Bunların en masraflısı conta değişimidir. Kesinleştirmeden hemen değişime gitmeyin.
> Kolay gelsin.
Faaliyet Ayn-ı Lezzettir...