Civic ES7 Hararet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan pusat55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bak şimdi bnmde aynıydı gaza baısnca hararet düşmüyor aslında daha hızlı gittiğin için pervanelerin daha seri dönerek daha kolay soğutma sağlıyor aynısı bndede vardı diyeotum sana aracımın contası yanıkmış piston fln kalmamış diyorum sana allah kolaylık versin inş bi an önce çözersin
1- Motor soğukken su kontrolü yapıyorum...
2- motoru zorladığım zaman su eksiltme yapıyor... 2000 devirde gittiğim zaman yapmıyor...
3- Rampa aşağı indiğim zaman uzun süre ... gösterge bazen sıfıra kadar iniyor
4- fan devreye giriyor
5- geçmişte çeşme suyu kullanılmadı .Radyatörü geçen yıl değiştim...
6- Su eksiktmeyi sadece yğksek devirde kullandığım zaman yapması manidar... 2000-2500 devri geçmediğim zaman eksiltme olmuyor nedense...
6-Termıstat arızalı ise oradan su eksiltir mi ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

POT-LX1 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Teşekkür ederim kardeşim de 3 ay önce iki kere conta yanık diye motor söktürdüm taşlatıp bakımını yaptırdım... 8000 tl ye yakın para verdim contadan olsa suyu kusardı onu da yapardı... Contayı da 3 ayda 2 kere söktürdüm


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
1- Motor soğukken su kontrolü yapıyorum...
2- motoru zorladığım zaman su eksiltme yapıyor... 2000 devirde gittiğim zaman yapmıyor...
3- Rampa aşağı indiğim zaman uzun süre ... gösterge bazen sıfıra kadar iniyor
4- fan devreye giriyor
5- geçmişte çeşme suyu kullanılmadı .Radyatörü geçen yıl değiştim...
6- Su eksiktmeyi sadece yğksek devirde kullandığım zaman yapması manidar... 2000-2500 devri geçmediğim zaman eksiltme olmuyor nedense...
6-Termıstat arızalı ise oradan su eksiltir mi ?


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

> Rampa aşağı inişteki durum termostattan şüphelenirdim. Termostat kapalı sistem ancak contasından kaçak yapabilir. Termostat değişimi öneririm.
> Genel olarak baktığımda geriye hortum ve kelepçeler kalıyor. Yüksek devirde azaltması şu şekilde olabilir. Hortumda kılcal çatlak vardır. Düşük devirde problem olmaz. Yüksek devirde basıç artar çatlak büyür su kaçırmaya başlar.
> Veya eskiden kalma kireç tabakası yüksek devirde suyun rahat dönmesine engelliyorda olabilir.
 
Hocam Merhaba. Aynı sorunları bende yaşıyorum. Ne yaptınız? Sorunu nasıl çözdünüz acaba? Teşekkürler
Araç lpg beynini değiştirdim ve contayı tekrar söktürdüm contayı düzgün yapamadıkları için kaçak oluşmuş... Şimdi çok şükür bir sorun yok Ama daha önce neler yaptım arabaya alttaki yorumlardan bulabilirsiniz...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Araç lpg beynini değiştirdim ve contayı tekrar söktürdüm contayı düzgün yapamadıkları için kaçak oluşmuş... Şimdi çok şükür bir sorun yok Ama daha önce neler yaptım arabaya alttaki yorumlardan bulabilirsiniz...


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Lpg sistemi ve Conta dışında bende de herşey değişti. Bakalım. Teşekkürler
 
Geçen Bi arkadaşım da hararet ile ilgili Bi sıkıntı var demişti, ama usta baktığında "T Boru" yada "T hortum" çatlamış demişti. Tam hatırlayamadım nasıl yaptırdığını ama onada Bi bakın soruşturun derim.

EVR-L29 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst