Hareket Halinde Akü Lambasının Yanması

hocam aynı sorun benim başıma iki kere geldi ilkinde alternatör kömürü bitmiş dendi hallettiler daha sonra tekrar geldi ve kömür değiştiğinde altenatör konjektörün de değişmesi gerektiğini başka bir ustadan öğrendim . daha sonra kömürü ve konjektörü değiştirdim ve su an sorunsuz en kısa zamanda sanayiye gidin yolda bırakır.
 
hocam aynı sorun benim başıma iki kere geldi ilkinde alternatör kömürü bitmiş dendi hallettiler daha sonra tekrar geldi ve kömür değiştiğinde altenatör konjektörün de değişmesi gerektiğini başka bir ustadan öğrendim . daha sonra kömürü ve konjektörü değiştirdim ve su an sorunsuz en kısa zamanda sanayiye gidin yolda bırakır.
Teşekkürler hocam bilgilendirdiğiniz için. En kısa sürede göstereceğim.
 
arıza konjektor de gibi görünüyor ,

FC5_ELEGANCE
 
Ek bilgi olarak oksijen sensörümde yüksek voltaj arızası veriyordu. bununla ilgisi olabilir mi? Çünkü oksijen sensörünüde değiştirecektim.
önce şarj dinamosu ,kömürleri ve konjektoru bi kontrol ettirin ,kaynağından başlayın yani sonrasında olacağını zannetmiyorum ama olursa da diğer yerlere yonelirsiniz ,

FC5_ELEGANCE
 
konjektor ,çalışan aracta dinamonun (alternatörün ) ürettiği elektriği 12 v dc olacak şekilde düzgün göndermeye yarayan parça ,kömürde aktarma organı,kömürün gözle bitigi anlaşılıp değiştirilir ,ama konjektoru sokup denemesi ve olcmesi gerekir ,calisan Aracta konjektor ölçümü yapilirmi bilmiyorum ,


FC5_ELEGANCE
 
Bu arıza geneklikle alternatör fırçalarından (kömürlerden) kaynaklanır. Kutup sayısına göre 2 veya dört adet bulunur. Oto sanayilerde dinamocu diye tabir edilen tamircilerden yardım alabilirsiniz. Size tavsiyem alternatör söküldükten sonra bilyalarınıda kontrol ettirmenizdir, zaten şarj akımı vs testleri yapıyorlardır. Şimdiden geçmiş olsun, iyi forumlar.

SM-G360H cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst