Civic FD6 Hayaller suya düştü :(

Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
482
Tepki puanı
431
Aracınız
Selamun aleykum arkadaşlar,

Artık yeni araç aldık bakımdan bakıma sanayiye uğrarız diyorduk ama yine evdeki hesap çarşıya uymadı. Aslında filtre değiştiğinden beri gazda ara ara tekleme yapıyordu, ama gidişe pek etkisi yoktu. Bugün işe gelirken gaz yemedi, 70'de sabit kaldı ve arıza lambasını yaktı.

Yaza kadar sanayi yüzü görmemeye niyetliydim ama nasip değilmiş. Bu arada Trabzon'da özel honda servisi açılmış, bahane ile bunu da öğrenmiş oldum. Yarın oraya gideceğim.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,156
Çözümler
10
Tepki puanı
12,946
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Selamun aleykum arkadaşlar,

Artık yeni araç aldık bakımdan bakıma sanayiye uğrarız diyorduk ama yine evdeki hesap çarşıya uymadı. Aslında filtre değiştiğinden beri gazda ara ara tekleme yapıyordu, ama gidişe pek etkisi yoktu. Bugün işe gelirken gaz yemedi, 70'de sabit kaldı ve arıza lambasını yaktı.

Yaza kadar sanayi yüzü görmemeye niyetliydim ama nasip değilmiş. Bu arada Trabzon'da özel honda servisi açılmış, bahane ile bunu da öğrenmiş oldum. Yarın oraya gideceğim.
Aldığınız arac kac km.de ve hangi modeldi?

Düzenleme: Su mesajinizi simdi gordum,

Farkli zamanlarda farkli konularda hep ayni seyleri yazdim, bakımlı bir Civic kolay kolay uzmez ama ikinci el piyasasinda genelde ciddi bakim/parça değişim vakti gelen araçlar hep idareten toparlanarak satılıyor ve yeni alıcılar ellerinde bir ton sorun buluyor. Örneğin subap ayari gibi bu aracın motor sağlığı için cok önemli bir hususu 150bindeki araca hic yaptirmamis araç satıcısı gördüm (ozellikle galerici araclari).
Bu nedenle linkteki konuyu incelemenizi ve buna göre olası sorunlarda da forumu incelemenizi tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
482
Tepki puanı
431
Aracınız
Arıza düşük devirde hızlanırken tekleme şeklindeydi, tam olarak 1500-2000 devir arası. Bir de şurası var ki motor ısınınca yapmıyordu. Neyse cumartesi günü öncelikle gaz ayarı yapıldı, sıcak motorda sıkıntı olmadığı için eve döndüm. Dönerken yolda çok az da olsa yaptı, fakat ertesi sabah yine rölantide teklemeyi hissedince bu sefer adam akıllı kontrol için yine özel servise gitmeye karar verdim.

Bu sabah erkenden aracı bıraktım. Sübap ayarı yapıldı ve bujiler değişti. Motor iyice soğuduktan sonra çalıştırınca herhangi bir tekleme olmadı. Ama yine de yarın sabahki durumu görmeden içim rahat etmeyecek.
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
482
Tepki puanı
431
Aracınız
Hocam keşke bujileri kendiniz orjinal temin etseydiniz. Piyasada özellikle tamircilerde satılan ngk iridyumların %90 ı sahte.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Sanırım Honda özel servisi orjinal parça teminini bireysel kullanıcılara göre daha kolay halledebilir. Bu konuda içim rahat.

Bu arada sabah soğuk motorda da herhangi bir sorun çıkmadı. Çok şükür arıza giderildi.
 
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
944
Konum
Aksaray
Aracınız
Sanırım Honda özel servisi orjinal parça teminini bireysel kullanıcılara göre daha kolay halledebilir. Bu konuda içim rahat.

Bu arada sabah soğuk motorda da herhangi bir sorun çıkmadı. Çok şükür arıza giderildi.
Neredeyse hiç bir özel servis orjinal parça bulundurmaz ve satmaz ;)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst