Honda Civic Fd6 Çok Geç Marşla Çalışması

Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Yaş
26
Konum
İstanbul
Herkeze merhabalar aracim sabahlari tek marşda calismiyor ozellikle hava sogukken ilk olarak motor ariza isigi yaniyordu bende lpg bakimi yaptirdim fakir karisim diyordu bujiler degisti aku yuzde 60 cikdi 10 bin bakimi yapildi
en son subap ayari yaptirdim 3 tanesi sıkı cikdi arac suan cok guzel yuruyor motor isigi suan arabayi sıkinca yakmaya basladi geri sonuyor ama sabahlari hala ayni sorun devam ediyor aracim hava sogukken tek marsda almiyor marsi uzAtiyor 1 2 dk isitiyorm oyle cikiyorum yola motor isinana kadar devir 250 rp lere kadar dusuyor istop etcek diyorm kendini topluyor eski seviyesine geri geliyor isininca hersey normal servise goturcem ama sorun suan bellli olmadigi icin adamlar habire biseler degistircekler yardimlarinizi bekliyorum aracim 2010 honda civic drem modelidir

SM-A720F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,947
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Gaz kelebeği temizliği sonrası kalibrasyonda yapılması gerekiyor, sizde sanki kalibrasyon yapılmamış.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,157
Çözümler
10
Tepki puanı
12,947
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Hayır kalibrasyon yapılmadı.Kalibrasyon için servise mi gitmek gerek yoksa sanayide yapılabiliyor mu?

LG-D855 cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.

Ben bilgisayara bağlanıp yapılıyor diye biliyorum ama yanlış olmasın. Sanayi de de yapılıyor olması lazım, ama kelebek temizliği yapan ustanın bunu da yaptırması gerekiyordu.
 

mert11

0
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
314
Tepki puanı
9
Yaş
54
Konum
Balıkesir
Herkeze merhabalar aracim sabahlari tek marşda calismiyor ozellikle hava sogukken ilk olarak motor ariza isigi yaniyordu bende lpg bakimi yaptirdim fakir karisim diyordu bujiler degisti aku yuzde 60 cikdi 10 bin bakimi yapildi
en son subap ayari yaptirdim 3 tanesi sıkı cikdi arac suan cok guzel yuruyor motor isigi suan arabayi sıkinca yakmaya basladi geri sonuyor ama sabahlari hala ayni sorun devam ediyor aracim hava sogukken tek marsda almiyor marsi uzAtiyor 1 2 dk isitiyorm oyle cikiyorum yola motor isinana kadar devir 250 rp lere kadar dusuyor istop etcek diyorm kendini topluyor eski seviyesine geri geliyor isininca hersey normal servise goturcem ama sorun suan bellli olmadigi icin adamlar habire biseler degistircekler yardimlarinizi bekliyorum aracim 2010 honda civic drem modelidir

SM-A720F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
aracınızın lpg diyaframı arıza lı olabilir yırttık olabilir.

FD6 2010 ELEGANCE AT
 
Katılım
23 Eki 2016
Mesajlar
19
Tepki puanı
5
Bana sorarsanız uzun süre LPG ile binmekten kaynaklı aracın beyninde sapmalar olmuş benim daha önceki arabamda olmuştu orayı burayı değiştirdiler düzelmedi. Internetten Sorduğum bir BRC mühendisi araçta 300-400 kilometrelik benzinde binmemi Böylelikle aracın beyninin benzin ayarlarına tekrar adapte olmasını söyledi. Ankara'ya kadar benzinle gittim giderken önce araba biraz saçmaladı benzinde. Sonra kendine geldi Ankara'ya gittiğimde de sadece düzelen Ayarlara tüpün Entegre edilmesi için tüpe reset atıldı. Sorun çözüldü çok basit bir problem aslında ama bilmeyen Ustalar yüzünden orayı burayı değiştirip duruyoruz

SM-G920F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,696
Çözümler
6
Tepki puanı
8,757
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Herkeze merhabalar aracim sabahlari tek marşda calismiyor ozellikle hava sogukken ilk olarak motor ariza isigi yaniyordu bende lpg bakimi yaptirdim fakir karisim diyordu bujiler degisti aku yuzde 60 cikdi 10 bin bakimi yapildi
en son subap ayari yaptirdim 3 tanesi sıkı cikdi arac suan cok guzel yuruyor motor isigi suan arabayi sıkinca yakmaya basladi geri sonuyor ama sabahlari hala ayni sorun devam ediyor aracim hava sogukken tek marsda almiyor marsi uzAtiyor 1 2 dk isitiyorm oyle cikiyorum yola motor isinana kadar devir 250 rp lere kadar dusuyor istop etcek diyorm kendini topluyor eski seviyesine geri geliyor isininca hersey normal servise goturcem ama sorun suan bellli olmadigi icin adamlar habire biseler degistircekler yardimlarinizi bekliyorum aracim 2010 honda civic drem modelidir

SM-A720F cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Bir sebebi
Araç fakir çalıştığında benzin ecusu zengin yapmak için komut veriyor. Tabi lpg de çalıştığı için düzeltemiyor. Komutlar çoğalıyor. Bu uzun yol ayarını bozuyor. Ltf artışı. Sabah ilk çalıştırmadan araç benzinde çalışır. Benzini ltf değeri ile pompalar önceki komut zengin olduğu için araç fazla yakıttan dolayı ilk marşta çalışmaz boğulur. Çözüm 200 300 km. Benzinde bileceksin yakıt haritası düzelecek. Sonra temiz bir lpg ayarı ile çözülür.

Başka bir sebep
Regülatör veya enjektörlerde kaçak vardır sabaha kadar araç silindire gaz salar araç boğulur ve çalışmaz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
 

mahlas

0
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Yaş
39
Konum
Ankara
LPG regülatörü arızalı olma ihtimali yüksek. Sorunu anlamak için eracınızın LPG tankının bar gostergesinin yanında küçük vana var. Onu kapatın ve aracı tamamen benzinle kullanın aracın içindeki LPG düğmesi ile LPG tankı tamamen kapanmıyor anlayacağınız. Yani arabayı LPG ile kapattığınızda LPG ile benzin boğazına normalde benzin olması gerekirken LPG kalıyor oda arabayı çalıştırmıyor. Bu bilgi ustanın söylemesi ile denenmiştir.

MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

mahlas

0
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Yaş
39
Konum
Ankara
Bir sebebi
Araç fakir çalıştığında benzin ecusu zengin yapmak için komut veriyor. Tabi lpg de çalıştığı için düzeltemiyor. Komutlar çoğalıyor. Bu uzun yol ayarını bozuyor. Ltf artışı. Sabah ilk çalıştırmadan araç benzinde çalışır. Benzini ltf değeri ile pompalar önceki komut zengin olduğu için araç fazla yakıttan dolayı ilk marşta çalışmaz boğulur. Çözüm 200 300 km. Benzinde bileceksin yakıt haritası düzelecek. Sonra temiz bir lpg ayarı ile çözülür.

Başka bir sebep
Regülatör veya enjektörlerde kaçak vardır sabaha kadar araç silindire gaz salar araç boğulur ve çalışmaz.

Faaliyet ayn-ı lezzettir...
Başkan aynısını yazmışız yeni gördüm..

MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,696
Çözümler
6
Tepki puanı
8,757
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001

mahlas

0
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
15
Tepki puanı
4
Yaş
39
Konum
Ankara
LPG regülatörü arızalı olma ihtimali yüksek. Sorunu anlamak için eracınızın LPG tankının bar gostergesinin yanında küçük vana var. Onu kapatın ve aracı tamamen benzinle kullanın aracın içindeki LPG düğmesi ile LPG tankı tamamen kapanmıyor anlayacağınız. Yani arabayı LPG ile kapattığınızda LPG ile benzin boğazına normalde benzin olması gerekirken LPG kalıyor oda arabayı çalıştırmıyor. Bu bilgi ustanın söylemesi ile denenmiştir.

MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
Daha doğrusu bu sorunu anlama yöntemi. Aracınızda benzin olacak tabiki bu vanayı kapatıyorsanız. Vanayı kapattıktan sonra aracınızı bir hafta takip edin sabah gene zor çalışmadığını göreceksiniz. Aracınız sabahları soğuk havalarda rahatlıkla çalışıyorsa sorun lpg regülatörunde.
DİKKAT!! Sorunu anladıktan sonra Vanayı açmayı unutmayın aman LPG de gidiyorum sanıp yolda kalmayın.

MI 5s cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Geri
Üst