Honda Garanti Sorunu

Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
904
Tepki puanı
77
Aracınız
Hayırlı pazarlar arkadaslar.

Aracımızın orjinal parçaları ile oynadık Sentinel xenon taktik sisleri değiştirdik uzunlara led taktık plaka isiklarimizi değiştirdik.Aracimi alalı 4 ay oluyor 8 bin km'de yanı 10 bin km bakımına az kaldı

Ben bu sekilde servise bakıma gittiğimde arac tamamen garanti dışı mı kalır yoksa sadece farlar felan mı garanti dışı kalır.Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.

Teşekkürler


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Aracınız
benim aracım fb 7 2012 tüp serviste alındığında takıldı şimdi bana econ model değil hesabın yapıp garantisi bitmiş diyolar tajtırırken hiç demiyolardı anlıcağınız zaten her şeye kullanıcı hatası deyip garantiyi sallıyolar
 

ferhat

0
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
40
Tepki puanı
1
Aracınız
Honda sitesinden garanti şartlarına baktım zaten herşey garanti dışı anlamadım ben bu işi bu nasıl garanti lpg li eco diyorlar lpg den kaynaklı arızalar garanti dışı daha neler neler
Girmeyen Durumlar

• Honda boya standartları içerisindeki boya kalınlığı üretim hatası olarak değerlendirilemez. Ürünün bölgesel olarak boya kalınlıklarında farklılıklar bulunmaktadır; bu farklar üretim hatası olarak değerlendirilemez. Honda araçlarında boya kalınlığı standardı 300 mikron’a kadardır. Aracın gövde plastik parçaları (tamponlar, çıtalar, kapı kolları, aynalar vs.) ile metal parçaları arasında boya ton farkı olabilir. Bu durum üretim hatası olarak değerlendirilemez.

• Firmamızın dağıtımını ve/veya üretimini yapmadığı araçlardaki arızalar, • Garanti süresinden sonra oluşan arızalar, • Kullanım Kılavuzu’nda tavsiye edilen periyodik bakımların (günlük bakım, periyodik bakımlar, parçaların periyodik değişimi vs.) yapılmamış olması veya firmamız tarafından belirlenmiş yetkili bayi servis merkezleri dışındaki yerlerde bakım, ayar ya da tamir görmesi sonucu oluşabilecek arızalar,

• Kullanma Kılavuzu’nda belirtilen nitelikte olmayan yağ, yakıt, hidrolik ve diğer sıvıların (motor yağı, şanzıman yağı, diferansiyel yağı, fren hidroliği, radyatör sıvısı, yakıt vs.) kullanımından kaynaklanan arızalar,

• Firmamızın onaylamadığı modifikasyonlar ve aksesuarlar,

• Akülerin periyodik bakımların eksik olması sebebi ile test edilmemesi durumları,

• Yarışma veya ralli gibi nedenlerden ötürü aracın aşırı zorlanması, uygun olmayan yol şartlarında kullanılması,

• Deprem, fırtına, sel, dolu, çığ, heyelan, yangın gibi doğal afetlerden kaynaklanan sorunlar,

• Duman, kimyasal sıvılar, asit yağmurları, ilaçlar, kuş pislikleri, böcek ölüsü, hayvan kanı, deniz suyu ve tuzu, yol tuzlarından kaynaklanan boya ve nikelaj sorunları,

• Aracın boya veya nikelaj kaplı kısımlarının uzun süre temizlenmemesi ya da toz, çamur, egzoz gazı vb. etmenler neticesinde oluşan boya bozulması, sararma, paslanma ve oksitlenmeler,

• Üreticinin uygun gördüğü standart üretimi dışında ilave olarak talep edilebilecek donanım, parça, boya, cila, yalıtım vb. gibi ek işlemler, sürüş sırasında aracın üzerine gelen sert yabancı materyallerin oluşturduğu hasarlar (cam kırılması, boya atması, radyatör veya kondansör delinmesi, far camı, sinyal camı, sis camı kırılması vb.),

• Kullanıcının günlük bakımları uygulamaması sonucunda yağ, soğutucu, hidrolik seviyelerinin normal düzeyde olmamasından kaynaklanan arızalar,

• Kaporta, cam, plastik aksamda dış etken ile oluşan çatlak, kırık, çizilme, ezilme vb. hasarlar,

• Kaza, taş çarpması, çizilmesi, ezik, kasise çarpma, çukura düşme ve yol bozukluğu gibi harici etkiler ile oluşabilecek bozulma ve yıpranmalar; - Ön ve arka düzen parçaları, - Lastik, - Düşük lastik basıncı ile sürüş, - Süspansiyon geometrisi arıza ve ayarsızlıkları,

• Aracın uygun olmayan oto şampuanı, kimyasal temizleyiciler veya fırça ve bezlerle yıkanması neticesinde oluşan boya ve kaporta problemleri,

• Aşırı basınçlı, aşırı sıcak veya soğuk su gibi sıvılarla yapılan yıkamalar nedeniyle oluşan arızalar (boyada deformasyon, kaplama kalkması veya deforme olması, fitil, contaların deformasyonu vb.),

• Parlatıcı, koruyucu, koku giderici vs gibi amaçlarla kullanılan silikon, parfüm vb. maddelerin kullanımından kaynaklanan;
- Aracın kumaş veya iç kaplamalarındaki yüzey bozulmaları, - Deri veya vinil yüzey ve kaplamalarda çatlak, kırık ve deformasyonlar,
- Renk değişimi, buruşma, kabarma, soyulma, deformasyon vb,

• Yakıt kaynaklı olarak; motor, yakıt hatları, filtreleri, şamandıraları, yakıt pompası, egzoz sistemi, katalitik konvertör veya sensör arızaları,

• Sürücü ihmal ve kusurundan kaynaklanan arızalar,

• Aracın hatalı kullanılması sonucu oluşabilecek arızalar,

• Debriyaj baskı ve balatası; seyir halinde sürekli debriyaja basmak veya ayağı sürekli debriyaj pedalı üzerinde tutmak, kar ve çamurda veya yokuşta zorlama, patinaj çekmek, sürüş esnasında el freni çekmek, sık sık vites değişikliği şeklinde aracın zorlanması sonucu oluşan arızalar,

• Sarf malzemeler,

• Kornanın uzun süreli basılı tutulması ile oluşan arızalar,

• Motor yağı, motor soğutma suyu, şanzıman, diferansiyel yağı ve yakıta her türlü katkı maddeleri ilave edilmesi sonucu oluşan arızalar,

• Aracın alışma periyodu olan ilk 1000 km içerisinde fren, motor gibi aksamların aşırı zorlanmasından kaynaklanan arızalar,

• Kilometre sayacının değiştirilerek gerekli kaydın yapılmadığı veya gerçek kilometrenin belirlenemediği araçlar,

• Aracın çalışmasına bağlı gürültü ve titreşimler garanti kapsamında değildir.
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
904
Tepki puanı
77
Aracınız
Honda sitesinden garanti şartlarına baktım zaten herşey garanti dışı anlamadım ben bu işi bu nasıl garanti lpg li eco diyorlar lpg den kaynaklı arızalar garanti dışı daha neler neler
Girmeyen Durumlar

• Honda boya standartları içerisindeki boya kalınlığı üretim hatası olarak değerlendirilemez. Ürünün bölgesel olarak boya kalınlıklarında farklılıklar bulunmaktadır; bu farklar üretim hatası olarak değerlendirilemez. Honda araçlarında boya kalınlığı standardı 300 mikron’a kadardır. Aracın gövde plastik parçaları (tamponlar, çıtalar, kapı kolları, aynalar vs.) ile metal parçaları arasında boya ton farkı olabilir. Bu durum üretim hatası olarak değerlendirilemez.

• Firmamızın dağıtımını ve/veya üretimini yapmadığı araçlardaki arızalar, • Garanti süresinden sonra oluşan arızalar, • Kullanım Kılavuzu’nda tavsiye edilen periyodik bakımların (günlük bakım, periyodik bakımlar, parçaların periyodik değişimi vs.) yapılmamış olması veya firmamız tarafından belirlenmiş yetkili bayi servis merkezleri dışındaki yerlerde bakım, ayar ya da tamir görmesi sonucu oluşabilecek arızalar,

• Kullanma Kılavuzu’nda belirtilen nitelikte olmayan yağ, yakıt, hidrolik ve diğer sıvıların (motor yağı, şanzıman yağı, diferansiyel yağı, fren hidroliği, radyatör sıvısı, yakıt vs.) kullanımından kaynaklanan arızalar,

• Firmamızın onaylamadığı modifikasyonlar ve aksesuarlar,

• Akülerin periyodik bakımların eksik olması sebebi ile test edilmemesi durumları,

• Yarışma veya ralli gibi nedenlerden ötürü aracın aşırı zorlanması, uygun olmayan yol şartlarında kullanılması,

• Deprem, fırtına, sel, dolu, çığ, heyelan, yangın gibi doğal afetlerden kaynaklanan sorunlar,

• Duman, kimyasal sıvılar, asit yağmurları, ilaçlar, kuş pislikleri, böcek ölüsü, hayvan kanı, deniz suyu ve tuzu, yol tuzlarından kaynaklanan boya ve nikelaj sorunları,

• Aracın boya veya nikelaj kaplı kısımlarının uzun süre temizlenmemesi ya da toz, çamur, egzoz gazı vb. etmenler neticesinde oluşan boya bozulması, sararma, paslanma ve oksitlenmeler,

• Üreticinin uygun gördüğü standart üretimi dışında ilave olarak talep edilebilecek donanım, parça, boya, cila, yalıtım vb. gibi ek işlemler, sürüş sırasında aracın üzerine gelen sert yabancı materyallerin oluşturduğu hasarlar (cam kırılması, boya atması, radyatör veya kondansör delinmesi, far camı, sinyal camı, sis camı kırılması vb.),

• Kullanıcının günlük bakımları uygulamaması sonucunda yağ, soğutucu, hidrolik seviyelerinin normal düzeyde olmamasından kaynaklanan arızalar,

• Kaporta, cam, plastik aksamda dış etken ile oluşan çatlak, kırık, çizilme, ezilme vb. hasarlar,

• Kaza, taş çarpması, çizilmesi, ezik, kasise çarpma, çukura düşme ve yol bozukluğu gibi harici etkiler ile oluşabilecek bozulma ve yıpranmalar; - Ön ve arka düzen parçaları, - Lastik, - Düşük lastik basıncı ile sürüş, - Süspansiyon geometrisi arıza ve ayarsızlıkları,

• Aracın uygun olmayan oto şampuanı, kimyasal temizleyiciler veya fırça ve bezlerle yıkanması neticesinde oluşan boya ve kaporta problemleri,

• Aşırı basınçlı, aşırı sıcak veya soğuk su gibi sıvılarla yapılan yıkamalar nedeniyle oluşan arızalar (boyada deformasyon, kaplama kalkması veya deforme olması, fitil, contaların deformasyonu vb.),

• Parlatıcı, koruyucu, koku giderici vs gibi amaçlarla kullanılan silikon, parfüm vb. maddelerin kullanımından kaynaklanan;
- Aracın kumaş veya iç kaplamalarındaki yüzey bozulmaları, - Deri veya vinil yüzey ve kaplamalarda çatlak, kırık ve deformasyonlar,
- Renk değişimi, buruşma, kabarma, soyulma, deformasyon vb,

• Yakıt kaynaklı olarak; motor, yakıt hatları, filtreleri, şamandıraları, yakıt pompası, egzoz sistemi, katalitik konvertör veya sensör arızaları,

• Sürücü ihmal ve kusurundan kaynaklanan arızalar,

• Aracın hatalı kullanılması sonucu oluşabilecek arızalar,

• Debriyaj baskı ve balatası; seyir halinde sürekli debriyaja basmak veya ayağı sürekli debriyaj pedalı üzerinde tutmak, kar ve çamurda veya yokuşta zorlama, patinaj çekmek, sürüş esnasında el freni çekmek, sık sık vites değişikliği şeklinde aracın zorlanması sonucu oluşan arızalar,

• Sarf malzemeler,

• Kornanın uzun süreli basılı tutulması ile oluşan arızalar,

• Motor yağı, motor soğutma suyu, şanzıman, diferansiyel yağı ve yakıta her türlü katkı maddeleri ilave edilmesi sonucu oluşan arızalar,

• Aracın alışma periyodu olan ilk 1000 km içerisinde fren, motor gibi aksamların aşırı zorlanmasından kaynaklanan arızalar,

• Kilometre sayacının değiştirilerek gerekli kaydın yapılmadığı veya gerçek kilometrenin belirlenemediği araçlar,

• Aracın çalışmasına bağlı gürültü ve titreşimler garanti kapsamında değildir.

Bilgi icin Tesekkurler..Herkese yardımcı olacaktır
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,491
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
[MENTION=1791]ferhat[/MENTION] Hocam eline sağlık.

Bu kadar garanti şartı yazıyorlar ise, aracı alırken kıllatmakta bizim hakkımız, bir daha sıfır araç alırken boya ölçerle gidip tek tek parçalarını ölçeceğim beğenmediğimi almayacağım :)
 

ferhat

0
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
40
Tepki puanı
1
Aracınız
[MENTION=1791]ferhat[/MENTION] Hocam eline sağlık.

Bu kadar garanti şartı yazıyorlar ise, aracı alırken kıllatmakta bizim hakkımız, bir daha sıfır araç alırken boya ölçerle gidip tek tek parçalarını ölçeceğim beğenmediğimi almayacağım :)
Al benden de okadar ilk defa sıfır araba aldım Allah kısmet eder bidaha sıfır araba alırsam bu tecrübe oldu herşeyi yazılı alacam arabayı didik didik incelicem bütün kıllıkları yapacam :)
 
Geri
Üst