Honda mesaj

Emirbey26

0
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,129
Çözümler
4
Tepki puanı
3,258
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2015
@bacadir68 özel servis parçayı yetkili servisten de alsa yetkili servis bunu kabul etmeyecektir. Her ne şekilde olursa olsun yetkili servis içersinde yapılmayan tamirat ve bakımlar garanti kapsamına alınmıyor. Gittiğiniz özel servis yetkili servisten daha da iyi işçiliği olsa dahi.
 
S

Silinen üye 20336

Guest
Garantiden değişimi onaylanan bir parçanın yetkili servise sadece işçilik maliyeti olabilir diye düşünüyorum. Garanti kapsamında değişimi onaylanan parçanın maliyeti markaya aittir. Yetkili servis işçilik maliyetini bile markadan tahsil ediyor olabilir aralarındaki anlaşmaya göre... ?

İlgili kanunla; Yetki belgesine sahip servislerin çeşitli marka araçlara bakım hizmeti vermesi ve bu araçların garanti kapsamından çıkmaması durumu marka ve markaya ait yetkili servisler arasındaki ticari ilişkilerin yeniden düzenlenmesini gerektirir. Çünkü yetkili servisler başlangıçta ön gördükleri kazançlarında ciddi oranda kayıp yaşayacaklardır.
Yetkili servis sahibi olsak ve böyle bir yasa çıktığını öğrensek hiç de memnun olmazdık öyle değil mi...?
Bizler ise vatandaş/müşteri olarak elbette daha uygun fiyatlara servis hizmeti almak ve aldığımız bu hizmetin aracın garanti kapsamını bozmamasını isteriz.

Mevcut flu durumu netleştirmek gerek. Durumla ilgili gerçek bilgiyi menfaat kaybı veya kazancı olacak olan yerlerden öğrenmek sağlıklı olmaz diye düşünüyorum.
Yani durumu netleştirmesi gerekenler yetkili servisler ve yetki belgeli servisler değil.

Sağlıklı olan;
Gerçek bilgiyi “Markalar” ve “Kanun Koyucular” dan öğrenmek diye düşünüyorum.

Yada bizzat durumu tecrübe eden bir kullanıcının yaşadığı tecrübeyi belgelerle sunması da en azından tecrübeyi yaşadığı markadaki uygulama için aydınlatıcı ve yol gösterici olabilir.
 

Emirbey26

0
Yönetici
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,129
Çözümler
4
Tepki puanı
3,258
Konum
Çankırı
Ad Soyad
Emirbey26
Yaş
36
Aracınız
Civic FB7 2015
@RS23 konunun çözüme kavuşmasında yetkili servislerin sorumluluğu olduğu kadar özel servislerin de konuya el atmaları, konunun takipçisi olmaları gerekiyor. Özel servislerin bu konudaki resmi olarak yapacakları talep ve şikayetlerin çokluğu önemli. Ne kadar talep olursa o kadar arz olur. Bizim aramızda konuşmamız bir çözüm değil. Bununla ilgili yapılacak müracaatlar önemli. Çokluk sağlanıp ta müracaatların ses getirmesi durumunda yetkili servisler mecburen geri vites yapacak ve fiyatları en az %40 oranında geri çekecektir.
 
Geri
Üst