Honda servis indirimi hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın.Ancak kişisel verileri koruma kanunu gereği bu tür bilgilerin toplanması doğru olmayabilir.Uyarmak istedim sadece...
 
Bugün emniyet kemeri gergi mekanizmasından gelen sesin garanti kapsamımda tamir edilmesi için servise gittim.

Honda servisi gözlemlerim;

1- Servis ciddi manada sakinleşmiş, araç trafiği çok azalmış. Servis danışmanı ile yaptığım ayak üstü sohbette kendisi de işlerin çok azaldığını söyledi.
2- Müşteri bekleme alanında paket çay, kahve vs olurdu, onları kaldırmışlar. Sadece su var!
3- Beklerken servis danışmanlarının yaptığı birkaç telefon konuşmasına şahit oldum. Servis bakım ücretlerinin yüksekliğinden herkes şikayetçi; arayan müşteride cevap veren servis danışmanı da şikayetçi.

Eğer durum bu şekilde devam ederse ya insanlar servise gitmeyi tamamen bırakacak yada Honda servis fiyatlarını indirecek. Onun için bence bu kampanyanın başarılı olma ihtimali yüksek.
 
Hocam ücretli toplu mail gönderimi yapan firmalar var ama nasıl oluyor tam da detayını bilmiyorum.
Dediğiniz gibi programlı mail gönderimini vbulletin yapıyordu gördüğüm kadarıyla bu özellik xenforo da yok.

Kendi imkanlarinizla spama dusmeden mail gonderimi yapmaniz cok zor. Bu isle daha once bizzat ugrastim, ucretli servis kullanmak en kolay cozum oluyor.
 
Bilmediğimden soruyorum kusuruma bakmayın.Ancak kişisel verileri koruma kanunu gereği bu tür bilgilerin toplanması doğru olmayabilir.Uyarmak istedim sadece...

Bir yere veri girmesi için kimseyi zorlamadığımız ve herkes kendi hür iradesi ile formu doldurduğu için sorun olacağını düşünmüyorum, kişisel verilerin korunma kısmı ile ilgili ise bilgileri girdiğiniz site de Civictr ye ait buradaki yazılım müsaade etmediği için o domain kullanılıyor, elimizde hiç bir veri olmadan servis ile pazarlığa oturmamız durumunda servislerin bizi çok kaale alacağını düşünmüyorum. Bu bilgiler en fazla servis ile paylaşılır, bildiğim kadarıyla servislerde plakadan bu bilgilerin daha fazlasına ulaşabiliyor.
 
Bugün Honda Türkiye’den arandım servisle ilgili detaylı olarak konuştum. Son olarakta imza kampanyamızdan bahsettim. Umarım dikkate alırlar.


iPhone cihazından CivicTR mobile app kullanılarak gönderildi.
 
Kayıt oldum, herhangi bir onay epostası gelemedi, kayıt alınmıştır vs yazmadı. Kontrol edilebilir mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ces
@memspe Aynı durumu bende birkaç ay önce Ankara Bora servisinde gözlemlemiştim (y)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst