3:00daki ifaye katılıyorum "Bu nasıl ölçüm ya kardeşim "
Aslında ıslak zemine rağmen gücü yere aktarırken kaybın az olması da bir maharet öyle değil mi...? Kontrolsüz güç güç değildir misali... ??Yerler ıslak olmasa RS sonuncu olurdu
yağmurlu havada düşük profilli ince yanak ve geniş taban lastikler çekiş ve frenlemede altına daha bol miktarda su girip bunları tahliye etmekte daha çok zorlandığı için NSX ve Type-R suyu sevmemiş namı diğer aquaplaning etkisi geniş tabanlı lastiklerde ince tabanlıya göre daha beter, RS nin diğerlerinden daha ince olan lastik tabanı suyu iyi tahliye ederken daha büyük olan yanakları esnekliği arttırıp suda tutunmayı arttırmış, bu da gündelik kullanmalık spor otomobil tanımına bire bir örnek lastik dişleri ve kanalları ne kadar başarılı olursa olsun kuru asfaltta tutunmak için haddinden fazla lastik sırt kanalı ve dişleri zararlı.Aslında ıslak zemine rağmen gücü yere aktarırken kaybın az olması da bir maharet öyle değil mi...? Kontrolsüz güç güç değildir misali... ☺??
3 sn.’yi sırf yerler ıslak diye kapatamadıysa o zaman gücün yere aktarılması daha verimli hale getirilmeli diye düşünüyorum. Bu Type-R için bir eksi. Üçünün bastığı yer de ıslaktı...