arkadaslar merhaba.
sayin noFear den rica ettik, bizi kirmayip civic forumunda hr-v basligi da acti, kendisine tesekkur ediyorum
2012 yilinda aldigim civic manuel lpg li aracimi tamamen sinif degistirme nedeni ile sattim. civic gercekten guzel bir aracti, her arac gibi eksileri vardi tabii ama bunlari bilerek almistim. yeni fc5 i de test etmistim, fb7 deki bir cok eksik bu kasada giderilmis. frenler daha saglam, yalitim gelistirilmis, yola daha iyi oturuyor, malzeme kalitesi iyilestirilmis vs.
genelde cok zorlu olmayan dag yollarini gitmeyi sevdigim icin yerden yuksek arac bakiyordum ve tercihimi hrv-den yana kullandim. arac 2 tekerden cekisli. subaru forester da aklimdaydi fakat hem ikinci elinin zayif olmasi, hem de sinirli sayidaki servis nedeniyle onu almaktan vazgectim. hr-v forester gibi outdoor a uygun degil bu kesin fakat benim istegim de tam olarak o degildi zaten.
aracim 1.5 DOCH motor, 130 bg otomatik benzinli executive model. malzeme kalitesi ust duzey sayilabilir. oto start-stop, seritten ayrilma ikazi, sehir ici carpisma engelleyicisi, akilli hiz limitleyici,adaptif led farlar gibi guzel ozellikleri var. yaklasik 2 ay oldu alali.sehirici kullanimda ortalama harcamam 7-7.2 lt civarinda, sehirler arasi 5.5 lt harcamasi var.arac 12 binde, harcama degerlerinin biraz daha dusecegini tahmin ediyorum. tabii D modunda durum boyle, S e alinca isin rengi degisiyor
paddle shift harika bir ozellik. gerektiginde vitesi 7-6-5-4.. yapmak cok keyifli.
simdilik bu kadar. bilgim dahilinde sorusu olan arkadaslara yardimci olmak isterim.
herkese keyifli surusler.
sayin noFear den rica ettik, bizi kirmayip civic forumunda hr-v basligi da acti, kendisine tesekkur ediyorum

2012 yilinda aldigim civic manuel lpg li aracimi tamamen sinif degistirme nedeni ile sattim. civic gercekten guzel bir aracti, her arac gibi eksileri vardi tabii ama bunlari bilerek almistim. yeni fc5 i de test etmistim, fb7 deki bir cok eksik bu kasada giderilmis. frenler daha saglam, yalitim gelistirilmis, yola daha iyi oturuyor, malzeme kalitesi iyilestirilmis vs.
genelde cok zorlu olmayan dag yollarini gitmeyi sevdigim icin yerden yuksek arac bakiyordum ve tercihimi hrv-den yana kullandim. arac 2 tekerden cekisli. subaru forester da aklimdaydi fakat hem ikinci elinin zayif olmasi, hem de sinirli sayidaki servis nedeniyle onu almaktan vazgectim. hr-v forester gibi outdoor a uygun degil bu kesin fakat benim istegim de tam olarak o degildi zaten.
aracim 1.5 DOCH motor, 130 bg otomatik benzinli executive model. malzeme kalitesi ust duzey sayilabilir. oto start-stop, seritten ayrilma ikazi, sehir ici carpisma engelleyicisi, akilli hiz limitleyici,adaptif led farlar gibi guzel ozellikleri var. yaklasik 2 ay oldu alali.sehirici kullanimda ortalama harcamam 7-7.2 lt civarinda, sehirler arasi 5.5 lt harcamasi var.arac 12 binde, harcama degerlerinin biraz daha dusecegini tahmin ediyorum. tabii D modunda durum boyle, S e alinca isin rengi degisiyor

simdilik bu kadar. bilgim dahilinde sorusu olan arkadaslara yardimci olmak isterim.
herkese keyifli surusler.