İ shift

Katılım
29 May 2019
Mesajlar
15
Tepki puanı
13
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FD6 2007
Merhaba, ishift hakkında belki bir sürü şey yazılmıştır ama kendi karşılaştiğim gibi bir sorun okumadım henüz. Aracımı ikinci el olarak aldım. Bir ay önce baskı balata ve volan yetkili serviste değiştirildiği için içim daha bir rahat ederek aldım. Fakat yaşadığım ildeki honda servisine kontrol amaçlı götürdüğüm zaman baskı balatanın bittiğini söylediler. Garantiden değiştirmek istediğimi söyledim ama o durum içinde kullanıcı hatası olabilir dediler. 2 bin km bile yapmamış bir baskı balata bitebilir mi?
 

NoFeaR

0
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
16,037
Çözümler
4
Tepki puanı
3,492
Konum
İzmir
Ad Soyad
Turgut
Yaş
39
Aracınız
Civic FC5 2016
@mtka Şanzıman bakımını yetkili servis yaptı ise yaptıkları işlemden ve parçadan sorumludur demek, 2k km de balatanın bitmesi kullanıcı hatası olamaz, ya montaj hatalıdır yada balata.
 
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
15
Tepki puanı
13
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FD6 2007
Bende aynı şekilde düşünüyorum ama servis ısı sinyali vermiş, fazla zorlanmış olabilir gibi şüpheli ifadeler kullanıyor. Benden önceki sahibi de uzun süre bu aracı kullanmış birisi ki baskı balatayı okadar zorlayabilcek bi durumu yok. Zaten aracı trafiği oldukça sakin bi yerden aldım. Fakat sizin ve benim söyleyebildiğim "2k km de bitmiş olamaz, montajda hata vardır" cümlesini servis kurmuyor. Cumartesi araç servise girip statik dinamik yazılımı yeniden yüklenecek. Yine durum değişmez ise hakem heyeti gibi yasal yolları kullanıcam. Bu araç yıllardır hoşuma giden bir araç o yüzden kullanmak istiyorum. Ama yanlış bir işlem yüzünden çıkarılacak olan 6bin tl masrafı çekmek te istemiyorum.
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,162
Çözümler
10
Tepki puanı
12,952
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bende aynı şekilde düşünüyorum ama servis ısı sinyali vermiş, fazla zorlanmış olabilir gibi şüpheli ifadeler kullanıyor. Benden önceki sahibi de uzun süre bu aracı kullanmış birisi ki baskı balatayı okadar zorlayabilcek bi durumu yok. Zaten aracı trafiği oldukça sakin bi yerden aldım. Fakat sizin ve benim söyleyebildiğim "2k km de bitmiş olamaz, montajda hata vardır" cümlesini servis kurmuyor. Cumartesi araç servise girip statik dinamik yazılımı yeniden yüklenecek. Yine durum değişmez ise hakem heyeti gibi yasal yolları kullanıcam. Bu araç yıllardır hoşuma giden bir araç o yüzden kullanmak istiyorum. Ama yanlış bir işlem yüzünden çıkarılacak olan 6bin tl masrafı çekmek te istemiyorum.
Servisin şüpheli ifadeleri bence olayı size yıkma amaçlı, maalesef servislerin genel tavırları hep "araçta birşey yok, sizin kullanımınızda hata var" babında.
Aracınızla durduğunuz yerde sürekli patinaj çektirmeden 2bin km.de baskı-balata yemesi bence imkansız.
Siz olayın gidebildiğiniz kadar üstüne gidin, hakkınızı sonuna kadar arayın.
Bazen servis personelleri müdürlerin durumdan haberi olmadan baştan savma amaçlı işgüzarlık yapabiliyor.
Resmi kanallar öncesinde de mutlaka servis müdürü ile de görüşmek istediğinizi söyleyip durumu da detaylı belirtin, ben 2bin km.de aracı normal kullandım, baskı-balatayı size güvenerek değiştirdim şimdi beni mağdur etmeyin diye ısrarcı olun. Sonuçsuz kalırsa artık tüketici hakem heyetine başvursunuz. Bu süreçte aracınızın durumu ile ilgili toplayabildiğiniz kadar belge toplayın (y)
 
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
15
Tepki puanı
13
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FD6 2007
Servisin şüpheli ifadeleri bence olayı size yıkma amaçlı, maalesef servislerin genel tavırları hep "araçta birşey yok, sizin kullanımınızda hata var" babında.
Aracınızla durduğunuz yerde sürekli patinaj çektirmeden 2bin km.de baskı-balata yemesi bence imkansız.
Siz olayın gidebildiğiniz kadar üstüne gidin, hakkınızı sonuna kadar arayın.
Bazen servis personelleri müdürlerin durumdan haberi olmadan baştan savma amaçlı işgüzarlık yapabiliyor.
Resmi kanallar öncesinde de mutlaka servis müdürü ile de görüşmek istediğinizi söyleyip durumu da detaylı belirtin, ben 2bin km.de aracı normal kullandım, baskı-balatayı size güvenerek değiştirdim şimdi beni mağdur etmeyin diye ısrarcı olun. Sonuçsuz kalırsa artık tüketici hakem heyetine başvursunuz. Bu süreçte aracınızın durumu ile ilgili toplayabildiğiniz kadar belge toplayın (y)
Bende baskı balata ve volanı değiştiren servise aracı götürdüğümde ilgisiz ve başlarından savmaya çalışır gibi davranmışlardı. 2bin km de olması imkansız dediğimde "bunlar garantili ürünler gittiğiniz yerde değiştirirler" diyerek kendi yaptıkları işlemi başka servise yıkmaya çalışiyor gibi davranmışlardı. Ben önce honda genel servisle iletişime geçip oradan işlemi halletmeye çalışıyorum. Ama bukadar bariz bir durumu kullanıcı hatası da olabilir demeleri çok saçma bir durum. Elimde baskı balata ve volan değişimiyle ilgili fatura mevcut. Cumartesi aracı götürdüğümde durum düzelmezse ya da değişimi kabul etmezlerse sizin dediğiniz gibi önce servis müdürüyle görüşeceğim. Yine aynı şey devam ederse yasal yollars başvurucam. Bu süreçler bana bir aya yakın aracı kullanamama sebep olacak. Kaldı ki kendi sarf malzemelerine bukadar sahip çıkmamaları da ilginç. İnsan yaptığı işin kullandığı parçaların sağlamlığından şüphe etmemeli. Ama olan bana olacak. Koskoca bayram tatilinde aracımı kullanmayacağım neyazık ki
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,162
Çözümler
10
Tepki puanı
12,952
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Sizin serviste daha önce yaptırdığınız işlemi faturası ile servisteki işlem kayıtlarından bahsediyorum, kayıt açılırken talebinizi doğru yazmalarını isteyin, genelde servisten çıkarken "Aracımı sorunsuz teslim aldım" ibaresini imzalatıyorlar, aracınızda sorun mevcutsa bu şekilde imza atmayın, servis müdürü ile görüşün (y)
Ayrıca Honda Türkiye kanalı ile de ayrıca şikayet kaydı oluşturun, ne kadar çözüm odaklı olmasa da Honda Türkiye'nin bilgi almak için dahi servisi araması onlarda biraz tedirginlik oluşturacaktır.
 
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
15
Tepki puanı
13
Konum
Samsun
Aracınız
Civic FD6 2007
Sizin serviste daha önce yaptırdığınız işlemi faturası ile servisteki işlem kayıtlarından bahsediyorum, kayıt açılırken talebinizi doğru yazmalarını isteyin, genelde servisten çıkarken "Aracımı sorunsuz teslim aldım" ibaresini imzalatıyorlar, aracınızda sorun mevcutsa bu şekilde imza atmayın, servis müdürü ile görüşün (y)
Ayrıca Honda Türkiye kanalı ile de ayrıca şikayet kaydı oluşturun, ne kadar çözüm odaklı olmasa da Honda Türkiye'nin bilgi almak için dahi servisi araması onlarda biraz tedirginlik oluşturacaktır.
Bugün o işlemi yaptım. Honda Türkiye servis ile iletişime geçti bugun. Eğer sorun çözülmezse o kağıdı asla imzalatamazlar bana. Honda Türkiye ye şikayeti oluştururken aynen burda yazdığım şekilde söyledim. Açılan kayıtta bu şekilde olması lazım. İlk götürdüğümde bir kayıt açılmadı. Sadece bilgisayara bağlanıp sürüş testi yapıldı ama kayıt açılmadığı için rapor yok şimdilik. Cumartesi olacak ama. Bu dediklerinize dikkat edicem ama. Çok sağolun yardımlarınız için. Son durumu da buradan paylaşırım yine
 

m2hamid

0
Yönetici
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
10,162
Çözümler
10
Tepki puanı
12,952
Konum
Türkiye
Ad Soyad
M2Hamid
Yaş
37
Aracınız
Civic FD6 2010
Bugün o işlemi yaptım. Honda Türkiye servis ile iletişime geçti bugun. Eğer sorun çözülmezse o kağıdı asla imzalatamazlar bana. Honda Türkiye ye şikayeti oluştururken aynen burda yazdığım şekilde söyledim. Açılan kayıtta bu şekilde olması lazım. İlk götürdüğümde bir kayıt açılmadı. Sadece bilgisayara bağlanıp sürüş testi yapıldı ama kayıt açılmadığı için rapor yok şimdilik. Cumartesi olacak ama. Bu dediklerinize dikkat edicem ama. Çok sağolun yardımlarınız için. Son durumu da buradan paylaşırım yine
Geçmiş olsun, kolay gelsin.
Güzel haberler bekliyoruz diyeyim :)
 
Geri
Üst