Ilk calistirmada su sesi

Katılım
14 Eyl 2020
Mesajlar
40
Tepki puanı
3
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
2015 57000 de eco elegans marka arac aldim. Ilk calistirmada arabada bir sarilti var sonra bir daha gelmiyor ses. Basina gelen cozen varmi
 
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
19
Tepki puanı
13
Konum
Kocaeli
Aracınız
Civic FC5 2017
Benim aracımda da (FC5) klima açıkken su sesi geliyordu. Servis inceleme sonrası klima radyatörünün delik olduğunu tespit etti ve grantiden değişim yapmıştı. Sonrasında problem yok olmuştu.
Klima açık kapalı kontrol ettiniz mi ?
 

Ahmet_Es7

Sayfa Yönetim
Yönetici
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
8,661
Çözümler
6
Tepki puanı
8,724
Konum
Konya
Ad Soyad
Ahmet Ö
Aracınız
Civic ES7 2001
Hocam nasil alacagim havayi bi fikriniz varmi.
- Radyatör kapaklı olanlar genleşme tankı içinde devir daim olanlardan biraz daha meşakkatlidir.
- Ya kalorifer peteğine giden hortumlar. Veya regülatör hortumları. Veya boğaz kelebeğine giden hortumlardan çıkarıp su akması gözlenip tekrar takılır.
- Hiç bir yeri sökmeden yapmak ise: Motor soğuk iken, radyatör kapağı açılır yerine tam oturan büyük huni konur. Araç çalıştırılır. Rolantide beklenir. 80 derece civarı termostat açılır. Motor ısındıkça hunideki su seviyesi yükselir. Gaz çıkışı gözlenmeye çalışılır. Termostat açtıktan sonra radyatör alt büyük hortumu sıkıp bırakarak havanın daha hızlı hareket etmesi sağlanır. 90 derecede kalorifer en sıcak konumda çalıştırılır. Takibe devam fan çalıştıktan sonra işlem tamam. Azalan su var ise tamamlanır. Kapak kapatılır.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2020
Mesajlar
40
Tepki puanı
3
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
Benim aracımda da (FC5) klima açıkken su sesi geliyordu. Servis inceleme sonrası klima radyatörünün delik olduğunu tespit etti ve grantiden değişim yapmıştı. Sonrasında problem yok olmuştu.
Klima açık kapalı kontrol ettiniz mi ?
Denemedim hocam ssdece ilk calistrista ses geliyor deneyeyim
 
Katılım
14 Eyl 2020
Mesajlar
40
Tepki puanı
3
Konum
Ankara
Aracınız
Civic FC5 2018
- Radyatör kapaklı olanlar genleşme tankı içinde devir daim olanlardan biraz daha meşakkatlidir.
- Ya kalorifer peteğine giden hortumlar. Veya regülatör hortumları. Veya boğaz kelebeğine giden hortumlardan çıkarıp su akması gözlenip tekrar takılır.
- Hiç bir yeri sökmeden yapmak ise: Motor soğuk iken, radyatör kapağı açılır yerine tam oturan büyük huni konur. Araç çalıştırılır. Rolantide beklenir. 80 derece civarı termostat açılır. Motor ısındıkça hunideki su seviyesi yükselir. Gaz çıkışı gözlenmeye çalışılır. Termostat açtıktan sonra radyatör alt büyük hortumu sıkıp bırakarak havanın daha hızlı hareket etmesi sağlanır. 90 derecede kalorifer en sıcak konumda çalıştırılır. Takibe devam fan çalıştıktan sonra işlem tamam. Azalan su var ise tamamlanır. Kapak kapatılır.
Tesekkurler hocam deneyecegim ama sicakligini nasil ayarlayacagim gosterge yok ?
 
Geri
Üst